Dan zijn we elkaar zeker nog niet tegengekomen. Fietsen is genieten en wat dat betekent, dat vul je zelf verder in.flyboy schreef:Was een zeer mooie tt. Aan diegene die zei nadat ik op mijn hoofd gevallen was in het 'bikepark' en de opmerking plaatste: "zit er veel in?" en gewoon doorreed:
ge zijt nen dikke loser jong, want tis altijd gemakkelijker om te lachen als ge iets zelf nie probeert!
Ben begin dit jaar na een afwezigheid van meer dan 10 jaar terug beginnen te biken.
Ben ook al uitgescholden geweest voor dikzak etc of opmerkingen aan de bevoorrading 'wat ist kunde nimeer volgen?' tijdens die paar tt's die ik gereden heb.
Ik merk precies dat de algemene maturiteit en de collegialiteit tussen bikers precies niet echt omhoog gegaan is tijdens de laatste 10 jaar?
13&14.04.2019 - Rillaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: Specialized Stumpjumper
Re: 13&14.04.2019 - Rillaar
Bericht door koppigaard »
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: Cannondale trail 2
Bericht door Donkey@base.be »
Over maturiteit en collegialiteit in de toertochten : ik heb zelf niet de indruk dat die naar beneden gaat. Je zult er altijd uitzonderingen op hebben want egoisme is nu eenmaal van alle tijden. Over dat bikepark zelf : ik heb slechts 2 van die hinderniskes genomen omdat ik er direkt geen goed gevoel bij had. Mijn standpunt is dan om geen risico te nemen , want dit zijn niet echt natuurlijke hindernissen, en het gaat er bij mij steeds om veilig te fietsen. Ik weet dat misschien 90% er geen enkele probleem mee heeft maar mijn redenering is dat als mij iets overkomt dat ik er dan zelf voor opdraai. Daar beslis ik dus zelf over wat anderen er ook over mogen denken. Zo hou ik er ook van dat organisaties aangeven als er gevaar dreigt en eventueel een alternatief aangeven. In dat bikepark kon je perfect voor je eigen alternatief gaan en dat heb ik dus ook na 2 hinderniskes gedaan.
-
- Mountainbiker
Bericht door Shreddie Mercury »
Over welk bikepark gaat het, als ik mag vragen? zat dat ook in de omloop van 46km?
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Rijdt met: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Bericht door Trekkie 800 »
Ben daar ook over mijn stuur gegaan, te kort op mijn voorligger gereden.
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: Cannondale trail 2
Bericht door Donkey@base.be »
Zaterdag waren er toch een aantal vaste houten hindernissen in een park. Je passeerde daar voor de pauze ( 46 km omloop) . Heb geen idee of dat er zondag nog in zat.
'Bikepark' is misschien niet de juiste naam, eerder wat achtereenvolgende houten hinderniskes in de buurt van een woonwijk? In een grasberm.Shreddie Mercury schreef:Over welk bikepark gaat het, als ik mag vragen? zat dat ook in de omloop van 46km?
Was ook niet op maat van grote 29'ers, eerder voor bmx'ers.
Ze zaten ergens achteraan de 46km op zondag.
-
- Mountainbiker
Bericht door KrulControl »
wij reden daar zondag toevallig in de buurt, en paar zones gingen in tegengestelde richting.
Alleszins mooie streek, en opvallend veel deelnemers.
Alleszins mooie streek, en opvallend veel deelnemers.
-
- Mountainbiker
Bericht door Shreddie Mercury »
Ok, nu ben ik mee.AlReDo schreef:'Bikepark' is misschien niet de juiste naam, eerder wat achtereenvolgende houten hinderniskes in de buurt van een woonwijk? In een grasberm.Shreddie Mercury schreef:Over welk bikepark gaat het, als ik mag vragen? zat dat ook in de omloop van 46km?
Was ook niet op maat van grote 29'ers, eerder voor bmx'ers.
Ze zaten ergens achteraan de 46km op zondag.
Ik vond dat wel verrassend en tof. Mijn 29er wielen hadden er alvast geen moeite mee, en voor zover ik me kan herinneren was er plaats genoeg om naast de hindernissen te rijden!