Za 07/01/2012 Bevegem / Zottegem :: 10De VTT Jan De Lichte

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Krisken
Mountainbiker
Berichten: 191
Lid geworden op: zo 01 jan 2012 23:44
Rijdt met: Spec Fatboy Sworks & Spec Fatboy Expert

Bericht door Krisken »

Ook gereden, en volledig mee eens : mooie tocht & goed georganiseerd!
Het namiddagzonnetje deed deugd.

@ Ramsey: volgende keer wat trager rijden dat je de 2de post niet voorbij vliegt. :-)
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

Intussen al mijn 7e deelname of zo, 't is een traditie deze rit na nieuwjaar. Mooi parcours, hetzelfde als vorig jaar. Gestart om 11u en geen drup regen gezien, integendeel, bij momenten kwam de zon er zelfs door. Goed idee geweest om een uurtje af te wachten.

Parcours was in orde, rustige aanloop met in het 2e deel wat meer hoogtemeters. Het moddergehalte viel ook nog goed mee.

't Viel wel op dat er weinig volk op de baan was!
Gebruikersavatar
ramseydeschacht
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: za 05 feb 2011 19:52
Rijdt met: Canyon CF 9.0 ('11), Ultimate AL 9.0 ('11), Ultimate CF SLX 9.0SL ('13); Pro Winner 29" ('12)

Bericht door ramseydeschacht »

Krisken schreef:Ook gereden, en volledig mee eens : mooie tocht & goed georganiseerd!
Het namiddagzonnetje deed deugd.

@ Ramsey: volgende keer wat trager rijden dat je de 2de post niet voorbij vliegt. :-)
Nochtans nie echt snel gereden hoor. Wel af en toe modder in mn ogen, waarschijnlijk net opt moment van de 2e bevoorrading :)
Mn medebikers hadden bril op en zagen ook geen bevoorrading :(
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

De 2e bevoorrading lag wel rechts in de diepte... Er stond 20m ervoor een klein bordje bevoorrading en aan de ingang hing een spandoek van 'KMC kettingen'. Ik moet zeggen dat ik ze daar ook niet verwacht had, andere jaren was het altijd links in een garagepoort.
klokkerijder
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: za 15 okt 2011 13:48
Rijdt met: thompson sub09

Bericht door klokkerijder »

Ook ik heb genoten van de rit de 40 km gereden.
Goede bevoorrading, goede afspuitstand. Aangekomen aan de 1ste bevoorrading hevige regenbui gehad.Daarna geen regen meer gehad.
Klein puntje van kritiek is mss pas overgaan op andere bordjes aan de 2de bevoorrading. Want wij en nog vele andere hadden eventjes de weg kwijt. Gelukkig was er iemand uit de buurt die de 2de bevoorrading wist zijn.
Voor de rest leuk parcour met veel off road =D> =D> .
Beetje vreemd dat er zo weinig volk was.
Komen we zekers voor terug!!!
=D> =D> =D> =D> =D>
m-biker
Mountainbiker
Berichten: 127
Lid geworden op: do 19 mei 2005 14:06
Rijdt met: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Bericht door m-biker »

hier gisteren voor het eerst gefietst en dit zeker niet beklaagd. Kleinschalige organisatie, maar die is wel af!
Mooi parkoers, overal berijdbaar, goeie bevoorrading en super afspuit...

Hier kom ik nog terug!
Plaats reactie