Zo 15/01/2012 Kluisbergen :: VTT Toertocht door de Vlaamse A

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
gunther.kint
Mountainbiker
Berichten: 333
Lid geworden op: di 31 mei 2011 21:40
Rijdt met: Cube Elite HPC Pro
Contacteer:

Bericht door gunther.kint »

Wollie schreef:heb mij geamuseerd, een piepjonge MTB'er leren kennen (Gunter K.) en samen met hem Zeffi en Emanuello de TT gereden. Vlot tempo en persoonlijk heb ik de tocht goed verteerd. Het gaat bergop met de conditie, olé .
Bedankt voor het gezelschap. Wouter
Was idd een leuk bendeke, jammer dat ik er niet kon bijzijn tot op het einde :( (had trouwens maar 10minuten over toen ik op mijn werk aankwam...)
Wat de tocht betreft, super parcours, vlot van de ene locatie naar de andere!
Organisatie was ook dik in orde naar mijn mening!
volgend jaar zeker terug met hopelijk meer tijd om wat na te genieten =D>
Gebruikersavatar
cube-rider
Mountainbiker
Berichten: 144
Lid geworden op: vr 17 sep 2010 01:21
Rijdt met: CUBE AMS 100 Super HPC RACE 29 blackline

Bericht door cube-rider »

Idd.bevoorraading kon beter; 1e bev. ok,maar de 2e en de 3e mochten ze omgedraaid hebben en eerlijk gezegd die 3e hoefde voor mij niet perse,dan kon het misschien met 4 of 5€ inschrijvingsgeld. :roll:
Nen dikke proficiat toch aan de organisatie om zo een slok deelnemers op te vangen. =D> Seingevers merci,je moet het maar doen.
Gratis fietsenstalling en gratis spaghetti konden mij bekoren.
Allesinds volgend jaar hopelijk [-o< weer present.
Gebruikersavatar
Ralphke
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: do 01 apr 2010 13:56
Rijdt met: Bulls Bushmaster 2

Bericht door Ralphke »

over die bevoorrading: ik heb overal sportdrank en peperkoek of princekoeken of zandkoeken of bananen en dergelijk gekregen...

misschien heeft het iets te maken met tijdstip van vertrek?
ikzelf was redelijk laat.

greets
Gebruikersavatar
zefii
Mountainbiker
Berichten: 1964
Lid geworden op: di 09 okt 2007 21:11
Contacteer:

Bericht door zefii »

gunther.kint schreef:
Wollie schreef:heb mij geamuseerd, een piepjonge MTB'er leren kennen (Gunter K.) en samen met hem Zeffi en Emanuello de TT gereden. Vlot tempo en persoonlijk heb ik de tocht goed verteerd. Het gaat bergop met de conditie, olé .
Bedankt voor het gezelschap. Wouter
Was idd een leuk bendeke, jammer dat ik er niet kon bijzijn tot op het einde :( (had trouwens maar 10minuten over toen ik op mijn werk aankwam...)
Wat de tocht betreft, super parcours, vlot van de ene locatie naar de andere!
Organisatie was ook dik in orde naar mijn mening!
volgend jaar zeker terug met hopelijk meer tijd om wat na te genieten =D>
gunther ister (bijna?) 19 en den deesten 16 :p
Gebruikersavatar
Queef
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 25 okt 2006 21:55

Bericht door Queef »

Iemand een voorwiel gevonden op de parking aan de vierschaar?

Vaneigens nu pas gemerkt, dus ik kan in den donker gaan zoeken. #-o
Ik kruis mijn vingers.
Gebruikersavatar
gunther.kint
Mountainbiker
Berichten: 333
Lid geworden op: di 31 mei 2011 21:40
Rijdt met: Cube Elite HPC Pro
Contacteer:

Bericht door gunther.kint »

zefii schreef:
gunther.kint schreef:
Wollie schreef:heb mij geamuseerd, een piepjonge MTB'er leren kennen (Gunter K.) en samen met hem Zeffi en Emanuello de TT gereden. Vlot tempo en persoonlijk heb ik de tocht goed verteerd. Het gaat bergop met de conditie, olé .
Bedankt voor het gezelschap. Wouter
Was idd een leuk bendeke, jammer dat ik er niet kon bijzijn tot op het einde :( (had trouwens maar 10minuten over toen ik op mijn werk aankwam...)
Wat de tocht betreft, super parcours, vlot van de ene locatie naar de andere!
Organisatie was ook dik in orde naar mijn mening!
volgend jaar zeker terug met hopelijk meer tijd om wat na te genieten =D>
gunther ister (bijna?) 19 en den deesten 16 :p
Correctie, Gunther is 19 en dit jaar 20 :p
Ondanks mijn jonge uiterlijk :lol:
Gebruikersavatar
vannoli
Mountainbiker
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr 21 dec 2007 13:31
Rijdt met: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Bericht door vannoli »

Na 3 jaar zeer leuke ploetertochten dees jaar weer de 55km en teleurgesteld terug aan de auto ,beter in mijn huis gewerkt ,niks technisch ,kluisbos was op vakantie zeker ,gewoon bij start doorrijden ,

begrijp ook nie waarom bijna iedereen da grachtje bij afdaling paterberg te voet doet ,breed genoeg ,leer eens wa techniek

Nergens probleem met de Furious Fred

hopelijk volgend jaar weer wa kluisbos erin
Gebruikersavatar
Emanuello
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: za 04 dec 2010 12:41
Rijdt met: Cube reaction gtc team / Ridley X-fire 2012

Bericht door Emanuello »

Wollie schreef:heb mij geamuseerd, een piepjonge MTB'er leren kennen (Gunter K.) en samen met hem Zeffi en Emanuello de TT gereden. Vlot tempo en persoonlijk heb ik de tocht goed verteerd. Het gaat bergop met de conditie, olé .
Bedankt voor het gezelschap. Wouter
Het was aangenaam kennismaken met iemand van het forum,wollie :) ,
Het weer was mooi , leuk parcours en zoals je zei , een goed tempo.
voor herhaling vatbaar! jammer dat gunter vroeger moest afhaken voor zen werk...
Kluisbergen , tot volgend jaar!
Gebruikersavatar
rombaft
Mountainbiker
Berichten: 1118
Lid geworden op: do 17 aug 2006 19:02
Rijdt met: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Bericht door rombaft »

Vond het parcours goed, veel stukken van het kluisbos zijn gewoonweg niet te doen door de modder (en sommige zijn afgesloten) . Dus voor een winterparcours = perfect. (45km gedaan, 880 hoogtemeters) .

Uitpijling was heel goed vond ik.

Bevoorrading een dikke nul zou ik zo zeggen, we zijn om 9.30u vertrokken(niet bijzonder laat zou ik zeggen) op de eerste bevoorrading lag er just een appelsientje/banaan/peperkoek met wat drinken, de tweede bevoorrading enkel ne princekoek en water, derde was niet veel beter.

Als je 6 euro vraagt is het toch het minste om te maken dat de bevoorradingen toch iets of wat zijn.
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

Hier gisterenmorgen na een aantal jaren ook nog eens van start gegaan. De vrees voor een moddertocht was dus ongegrond.
Voor een wintertocht vond ik dit een mooie tocht. Rekening houdend met het feit dat de waalse kant verboden gebied is en dat het winter is, vond ik dat de organisatie zijn best gedaan heeft.

Het parcours kan hier inderdaad uitdagender, maar dan is het voor velen niet eens meer berijdbaar. Nu gingen er rond de patersberg al velen te voet, de kwaremont leek te zwaar,... wat zou dat dan geven moest het overal in de blubber te doen zijn? Dan zouden er mensen reclameren dat het aanschuiven is (zoals een aantal jaren geleden).

Ik heb genoten van het schitterende weer en het feit dat ik weer kon met de bike rijden. Alvast bedankt aan de organisatie voor de inspanningen. De oversteekplaatsen waren goed gedaan, gevaarlijke stukken mooi aangeduid,...

Wat betreft de bevoorradingen, tja... dat zorgt altijd voor discussies. Ik heb de derde zelfs gewoon niet gedaan omdat ik het niet meer nodig vond. Had zelf een aantal dingen mee en ook die niet nodig gehad.

Bewaakte fietsenstalling vond ik heel goed georganiseerd, afspuitstand heb ik niet gebruikt.

Filmke van de rit
Plaats reactie