Za 28/01/2012 Jabbeke :: V.T.T. Permeketocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Bericht door Fritsie »

De prachtige privéstukken (zeer duidelijke tracks met linten afgespannen) zorgen hier voor een absolute meerwaarde. Wanneer alles dan nog eens op een ingenieuze manier aan elkaar wordt gezet...dan krijg je een supertocht. Dit is de ideale wintertocht, overal goed berijdbaar met toch heel wat gevarieerde, technische stukjes. Ook al weet ik na meerdere deelnames perfect wat me zal aangeboden worden, toch blijft het steeds leuk om hier terug te komen. De tocht staat nu reeds genoteerd voor volgend jaar, maar eerst nog de zomertocht begin september. Vertrokken in de namiddag en dit biedt toch heel wat voordelen. Overal vlot kunnen doorrijden en ten volle kunnen genieten in het gezelschap van Koen en Tobi. Op een zeker ogenblik de ketting in twee getrapt, maar gelukkig konden Afdalerke en Tobi zorgen voor het juiste materiaal en de technische ondersteuning. Bedankt! =D> =D> Ook dank aan de mensen van Jabbeke om ieder jaar weer te zorgen voor een uitstekende, prachtige verzorgde tocht. =D> =D> =D> =D> =D>
fabius
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 28 nov 2011 19:49
Rijdt met: Cube ltd cc 2012
Contacteer:

Re: fototoestel verloren

Bericht door fabius »

Bouwerke-Ed schreef:
fabius schreef:prachtige tocht maar toch iets minder voor ons want we zijn ons fototoestel verloren.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moest er iemand een Canon Powershot in een zwart hoesje gevonden hebben.... fabienmilleville@telenet.be 0474 420 636
Alvast bedankt
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De komende dagen worden de sporen dichtgetrokken in de bosjes. De opkuisploeg zal er speciaal op toezien en hopen dat je fototoestel in het bos ligt en niet ergens langs de baan. Mag ik de afstand weten van je gereden parcours?
Bedankt, ze hebben mij net gebeld van de organisatie dat het toestel is teruggevonden ;-) .... Mijn zoon is nu terug gelukkig dankzij de eerlijke vinder. =D>
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Bericht door dark dingo »

jaah...veel valt er niet meer te zeggen zeker?Deze tt was gewoon af!! =D> Niets op aan te merken...top parcour en top organisatie...maar dat weten we al jaren :wink: volgend jaar zéker terug :bounce: :bounce: kvraag me wel af of superformi daar nog altijd in het grote bos zit :roll: pad afgebroken temidden het lange stuk offroad #-o voor tzelfde geld loopt ie daar een week in verdoold :-D
greetings,
dingo 8)
claessra
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 12:09
Rijdt met: Pro Winner

Super VTT

Bericht door claessra »

THX aan WTC Jabbeke voor de organisatie van deze editie met 'ziel'.
Super sympathiek, zo moet het zijn.
En dus verdienen jullie wat mij betreft meer deelnemers.
Als Hollander was ik vooral gecharmeerd van de oranje wortelmarkering bij een van de technische stukken :-D

Volgend jaar weer!! Grtsz, Raphaël
Gebruikersavatar
bushrider
Mountainbiker
Berichten: 354
Lid geworden op: vr 20 feb 2009 22:18
Rijdt met: Bulls copp3V; Cube AMS PRO R1

AMAI

Bericht door bushrider »

=D> =D>
Ook deze grysperre vertrokken met een bende ongeregeld van oostende /oudenburg o"l"v alexbiker . We wisten dus dat het zwaar zou worden :bounce: . Na een periode van ziek gecombineerd met druk op het werk de laatste maanden weinig tijd gevonden om mijn banden op te blazen en dat hebben we geweten :oops: . Desalniettemin genoten van een prachtige tocht met een zeer groot affroadgehalte, die zoals hierboven meermaals beschreven , overal berijdbaar was. Ik zou begod niet weten wat er hieraan kan verbeterd worden =D> =D> , mijn conditie daar gelaten . Me verschrikkelijk gejeund en bedankt aan allen die hieraan hebben meegewerkt . Toch ook een dankwoordje aan mijn medebikers voor de super gezellige rit
Gebruikersavatar
Hipska
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: za 28 jan 2006 12:27
Rijdt met: Scott Scale

Foto's

Bericht door Hipska »

Hipska schreef:Zo voor ons zit het er weer op. 1320 deelnemers, 8 mensen vervoerd met de pechdienst. Morgen halen we de brugjes weg en upload ik foto's. Alvast 400+ stuks, nadien komen er nog eens zoveel, dus zeker kijken! Ik laat nog weten wanneer ze er op staan..
Bij deze staan er ondertussen 548 foto's in het album op de fotosite van WTC Jabbeke.
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

kort: =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
yakari
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: wo 09 nov 2011 22:51
Rijdt met: Flanders MTB

Bericht door yakari »

Juplahoi,

Ook de 55km gereden en ons kostelijk geamuseerd,
Parcourbouwers petje af, :P
Jabbeke is een Mtb-tocht geworden die zeker in de top drie van West- en Oostvlaanderen tesamen staat volgens mij,
Pracht van een rit gereden, proficiat mannen, echt waar.
Alles was tot in de puntjes af,
Bepijling, gevaarlijke punten, linten, bekalking, bevoorradingen, enz.....
een TOP rit, =D>
Mss, één minpuntje als opbouwende kritiek,
volgende keer de hoofdkraan douche wat meer open zetten, lol :wink:
Maar toch alvast bedankt voor een Top rit neer te zetten. =D>

Parcour : Super TOP ***
Bevoorrading : TOP ***
Gevaarlijke punten : TOP***
Gratis pizza : TOP***
Parking: TOP
Douche : TOP (mits iets meer water volgend jaar)
After-Drink: TOP***

Dus een echte TOP rit,
Bedankt alle medewerkers, want zonder hen lukt het niet. =D>
en zeker tot volgend jaar zoals gewoonlijk, :wink:
Mercie voor de Top voormiddag :wink:
mvg,
Yakari
Gebruikersavatar
alexbiker
Mountainbiker
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 06 jul 2009 23:02
Rijdt met: Scott scale 910, Scott genius 710

Re: AMAI

Bericht door alexbiker »

bushrider schreef:=D> =D>
Ook deze grysperre vertrokken met een bende ongeregeld van oostende /oudenburg o"l"v alexbiker . We wisten dus dat het zwaar zou worden :bounce: . Na een periode van ziek gecombineerd met druk op het werk de laatste maanden weinig tijd gevonden om mijn banden op te blazen en dat hebben we geweten :oops: . Desalniettemin genoten van een prachtige tocht met een zeer groot affroadgehalte, die zoals hierboven meermaals beschreven , overal berijdbaar was. Ik zou begod niet weten wat er hieraan kan verbeterd worden =D> =D> , mijn conditie daar gelaten . Me verschrikkelijk gejeund en bedankt aan allen die hieraan hebben meegewerkt . Toch ook een dankwoordje aan mijn medebikers voor de super gezellige rit
Voor ons was het ook fun, aan die conditie moet je niet teveel werken anders kunnen we nie meer mee :-? :-?
Deze middag thuis gekomen met 90km op de teller, maar met zeer veel voldoening en vooral zware benen :drunk: . Verder niks toe te voegen behalve dat dit een TOP-rit is =D> =D> =D>
Vanberingen
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 01 nov 2010 14:53
Rijdt met: cube ltd

Bericht door Vanberingen »

Bedankt voor deze toffe tocht.
Heb ook al enkele foto's teruggevonden van onze bende.
Het was trouwens Paul van onze groep die het fototoestel gevonden had en aan iemand van de organisatie afgegeven heeft.
Hij had ook het goede idee om deze TT in Jabbeke te rijden. Nadien goed gegeten en gedronken en op zondag het WK gevolgd in Koksijde.
Plaats reactie