Zo 28/12/2014 De Haan :: 10e Sylvester VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Re: Zo 28/12/2014 De Haan :: 10e Sylvester VTT

Bericht door KUBA »

De grysperre's kwamen en zagen dat het eeeeeel goed was , fantastisch genoten mannen TOP =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
follow
Mountainbiker
Berichten: 428
Lid geworden op: zo 09 aug 2009 18:44
Rijdt met: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Re: Zo 28/12/2014 De Haan :: 10e Sylvester VTT

Bericht door follow »

KUBA schreef:De grysperre's kwamen en zagen dat het eeeeeel goed was , fantastisch genoten mannen TOP =D> =D> =D>
twas inderdaad in orde na de 45 km nog een stuk gereden doorgereden zodat ik aan een 60 km kwam :-D :-D
sh0s
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: za 31 mar 2012 17:59
Rijdt met: Cube stereo 120 / Cube ltd race /

Re: Zo 28/12/2014 De Haan :: 10e Sylvester VTT

Bericht door sh0s »

Tof ritje, deed deugd na enige tijd van fiets inactiviteit

... maar toch nog dit speciaal bedank woordje aan een "speciaal" persoon:
"Beste, ik hoop dat je geniet van m'n 4-jaar oude Bell helm die aan vervanging toe was, ik hoop ook dat de handschoenen je maat zijn, want maat 8 is toch wat aan de kleine kant voor het meeste mannenvolk... Mocht je ongerust geweest zijn over mijn rit, geen paniek, Ik heb mijn handen warm gefiets, niet gevallen dus die helm had ik niet nodig...toch?
Maar in het vervolg neem zelf je gerief mee en hoef je het niet achter mijn rug in de WC weg te jatten..."
Gebruikersavatar
slooverke
Mountainbiker
Berichten: 640
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 19:52
Rijdt met: Ednine 29 Orka Black/Red

Re: Zo 28/12/2014 De Haan :: 10e Sylvester VTT

Bericht door slooverke »

sh0s schreef:Tof ritje, deed deugd na enige tijd van fiets inactiviteit

... maar toch nog dit speciaal bedank woordje aan een "speciaal" persoon:
"Beste, ik hoop dat je geniet van m'n 4-jaar oude Bell helm die aan vervanging toe was, ik hoop ook dat de handschoenen je maat zijn, want maat 8 is toch wat aan de kleine kant voor het meeste mannenvolk... Mocht je ongerust geweest zijn over mijn rit, geen paniek, Ik heb mijn handen warm gefiets, niet gevallen dus die helm had ik niet nodig...toch?
Maar in het vervolg neem zelf je gerief mee en hoef je het niet achter mijn rug in de WC weg te jatten..."

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> goed gezegd!!!!! tis toch verdomme god geklaagd dat ne mens zo moet opletten, want alles wat er bepaalden tegenkomen jatten ze gewoon zonder schaamte mee....... :oops: :oops: :oops: :oops:
Gebruikersavatar
stubbe
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 21:58
Rijdt met: Stolen

Re: Zo 28/12/2014 De Haan :: 10e Sylvester VTT

Bericht door stubbe »

Was dik in orde in De Haan. Ook extra stukken in de bossen waren zeker een meerwaarde. Tof dat jullie een goede verstandhouding hebben met de instanties. Keep up the good work.

Een klein puntje: Na de Twins club was er een hoge golfbreker waar een grote diepe plas achter lag. Met de wind achter was het gevaarlijk rijden in die richting.
Wij zagen net voor ons een jonge kereltje los over kop gaan in het koude water. Ging volledig onder water. Gelukkig kwam zen moeder enkele minuten later aan en had ze droge bovenkledij mee. We hebben ze nog geholpen om naar de Duinen te geraken om uit de koude wind te staan en de pechdienst te bellen.
Toen we daar stonden te wachten hebben we er nog een paar zien in sukkelen.
Ik weet wel dat de organisatie niet alles kan afzetten/markeren maar het is nu eenmaal zo dat niet iedereen het gewoon is om op het strand te rijden en met wind achter is het rap gebeurd.
Onder het motto alles kan beter zou een kegeltje op die plaatsen misschien geen kwaad kunnen. Begrijp ook wel dat dit praktisch moeilijk is met de wijzigende strandstiuatie doorheen de dag...
sh0s
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: za 31 mar 2012 17:59
Rijdt met: Cube stereo 120 / Cube ltd race /

Re: Zo 28/12/2014 De Haan :: 10e Sylvester VTT

Bericht door sh0s »

slooverke schreef:
sh0s schreef:Tof ritje, deed deugd na enige tijd van fiets inactiviteit

... maar toch nog dit speciaal bedank woordje aan een "speciaal" persoon:
"Beste, ik hoop dat je geniet van m'n 4-jaar oude Bell helm die aan vervanging toe was, ik hoop ook dat de handschoenen je maat zijn, want maat 8 is toch wat aan de kleine kant voor het meeste mannenvolk... Mocht je ongerust geweest zijn over mijn rit, geen paniek, Ik heb mijn handen warm gefiets, niet gevallen dus die helm had ik niet nodig...toch?
Maar in het vervolg neem zelf je gerief mee en hoef je het niet achter mijn rug in de WC weg te jatten..."

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> goed gezegd!!!!! tis toch verdomme god geklaagd dat ne mens zo moet opletten, want alles wat er bepaalden tegenkomen jatten ze gewoon zonder schaamte mee....... :oops: :oops: :oops: :oops:
ja eerlijk gezegd niet gedacht dat de standaard decathlon BELL helm zo in trek was, wel jammer van de handschoenen, ze zaten als gegoten :)
Nic_k_name
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: di 02 dec 2014 04:57
Rijdt met: Lapierre XC team

Re: Zo 28/12/2014 De Haan :: 10e Sylvester VTT

Bericht door Nic_k_name »

goed gezegd!!!!! tis toch verdomme god geklaagd dat ne mens zo moet opletten, want alles wat er bepaalden tegenkomen jatten ze gewoon zonder schaamte mee.......
Inderdaad verschrikkelijk, een mens is nooit meer op zijn gemak!
Bijvoorbeeld op 11 januari is er een tocht niet ver van mijn huis aan de roeiclub te Brugge, het probleem is dat je je fiets beneden moet laten staan en dan de trapjes omhoog naar binnen om je in te schrijven. Je bent toch een 5 tal minuutjes weg...
Ben nu al aan het denken hoe ik dit ga aanpakken? Moet ik dan echt met de auto gaan zodat de fiets veilig blijft zitten terwijl ik me inschrijf? ](*,)
8)
Gebruikersavatar
liebherr 914
Mountainbiker
Berichten: 498
Lid geworden op: ma 03 dec 2012 19:27
Rijdt met: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine

Re: Zo 28/12/2014 De Haan :: 10e Sylvester VTT

Bericht door liebherr 914 »

stubbe schreef:Was dik in orde in De Haan. Ook extra stukken in de bossen waren zeker een meerwaarde. Tof dat jullie een goede verstandhouding hebben met de instanties. Keep up the good work.

Een klein puntje: Na de Twins club was er een hoge golfbreker waar een grote diepe plas achter lag. Met de wind achter was het gevaarlijk rijden in die richting.
Wij zagen net voor ons een jonge kereltje los over kop gaan in het koude water. Ging volledig onder water. Gelukkig kwam zen moeder enkele minuten later aan en had ze droge bovenkledij mee. We hebben ze nog geholpen om naar de Duinen te geraken om uit de koude wind te staan en de pechdienst te bellen.
Toen we daar stonden te wachten hebben we er nog een paar zien in sukkelen.
Ik weet wel dat de organisatie niet alles kan afzetten/markeren maar het is nu eenmaal zo dat niet iedereen het gewoon is om op het strand te rijden en met wind achter is het rap gebeurd.
Onder het motto alles kan beter zou een kegeltje op die plaatsen misschien geen kwaad kunnen. Begrijp ook wel dat dit praktisch moeilijk is met de wijzigende strandstiuatie doorheen de dag...
Nogmaals bedankt het was mijn zoontje en vrouw,gelukkig kwam hij er goed van af enkel natte kleding ,het water heeft de val gebroken, het moet een serieuze slag geweest zijn want de vork is geplooid, nogmaals bedankt voor de hulp en als we jullie tegenkomen hebben jullie er een te goed
Gebruikersavatar
Herder Alex²
Mountainbiker
Berichten: 952
Lid geworden op: za 02 jun 2007 18:56
Rijdt met: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Re: Zo 28/12/2014 De Haan :: 10e Sylvester VTT

Bericht door Herder Alex² »

Nic_k_name schreef:
goed gezegd!!!!! tis toch verdomme god geklaagd dat ne mens zo moet opletten, want alles wat er bepaalden tegenkomen jatten ze gewoon zonder schaamte mee.......
Inderdaad verschrikkelijk, een mens is nooit meer op zijn gemak!
Bijvoorbeeld op 11 januari is er een tocht niet ver van mijn huis aan de roeiclub te Brugge, het probleem is dat je je fiets beneden moet laten staan en dan de trapjes omhoog naar binnen om je in te schrijven. Je bent toch een 5 tal minuutjes weg...
Ben nu al aan het denken hoe ik dit ga aanpakken? Moet ik dan echt met de auto gaan zodat de fiets veilig blijft zitten terwijl ik me inschrijf? ](*,)
8)
Slotje meenemen hé. Hier in De Haan was er toch ook geen bewaakte fietsparking ... en stelen doen ze OVERAL.

Het was TOP ! Mooi parcours, veel strand (zo hebben we het graag op een kusttocht), af en toe eens een technisch afdalingske, leuke klimmen, rijkelijke bevoorradingen en een schaatspiste :lol: bij aankomst. Fantastisch !
Gebruikersavatar
Herder Alex²
Mountainbiker
Berichten: 952
Lid geworden op: za 02 jun 2007 18:56
Rijdt met: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Re: Zo 28/12/2014 De Haan :: 10e Sylvester VTT

Bericht door Herder Alex² »

Nic_k_name schreef:
goed gezegd!!!!! tis toch verdomme god geklaagd dat ne mens zo moet opletten, want alles wat er bepaalden tegenkomen jatten ze gewoon zonder schaamte mee.......
Inderdaad verschrikkelijk, een mens is nooit meer op zijn gemak!
Bijvoorbeeld op 11 januari is er een tocht niet ver van mijn huis aan de roeiclub te Brugge, het probleem is dat je je fiets beneden moet laten staan en dan de trapjes omhoog naar binnen om je in te schrijven. Je bent toch een 5 tal minuutjes weg...
Ben nu al aan het denken hoe ik dit ga aanpakken? Moet ik dan echt met de auto gaan zodat de fiets veilig blijft zitten terwijl ik me inschrijf? ](*,)
8)
Slotje meenemen hé. Hier in De Haan was er toch ook geen bewaakte fietsparking ... en stelen doen ze OVERAL.

Het was TOP ! Mooi parcours, veel strand (zo hebben we het graag op een kusttocht), af en toe eens een technisch afdalingske, leuke klimmen, rijkelijke bevoorradingen en een schaatspiste :lol: bij aankomst. Fantastisch !
Plaats reactie