26.02.2018 - Mol-Wezel - 27e MTB-tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: 25.02.2018 - Mol-Wezel - 27e MTB-tocht

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

Het is erg jammer dat zo een top organisatie, volgens mij zelfs een paar jaar geleden organisatie van het jaar, ermee stopt.
Tjonge jonge jonge,moet hiervan slikken, altijd mooi parcours, goede ravito's en als klap op de vuurpijl, na de tocht gratis friet en snack, alleen hier al zou een 'Ollander de grens oversteken.
Alle gekheid op een stokkie: echt jammer, zoals ook het jammer is dat de tocht bij de brandweer in Leuven er al een paar jaar niet meer is en de zomertocht in Bornhem, tja er zijn zoveel meer tochten die gestopt zijn....
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Re: 25.02.2018 - Mol-Wezel - 27e MTB-tocht

Bericht door lowie »

Zonder een pluim in mijn gat te willen steken ben ik er toch een beetje fier op dat ik deze organisatie 27 jaar geleden (slik) uit de grond heb gestampt, en ze met vele toegewijde organisatieleden en vrijwillers heb kunnen laten groeien tot een gekend evenement.
Dat dit door zovele bikers (ooit tot 3800 !) uit alle windstreken werd geapprecieerd hebben we altijd erg fijn gevonden.
Na 19 jaar hield ik het voor bekeken maar de geoliede machine is niet gestopt en de tocht werd met evenveel toewijding verder georganiseerd.

De leden van de huidige organiserende club hebben nu besloten om er mee te stoppen. Met de tijd worden ook de leden ouder en zij hebben nog een andere grote (cyclo-)organisatie die ook veel engagement eist en waar ze nu al hun energie willen in steken. Jammer voor de mtb, maar we kunnen dat helemaal begrijpen.

Ik dank alle bikers die zovele jaren zijn afgezakt, maar vooral de vele clubleden en de helpende verenigingen en vrijwilligers voor al die jaren van goede samenwerking. Uiteraard ook in naam van de huidige organisatoren.
Plaats reactie