Za 26/01/2013 Jabbeke :: Permeketocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1988
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: Za 26/01/2013 Jabbeke :: Permeketocht

Bericht door filiep72 »

i-Mac schreef:
filiep72 schreef:Je moet wel een beetje Noors kunnen lezen hé voor die weersverwachtingen :-D
Kijk eens goed rechts bovenaan. Nu staat daar "Bokmal", maar je kan dat naar de taal van Shakespeare veranderen :wink:

Haha :-D , ik dacht al zoiets.
Thanks

(hmm, :-k :-k Shakespeare, was da geen Zweed ? :-k :-k )
Wouter 26inch collective
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 17 okt 2011 12:16
Rijdt met: scott scale

Re: Za 26/01/2013 Jabbeke :: Permeketocht

Bericht door Wouter 26inch collective »

Ik vond het zaterdag een zeer mooie en toffe tocht.
Ik ben na het inladen van mijn fiets in de koffer van de auto, vergeten mijn voorwiel erin te steken en pas bij thuiskomen gemerkt dat ik mijn wiel niet meehad.
Is er iemand die mijn wiel (ZTR Crest wit, 29 inch) heeft gevonden op de parking van het 'klein strand'.

Bedankt bij voorbaad

Wouter
Gebruikersavatar
Sloebertje
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 21:12

Re: Za 26/01/2013 Jabbeke :: Permeketocht

Bericht door Sloebertje »

Wouter 26inch collective schreef:Ik vond het zaterdag een zeer mooie en toffe tocht.
Ik ben na het inladen van mijn fiets in de koffer van de auto, vergeten mijn voorwiel erin te steken en pas bij thuiskomen gemerkt dat ik mijn wiel niet meehad.
Is er iemand die mijn wiel (ZTR Crest wit, 29 inch) heeft gevonden op de parking van het 'klein strand'.

Bedankt bij voorbaad

Wouter
hier ergens op het forum gelezen dat uw wiel door de vinder is afgegeven aan de organisatie.
Plaats reactie