20/09/2009 Wachtebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Triple-T
Mountainbiker
Berichten: 804
Lid geworden op: vr 15 okt 2004 21:03
Rijdt met: Orbea Alma

Bericht door Triple-T »

pikethebike jr, ik denk dat ik jullie tegengekomen ben, toen jullie de Liniewegel uitkwamen, gelukkig niet een beetje later #-o
'k Dacht nog : "slecht moment om nu de bloso route te rijden"

Trouwens,heel mooie tocht gereden zondag, uitzonderlijk hoog offroad gehalte voor een tocht in eigen streek.
Na 120km van Sint-Gillis vorige week moest dit een makkie worden.
Met een collega vertrokken om 9u met al 10km in de benen door de verplaatsing vanuit Lokeren. De eerste kilometers op het domein waren super, veel singeltracks, jammer genoeg te veel volk :roll: één lang lint van bikers. Het winterseizoen is blijkbaar al begonnen....
Beetje jammer dat deze stroken in het begin van de rit zaten.
Na de splitsing van de 53 reden we plots terug alleen. Blijkbaar veel volk die de 53 niet zagen zitten...Na de ruime bevoorrading ging het richting Moerbeke waar de eerste zandstroken opdoken. Mijn collega vond dat er weinig klimmen inzaten, die ga je hier natuurlijk niet vinden...zand daarentegen...
We kregen veel dezelfde stroken van de marathon van vorige week onder de wielen maar dat kon de fun niet bederven. Af en toe een technisch stukje in de bossen en zandstroken volgen elkaar op. Het offroad en singeltrack gehalte bleef hoog tot het einde waar we nog een boterham en appel toegestopt kregen.

Vervolgens onder een stralend zonnetje op 't gemak terug naar Lokeren om met bijna 80km en 3u27min later voldaan, maar zwart van het stof, toe te komen

Peir de worst en de andere trotinetten : bedankt voor de prettige voormiddag. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Laatst gewijzigd door Triple-T op wo 23 sep 2009 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
pikethebike jr
Mountainbiker
Berichten: 669
Lid geworden op: di 27 sep 2005 13:47
Rijdt met: Olympia Alpina

Bericht door pikethebike jr »

pikethebike jr, ik denk dat ik jullie tegengekomen ben, toen jullie de Liniewegel uitkwamen, gelukkig niet een beetje later
'k Dacht nog : "slecht moment om nu de bloso route te rijden"
Ja inderdaad geen goed moment om die bloso te rijden, maarja als je van niets weet...
Maar kom, geen probleem, als elk een beetje op zijn hoede is.
We hebben gans die liniewegel gebeld en geroepen "tegenliggers!!", en alles is vrij veilig verlopen.
Is eens iets anders zo hé.
Plaats reactie