Za 28/01/2012 Jabbeke :: V.T.T. Permeketocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Bericht door spiermassa »

zo moet een wintertocht zijn ,vettig en beetje vuil maar overal berijdbaar.proficiat aan de organisatie =D> =D> =D> =D>

en winitou,no hard feelings ,khad uw ook te laat herkend (zo'n vitesse),en twas geen grote pech ,ne stok recht op de soupappe en plat.
berendrieske
Mountainbiker
Berichten: 235
Lid geworden op: za 29 dec 2007 19:14
Rijdt met: alpeo

Bericht door berendrieske »

i-Mac schreef:Pfff, net wakker (klokje rond geslapen). Na 2 loodzware nachten op het werk, en te weinig slaap nadien, geef ik forfait. Sorry mannen ...
als en misschien en indien... LOL weeral een prachtige tocht gemist #-o #-o #-o
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Bericht door i-Mac »

berendrieske schreef:
i-Mac schreef:Pfff, net wakker (klokje rond geslapen). Na 2 loodzware nachten op het werk, en te weinig slaap nadien, geef ik forfait. Sorry mannen ...
als en misschien en indien... LOL weeral een prachtige tocht gemist #-o #-o #-o
Als ik kon kiezen, dan werkte ik geen nachten. Maar er moet iemand waakzaam zijn voor zijn medemens. Bovendien moest ik deze namiddag al opnieuw aan het werk. En morgen en de rest van de week zijn ook werkdagen.

Ik verteer die nachten moeilijk. En dan is rust vele keren belangrijker dan een mooie toertocht. Troost je, ik fiets al een dikke 8 jaar, en ken de TT van Jabbeke heel goed. Ik weet wel wat ik gemist heb. Mijn gezondheid gaat echter voor.

Wees blij dat er mensen werkzaam zijn op momenten dat anderen vrij zijn.
Gebruikersavatar
Hipska
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: za 28 jan 2006 12:27
Rijdt met: Scott Scale

Bericht door Hipska »

Zo voor ons zit het er weer op. 1320 deelnemers, 8 mensen vervoerd met de pechdienst. Morgen halen we de brugjes weg en upload ik foto's. Alvast 400+ stuks, nadien komen er nog eens zoveel, dus zeker kijken! Ik laat nog weten wanneer ze er op staan..
Gebruikersavatar
Bouwerke-Ed
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 27 jan 2010 02:17
Rijdt met: Bulls

Bericht door Bouwerke-Ed »

Bedankt aan alle deelnemers. Samen met bikevriend Jurgen de tocht gereden en foto's onderweg genomen. Hierna mijn bijdrage. https://plus.google.com/photos/10635106 ... 5433088705 .
zigeuner
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: za 29 jan 2011 09:50
Rijdt met: race koga, cube ltd HS 33 2011

Bericht door zigeuner »

perfecte tocht!!! =D>
Gebruikersavatar
amateur-biker
Mountainbiker
Berichten: 235
Lid geworden op: wo 12 dec 2007 10:04
Rijdt met: scatto

Bericht door amateur-biker »

We hebben de volle 55 km in de namiddag afgebold waardoor we overal vrije baan hadden.
Supertochtje met zeeeeeeeeeeeeer veel off road. Vele gekende stukken maar ook verschillende unieke stukken. =D> =D>
Bepijling was perfect (veel en duidelijke pijlen), bevoorrading ok, bike wash ok, lekker stuk pizza achteraf. Kortom nergens iets op aan te merken. Hier en daar ook de nodige veilige brugjes.
De club van Jabbeke staat niet voor niets op kop in het klassement van de VBR. Zoveel mountainbike ervaring resulteert in een absolute topper.
Proficiat met deze verwezenlijking. =D> =D> =D> =D> =D> =D>

12 feb 2012 : 5de Huwynstocht te Lichtervelde
Gebruikersavatar
Sharkie
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: za 06 aug 2005 10:25
Rijdt met: Orbea Alma M15

Bericht door Sharkie »

DonFre schreef:
Sharkie schreef:Verdorie, vandaag in Jabbeke zwaar over de kop gegaan met de mtb na 9 km. Toch nog de 55 km afgebold. Omdat het zo'n schone TT is...
Na een scan is gebleken dat een middenhandsbeentje gebroken is.
Nu zit ik het gips. Als de zwelling weg is, wordt het hoogstwaarschijnlijk opereren. MTB'n: 't zal voor volgende winter zijn.
Dus, minder goed nieuws!
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Je hand zag er redelijk 'fucked up' uit... De zwelling deed toch al een en ander vermoeden! Geen getuige nodig van je koprol voor de verzekering? :wink:
Alvast spoedig herstel!

Grts DonFre
Bedankt DonFre! Indien de verzekering moeilijk doet, laat ik je iets weten.
See you!
fabius
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 28 nov 2011 19:49
Rijdt met: Cube ltd cc 2012
Contacteer:

fototoestel verloren

Bericht door fabius »

prachtige tocht maar toch iets minder voor ons want we zijn ons fototoestel verloren.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moest er iemand een Canon Powershot in een zwart hoesje gevonden hebben.... fabienmilleville@telenet.be 0474 420 636
Alvast bedankt
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Bouwerke-Ed
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 27 jan 2010 02:17
Rijdt met: Bulls

Re: fototoestel verloren

Bericht door Bouwerke-Ed »

fabius schreef:prachtige tocht maar toch iets minder voor ons want we zijn ons fototoestel verloren.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moest er iemand een Canon Powershot in een zwart hoesje gevonden hebben.... fabienmilleville@telenet.be 0474 420 636
Alvast bedankt
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De komende dagen worden de sporen dichtgetrokken in de bosjes. De opkuisploeg zal er speciaal op toezien en hopen dat je fototoestel in het bos ligt en niet ergens langs de baan. Mag ik de afstand weten van je gereden parcours?
Plaats reactie