Zo 22/01/2012 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Wimpie M
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: do 09 feb 2006 23:43
Rijdt met: CORRATEC RED X - VERTS XT

MTB MOL HEIDEHUIZEN 22/1

Bericht door Wimpie M »

Zondag 22 januari MTB-tocht Mol -Heidehuizen
Inschrijven Sporthal Den Uyt.
Afstanden: 25-33 en 43 km.
Vertrek tussen 8H30 en 10H30.
Bevoorrading ,afspuitstand, douches.
Gebruikersavatar
forrest
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: do 13 dec 2007 23:03
Rijdt met: focus LTD xt en ridley cyclocrosser

Bericht door forrest »

gewoon curieusiteit, welke kant gaan jullie uit?
Gebruikersavatar
lucvandeuren
Mountainbiker
Berichten: 183
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 20:00
Rijdt met: Stevens Manic - - Granville Fuse 650b

Bericht door lucvandeuren »

MTB Goe Bezig uit Arendonk aanwezig
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Bericht door fotograaf »

Ik waarschijnlijk ook! Wacht nog even op bevestiging van organisatie of ik welkom ben met mijn camera :-D :wink:
moosdabber
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 17 jan 2012 21:04
Rijdt met: Trek 8000 oldtimer :-)

Bericht door moosdabber »

Deze tocht zal waarschijnlijk wel veel over de blosoroute gaan vermoed ik, aangezien de groene mannen niet veel anders meer toelaten.
Ik kom toch af zondag, opt gemakske wa rijden in mijn achtertuin. Altijd plezant zo kort bij huis.
Gebruikersavatar
kevx
Mountainbiker
Berichten: 1659
Lid geworden op: wo 28 mei 2008 17:09
Rijdt met: Bronto Reverend/Niner Air9 RDO

Bericht door kevx »

Mol is tegenwoordig altijd bijna helemaal bloso, alleen de tt van Mol Galbergen gaat de ander richting uit....

Echt spijtg als ge weet wa voor schoon stukken bos hier zijn.

Die manne vant groen doen alles naar de kl*te :roll:
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Bericht door fotograaf »

kevx schreef:
Die manne vant groen doen alles naar de kl*te :roll:
Dat vind ik een beetje naïef geredeneerd van u [-X Waar wordt de stelling 'alles' op gebaseerd? #-o Wederzijds respect brengt vaak meer oplossingen met zich mee. Als iemand van 'Groen'(die verantwoordelijkheid draagt voor datgene waarvoor hij is bevoegd) dit leest, dan verbetert dit niet de relatie tussen MTB-ers en beheerders. :(
Streven naar een constructieve oplossing voor beide partijen, doe je niet op deze manier van schrijven. :(
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Bericht door frits motaar »

fotograaf schreef:
kevx schreef:
Die manne vant groen doen alles naar de kl*te :roll:
Dat vind ik een beetje naïef geredeneerd van u [-X Waar wordt de stelling 'alles' op gebaseerd? #-o Wederzijds respect brengt vaak meer oplossingen met zich mee. Als iemand van 'Groen'(die verantwoordelijkheid draagt voor datgene waarvoor hij is bevoegd) dit leest, dan verbetert dit niet de relatie tussen MTB-ers en beheerders. :(
Streven naar een constructieve oplossing voor beide partijen, doe je niet op deze manier van schrijven. :(
hier heb ik al boekdelen over geschreven,over "die groenen"!
maar voor de lieve vrede zijn die boeken al 20j opgeborgen.
,het toen was mijn enduro-tijd,en nu zet die trend zich verder naar het mtb'n.Als je eens zo'n bosdecreet(van 1990) doorgenomen hebt,heb je wel je buik ervan vol hoor :evil:
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Bericht door fotograaf »

frits motaar schreef:
fotograaf schreef:
kevx schreef:
Die manne vant groen doen alles naar de kl*te :roll:
Dat vind ik een beetje naïef geredeneerd van u [-X Waar wordt de stelling 'alles' op gebaseerd? #-o Wederzijds respect brengt vaak meer oplossingen met zich mee. Als iemand van 'Groen'(die verantwoordelijkheid draagt voor datgene waarvoor hij is bevoegd) dit leest, dan verbetert dit niet de relatie tussen MTB-ers en beheerders. :(
Streven naar een constructieve oplossing voor beide partijen, doe je niet op deze manier van schrijven. :(
hier heb ik al boekdelen over geschreven,over "die groenen"!
maar voor de lieve vrede zijn die boeken al 20j opgeborgen.
,het toen was mijn enduro-tijd,en nu zet die trend zich verder naar het mtb'n.Als je eens zo'n bosdecreet(van 1990) doorgenomen hebt,heb je wel je buik ervan vol hoor :evil:
Motaar, :-D Ik zie trouwens dat je de tekst even hebt aangepast. Maar, ik denk dat we rekening moeten houden met iedereen, en dat zijn niet alleen wij(MTB-ers) en Enduro-liefhebbers. :wink: Hier los van, vind ik dat iedereen op zijn manier de sport zou moeten kunnen beoefenen, zonder daarbij te veronderstellen dat ze het alleenrecht hebben. Waar ik woon, is er regelmatig overleg tussen beoefenaars van verschillende sporten in het bos. Vooral ook met Enduro-liefhebbers, die periodiek op een zaterdag of zondag het militair oefenterrerrein mogen gebruiken voor deze sport onder toezicht. Zo zou het overal moeten zijn :wink: Hier is bewust geen vast MTB parcours uitgezet, maar mag iedere MTB-er vrij fietsen waar hij wil, zolang hij/zij zich houdt aan de voorschriften. BV. Snij niet onnodig de paden af, waardoor je het bosgebied verkleind, laat heuvels die bedoeld voor bepaalde soorten flora of fauna ongemoeid. Dit zijn maar een paar voorbeelden, snappie? :wink: Jij bedoelde het mss goed, maar er zijn er genoeg die het niet zo nauw nemen, en daar zijn wij dan de dupe van, helaas. :(
BLACK CUBE
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 19:43
Rijdt met: Zanatta Cross

Bericht door BLACK CUBE »

fotograaf schreef:
kevx schreef:
Die manne vant groen doen alles naar de kl*te :roll:
Dat vind ik een beetje naïef geredeneerd van u [-X Waar wordt de stelling 'alles' op gebaseerd? #-o Wederzijds respect brengt vaak meer oplossingen met zich mee. Als iemand van 'Groen'(die verantwoordelijkheid draagt voor datgene waarvoor hij is bevoegd) dit leest, dan verbetert dit niet de relatie tussen MTB-ers en beheerders. :(
Streven naar een constructieve oplossing voor beide partijen, doe je niet op deze manier van schrijven. :(
Nee, Bos en groen wil ons gewoon uit de bossen, je mag elleen nog op de grote brede wegen. Er zijn al organisaties gestopt in het Antwerpse. Als er geen afdoende reactie komt zijn er over een paar jaar geen toertochten meer in Vlaanderen
Plaats reactie