24/12/08 Hechtel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Net terug binnen, mijn apés heeft langer geduurd dan de tocht zelf. :drunk:

Mooi tochtje, moest een beetje lachen bij de waarschuwingsbordjes "gevaarlijke afdaling" maarja, 't is winter en dan doen de wielertoeristen ook mee met de TT's dus toch geen overbodige waarschuwingen... zeker als je ziet hoeveel er stilvallen op een heuvelke of losse zand.... vond het zeer aangenaam om te zien hoeveel er stilvallen op een stukske hechtelse losse zand :lol:

Heb zelf tot aan de bevoorrading de pijlkes gevolgd, daarna heb ik een beetje mijn eigen weg gevolgd, weg van de drukte.

Uiteindelijk toch wel effe blijven hangen aan de den aprés, want we komen toch voor de mannen wat te sponseren.....

tot volgend jaar

oja, rudi.... schol en proficitat... :wink: [/i]
tabias
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: di 03 okt 2006 14:09
Rijdt met: canyon 9.0 customized

Bericht door tabias »

om 8.35u vertrokken en de eerste km's zie je ze al sukkelen in het zand. Daarna ging het allemaal een stuk vlotter en de 44km route was zeker niet te druk. Het was wel af en toe eens wachten en temporiseren voordat je voorbij kon maarja, waar heb je dat niet tegenwoordig. De bordjes met "gevaarlijke afdaling" zijn, zoals kawa het al zei, grappig.
Chapeau, 1 van de betere TT's gereden in die streek.
JaKe0482
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: za 25 aug 2007 13:26
Rijdt met: Ridley Scorpion
Contacteer:

Bericht door JaKe0482 »

Super om te horen dat de TT zo goed is meegevallen! 1400 man over de vloer is niet min. Dat maakt het voor 'De Doorzetters' ook de moeite waard!Merci dus aan iedereen die zich vandaag op de trappers heeft gezet (en aan de Leffe)!

Volgend jaar weer van de partij zou ik zo zeggen!!
Gebruikersavatar
gerardo 68
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: ma 27 okt 2008 12:46
Rijdt met: Rocky Mountain Element 950RSL, Scott Scale 965

Bericht door gerardo 68 »

Mooie TT, maar vond toch dat middenste stuk wat saai (te lange rechte stukken in 't bos). De eerste 15 en laatste 10km daarentegen waren dikke fun, met al dat draaien en keren en op en af.
De tocht van Helchteren vond ik mooier, maar daar was dan de enorm zware ondergrond een afknapper.
Al bij al waren de beide tochten de verplaatsing waard vanuit het 'verre' Zaventem.
Gebruikersavatar
Ghost-biker
Mountainbiker
Berichten: 528
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 21:46
Rijdt met: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Contacteer:

Bericht door Ghost-biker »

er zijn onderweg foto's getrokken, zijn deze online te bewonderen?
Gebruikersavatar
alfake
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: do 23 okt 2008 19:30
Rijdt met: Orbea Oiz m20 en cube Ltd team

de max

Bericht door alfake »

jep de tt in hechtel was weer super mooi eh!!
en nu deze avond weer goed eten se, en aan allemaal goede feesten toegewenst!! :-D
Gebruikersavatar
miebe
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: wo 26 dec 2007 14:07
Rijdt met: Trek 6700 (2010)

Bericht door miebe »

Zo hoort een TT te zijn! =D> Tot volgend jaar!
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Bericht door G-m@n. »

miebe schreef:Zo hoort een TT te zijn! =D> Tot volgend jaar!
x2
woepie 88
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: di 11 nov 2008 15:48
Rijdt met: Ridley

Bericht door woepie 88 »

was zeker een mooie =D> tocht prima organisatie dat men af en toe eens moet wachten mag toch geen problemen geven alleen een beetje geduld: [-X zijn allemaal geen vliegers en zeker als er kinderen in de buurt zijn [-o<
Gebruikersavatar
gilbo
Mountainbiker
Berichten: 666
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 18:40

Bericht door gilbo »

prima Tocht gasten, daar ga ik graag een uur voor in de auto zitten :-D
in de Limburg mag je duidelijk meer dan in de prov. Antwerpen ( van den boswachter)
Plaats reactie