Za 28/01/2012 Jabbeke :: V.T.T. Permeketocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lannoo Jan
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 20 dec 2010 14:05
Rijdt met: Trek 8000

Bericht door Lannoo Jan »

't was machtig 10/10 voor parcours en bepijling
de stig
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 11 dec 2011 17:50
Rijdt met: graag en veel

Bericht door de stig »

jabbeke bedankt,zeer mooie tocht,goed berijdbaar ondanks het slechte weer van de laatste dagen en mooi de splitsingen op de singletracks(zo kunnen ook de mindere goden proeven) zonder de snelle bikers te hinderen.Borden met de lengte>super,pizza ook =D>
Gebruikersavatar
Sharkie
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: za 06 aug 2005 10:25
Rijdt met: Orbea Alma M15

Bericht door Sharkie »

Verdorie, vandaag in Jabbeke zwaar over de kop gegaan met de mtb na 9 km. Toch nog de 55 km afgebold. Omdat het zo'n schone TT is...
Na een scan is gebleken dat een middenhandsbeentje gebroken is.
Nu zit ik het gips. Als de zwelling weg is, wordt het hoogstwaarschijnlijk opereren. MTB'n: 't zal voor volgende winter zijn.
Dus, minder goed nieuws!
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Gebruikersavatar
slooverke
Mountainbiker
Berichten: 640
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 19:52
Rijdt met: Ednine 29 Orka Black/Red

Bericht door slooverke »

Deze morgen supergenoten van een fantastisch leuke supertocht te Jabbeke!!!! Ongelofelijk perfect berijdbaar met zeer veel off road, prachtige single trackx. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Alleen jammer dat de douches het totaal lieten afweten, na koud water vorig jaar nu lekker warm "gedruppel"!! Maar voor de rest een supertocht en perfecte organisatie. Jabbeke tot de volgende 10/10 =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
mountainbiker66
Mountainbiker
Berichten: 565
Lid geworden op: ma 10 mar 2008 21:15
Rijdt met: Cube Ltd team

Bericht door mountainbiker66 »

Jammer van de slappe benen en het snot, maar toch super genoten hier in Jabekke. Veel werk in gestoken. =D> =D> =D> =D> =D>
DonFre
Mountainbiker
Berichten: 559
Lid geworden op: di 22 dec 2009 12:36
Rijdt met: On one scandal custom 29er + PlanetX custom 29er

Bericht door DonFre »

Sharkie schreef:Verdorie, vandaag in Jabbeke zwaar over de kop gegaan met de mtb na 9 km. Toch nog de 55 km afgebold. Omdat het zo'n schone TT is...
Na een scan is gebleken dat een middenhandsbeentje gebroken is.
Nu zit ik het gips. Als de zwelling weg is, wordt het hoogstwaarschijnlijk opereren. MTB'n: 't zal voor volgende winter zijn.
Dus, minder goed nieuws!
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Je hand zag er redelijk 'fucked up' uit... De zwelling deed toch al een en ander vermoeden! Geen getuige nodig van je koprol voor de verzekering? :wink:
Alvast spoedig herstel!

Grts DonFre
Gebruikersavatar
MTBSDVD83
Mountainbiker
Berichten: 433
Lid geworden op: do 26 feb 2009 19:57
Rijdt met: Flanders - Crossbow Grijs/Wit/Groen 22/10/2009
Contacteer:

Bericht door MTBSDVD83 »

Vind deze Vtt zelfs nog beter dan Hertsberge (meer technies)
WTC Jabbeke dikke =D> =D> =D>

Nagenieten kan hier :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=RQh5KbFYH0c
Gebruikersavatar
stumpjumpertje
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 19 sep 2010 20:40
Rijdt met: Specialized stumpjumper

Bericht door stumpjumpertje »

Veel beterschap toegewenst!
Ik heb vandaag niet gereden, benen zijn niet 100% top en nogal lastig om te sporten met een scheenbeenvliesonsteking :(
Sporty Spice
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 05 sep 2011 21:37
Rijdt met: Trek Skye SL

Bericht door Sporty Spice »

Ik heb toch mijn koersfiets verkozen boven m'n mtb.

De klei van vorige week hangt er nog aan... Misschien maak ik morgen eens werk van een schoonmaakbeurt en raakt mijn ketting van zijn oranje kleurtje af.

Na de positieve kritieken wel een klein beetje jammer da'k niet gereden heb.

't Zal voor de zomereditie zijn.
Gebruikersavatar
Quattro
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: do 03 jan 2008 20:29

Bericht door Quattro »

De ban is gebroken!! Voor de derde keer gestart voor de eerste keer al fietsend toegekomen! Na een gebroken zadel en een gebroken derailleur eindelijk deze fantastische rit eens kunnen uitrijden!

Een van de mooiste ritten in de streek. De genummerde bordjes voor de off-road stroken spraken boekdelen: 2200m, 3000m, 3500m... En als elke meter daarvan nog in heel mooie, berijdbare Brugse bossen ligt!!
:bounce:

Tot volgend jaar!
Plaats reactie