06/01/2008 HERENTALS

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Wimmeke76
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: wo 12 sep 2007 21:04
Rijdt met: Scandal 29er
Contacteer:

Bericht door Wimmeke76 »

Triple Powered schreef:Alleen weer pech he, ergens in een afdaling op de rode bloso de achterband plat, CO2 patroon wilde niet baten, dus maar te voet verder #-o , als ge ni denkt dat er van de minimum 300 mensen die passeerden ook maar iemand ff stopt om een pomp aan te bieden, ben je dus goed fout he, ik dacht dat bikers zo collegiaal waren, vandaag toch weinig van gemerkt... [-X [-X
Dan zal ik me bij deze verontschuldigen omdat ik één van de vele personen ben die jou zonder te stoppen is voorbij gereden. Had je me teken gedaan en gevraagd of je mijn pomp mocht gebruiken dan was ik met alle plezier voor jou gestopt.

Ondanks de vele inschrijvingen (bijna 2150 man) viel de drukte op het parkoer nog goed mee.
Gebruikersavatar
ikkel
Mountainbiker
Berichten: 608
Lid geworden op: ma 26 jun 2006 21:55
Rijdt met: minerva hurricane, merida mission-2000d

Bericht door ikkel »

zeer mooi tochtje jawadde =D> =D> =D> =D> =D>
om 9u vertrokken voor de 45 en 48km op menne teller. :-D
gene last van de drukte op 1 plekske na 8)
om het effe over die crossjeanetten te hebben just voor den toeristentoren wringt er zich ene tussen de bomen door om te kunnen vliegen en diene is daar overkop gegaan jong :-D :-D :-D alleman was ermee aan het lachen en ne rode kop pffffff
ma respect mogen ze wel nekeer tonen zenne maar dat zal voor het jaar stillekes zijn.

nog een lekkere warme douche en volgend jaar zien ze mij hier zekers terug.
chapeau voor de organisatie
Dirkske
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 13 jun 2005 21:30
Rijdt met: Joven

Bericht door Dirkske »

We hebben 2143 deelnemers geteld om precies te zijn. Jullie zijn allemaal van harte bedankt voor deze massale opkomst. We hopen dat iedereen een leuke tocht gehad heeft.
Foto's zijn binnen enkele dagen te bekijken op www.mtb-live.com en op onze site www.atbherentals.be, maar dat zal wel wat langer duren.
Misschien tot in juni, dan doen we een zomertocht.

Ciao!
Laatst gewijzigd door Dirkske op ma 07 jan 2008 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ikkel
Mountainbiker
Berichten: 608
Lid geworden op: ma 26 jun 2006 21:55
Rijdt met: minerva hurricane, merida mission-2000d

Bericht door ikkel »

Dirkske schreef:We hebben 2143 deelnemers geteld om precies te zijn. Jullie zijn allemaal van harte bedankt voor deze massale opkomst. We hopen dat iedereen een leuke tocht gehad heeft.
Foto's zijn binnen enkele dagen te bekijken op www.mtb-live.com, en ook op onze site www.atbherentals.be.
Misschien tot in juni, dan doen we een zomertocht.

Ciao!
kijk uit na de foto's moet er ook ergens tussen staan :-D
Lee Towers
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: di 25 dec 2007 22:38

Bericht door Lee Towers »

We hebben er 64 km gereden. :-D Er was niks mis mee dat tochje :wink:
Gebruikersavatar
X-fire
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 25 nov 2007 12:48
Rijdt met: Ridley X-fire(cyclocross)
Contacteer:

Bericht door X-fire »

Cyclocrossjanetten?

Kvind het een beetje kortzichtig om alle cyclocrossers over dezelfde kam te scheren. Maja... Moet ik hier ook een zever beginne afsteken over die groepen van MTB'ERS die overal zitten duwen en tegen u achterwiel rijden?

Ik rijd zelf met een cyclocross en ik rijd ook goed door... ik durf hier te zeggen dat ik nooit iemand hinder en zeker niet om sneller te zijn.

Let volgende keer een beetje op u woorde...

Over de tocht... schonen toch... en aja deze janet heeft de 60 gedaan... Schoon toerke maar zwaar... zeker daar ergens achterin... kweet ni waar dak zat ma daar was daar ne slijkstrook... man man... twas ook man tegen man.

1 minpuntje.... veel gevaarlijke overgangen zonder begeleiding :s

greetz
treker
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: za 19 mei 2007 17:00
Rijdt met: trek

Bericht door treker »

knappe toer gereden vandaag zonder een oponthoud ben wel om 10 uur vertrokken zalig zo alleen op het militaire domein :wink: ook wareb er twee goede bevoorradingen =D> tot volgend jaar en dat zal zeker niet voor tien uur vertrekken worden :-D
Gebruikersavatar
X-fire
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 25 nov 2007 12:48
Rijdt met: Ridley X-fire(cyclocross)
Contacteer:

Bericht door X-fire »

Cyclocrossjanetten?

Kvind het een beetje kortzichtig om alle cyclocrossers over dezelfde kam te scheren. Maja... Moet ik hier ook een zever beginne afsteken over die groepen van MTB'ERS die overal zitten duwen en tegen u achterwiel rijden?

Ik rijd zelf met een cyclocross en ik rijd ook goed door... ik durf hier te zeggen dat ik nooit iemand hinder en zeker niet om sneller te zijn.

Let volgende keer een beetje op u woorde...

Over de tocht... schonen toch... en aja deze janet heeft de 60 gedaan... Schoon toerke maar zwaar... zeker daar ergens achterin... kweet ni waar dak zat ma daar was daar ne slijkstrook... man man... twas ook man tegen man.

1 minpuntje.... veel gevaarlijke overgangen zonder begeleiding :s

greetz
Lee Towers
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: di 25 dec 2007 22:38

Bericht door Lee Towers »

X-fire schreef:
1 minpuntje.... veel gevaarlijke overgangen zonder begeleiding :s

greetz
Dat klopt :-?
theodoorke
Mountainbiker
Berichten: 153
Lid geworden op: ma 09 okt 2006 15:08
Rijdt met: BMC TE01 XO1 ---- Specialized S-works--- S-Works Epic

Bericht door theodoorke »

Vandaag voor de eertse keer naar Herentals afgezakt vanuit Gent om daar de 65 km te doen...
En het heeft me zekers niet gespeten ook...
Wat een fantastische tocht,echt super,alles erop en eraan...Knap...
Zeker voor herhaling vatbaar...Mss wel al in juni->zomertocht...
Mss 1 MINpnt -> de afspuit!!! eigenlijk triestig voor zo veel volk,maar 5à6 spuitertjes...
Dan maar fiets vuil in de auto gestoken en terug richting Gent...

Kortom vandaag een zondag om niet te vergeten...
Bedankt....
Plaats reactie