Zo 15/04/2012 Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Phille81
Mountainbiker
Berichten: 832
Lid geworden op: zo 24 apr 2011 23:23
Rijdt met: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)
Contacteer:

Bericht door Phille81 »

Goohooni schreef:mogelijkheid om deze na te rijden met gps?
Op de langste afstand zijn we toch meermaals door privé-terrein gereden... narijden zal bijgevolg niet gemakkelijk zijn als je deze stukken wil vermijden (tenzij je de streek op je duimpje kent misschien ?)
Gebruikersavatar
Bumba
Mountainbiker
Berichten: 366
Lid geworden op: vr 20 mei 2005 09:25
Rijdt met: Cannondale FSI, Flash 3
Contacteer:

Bericht door Bumba »

Schitterende tocht. Die prive stukken zijn inderdaad top en een echte meerwaarde voor de tocht. De konijntjeberg op 7 wijze vond ik ook super.
Volgende week deel 2 van de Gorilha, Haacht dus 8)
Gebruikersavatar
robken
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 19 apr 2009 22:43

Bericht door robken »

Wat een gezeur over de bevoorrading. Komen jullie om te eten om of te mountainbiken ??? Dit was een mooie tocht, meer moet dat toch niet zijn. Bevoorrading was voldoende. Goede afspuitstand en een lekkere warme douche. Volgend jaar zijn wij terug van de partij.
Gebruikersavatar
Jan C
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: za 27 mar 2010 13:09
Rijdt met: Cannondale Flash en Scalpel

Bericht door Jan C »

Ruim een uur in de auto gezeten om in Rillaar te komen. Maar niet voor niets, mooie tocht, goed uitgepijld. Bevoorrading was voldoende, zelfs rijstevlaai bij de 3e post (80 km). Kom zeker nog eens terug.
Speedy Pinegel
Mountainbiker
Berichten: 418
Lid geworden op: di 03 mei 2011 09:29
Rijdt met: Specialized Tarmac en Grand canyon 29

Bericht door Speedy Pinegel »

Vandaag ook de 62 komen rijden aangezien ik nog wat vermoeid was van de dag voordien de peter van petegem 163 km te rijden. TT was super: super mooie omgeving, goed afgepijld voldoende bevoorrading met zelfs op de laatste bevoorrading rijsttaart.

Echter heb ik toch een opmerking. Had een promopakket besteld en dacht dat dit volgens de site 8 euro koste als je een vwb kaart had, maar nu moest ik toch 10 euro betalen bij de start van de rit zelf. Vroeg mij af of dit wel klopte en toch niet 8 euro moest zijn?

Voor de rest, super rit en niks als lof!

Ook nog wel de vraag of er iemand het eerste stuk moeilijk heeft kunnen afleggen zonder af te stappen?
Gebruikersavatar
Rex007
Mountainbiker
Berichten: 142
Lid geworden op: do 10 nov 2011 20:05
Rijdt met: GT ZASKAR RACE, ON ONE SCANDALL 29er

Bericht door Rex007 »

Samen met bikepartner voor de 62 km gekozen, en blij dat we niet voor de 80 gekozen hadden want we waren stikop toen we aankwamen. Maar wat een mooie tocht, zwaar maar dat heb je er voor over. Staat zeker aangekruist op verlanglijstje voor volgende editie. Petje af voor de organisatie, bevoorrading was dik in orde volgens mij om terug op krachten te komen , meer hoeft da ni te zijn.
Maar had iedereen degelijk 62 km op hun teller staan???, want wij hadden elk 68 km op de teller staan, of hebben we ergens een lus teveel gemaakt?
In ieder geval , zeker en vast voor herhaling vatbaar.
Glee
Mountainbiker
Berichten: 151
Lid geworden op: zo 03 apr 2011 22:54
Rijdt met: X-trail SAVE 5.0 - BeOne Team -Canyon Nerve AL 29-9.9 SL - Giant Defy composite

Bericht door Glee »

Speedy Pinegel schreef:Echter heb ik toch een opmerking. Had een promopakket besteld en dacht dat dit volgens de site 8 euro koste als je een vwb kaart had, maar nu moest ik toch 10 euro betalen bij de start van de rit zelf. Vroeg mij af of dit wel klopte en toch niet 8 euro moest zijn?

Ja vond ik ook raar , moest ook 2 euro meer betalen dan voorzien (10euro)
Ik heb het maar gewoon betaald zonder vragen te stellen, zal voor die vitamine pillekes zijn zekerst :)

Verder zeer plezante rit, maar ook wel zwaar ;)
SequelDave
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 25 mar 2012 12:44
Rijdt met: Giant XtC-0 (2012)

Bericht door SequelDave »

Ook de 62km gedaan die er 68 (geen kritiek, alleen doodop) waren.
Ben nog maar 1,5 maand geleden terug gestart met mtb'en, en dat heb ik gevoeld.
Schitterend parcours, afpijling tip top, en bevoorrading ook ok, kunnen vele nog van leren.
Zeer stijle klimmetjes gehad, hoe er die opraken wil ik wel eens weten! Bij de stijlste stukken kwam mijn voorwiel van de grond, pataat. Ook een afdaling in het bos die ik maar tevoet heb gedaan. :oops: bang om,een koprol te maken.
Wat ik wel gemerkt heb dat mijne Scott van 6jaar oud aan vervanging toe is. Heb noot aan remschijven en degelijk schakelmateriaal dat doet wat je vraagt. Dan had ik misschien minder moeten afstappen.

Ook nog iemand serieus zien stuiken toen die bij een betonnen bruggetje over een gracht met zijn voorwiel in een spleet kwam vast te zitten en onder een hoek van 90 graden vast hing. Pfffw :-?
Rillaarse Biker
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: ma 26 mar 2007 20:31
Rijdt met: Stevens

Bericht door Rillaarse Biker »

@ Speedy Pinegel : voor het UP pakket moest je vooraf inschrijven en er stond op de site 8 euro/10 euro (marathon).
Wij dachten dat het op die manier duidelijk was dat, indien je de marathon reed, voor 10 euro dit prachtige pakket kon bestellen.
Sorry, dat we hierover niet zo duidelijk waren.
Jurgen_
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 09 okt 2011 00:31
Rijdt met: Cube Ltd race 2012

Bericht door Jurgen_ »

Zaterdag was er wel een bewaakte fietsstalling. Raar dat dit op zondag niet was.

Wie kritiek heeft op de bevoorrading; komen jullie om te biken of om te eten. Ik heb zelf altijd wel iets bij om te eten. Een beetje sportdrank op de bevoorrading en verder ... er zijn er uiteraard die 5x teruggaan (waarschijnlijk omdat ze denken dat ze nog 100 km voor de boeg hebben)

Wat verwachten diegene met kritiek dan wel op een bevoorrading?
Plaats reactie