Zon. 16/02/14 Flines-lez-Raches ( Fr.)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
steviejanneke
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: do 25 okt 2012 14:09
Rijdt met: Mtb

Re: Zon. 16/02/14 Flines-lez-Raches ( Fr.)

Bericht door steviejanneke »

Jason B schreef:vandaag ook eindelijk nog eens afgezakt naar la douce france, ik denk dat mijn laatste terrilpassage nog dateert van 2010....

Ondertussen is de kleine al wat groter geworden en werd het dus tijd om hem ook eens te laten kennismaken met deze streek. Nog eventjes getwijfeld tussen 25 of 35km maar uiteindelijk besloten de 35 te doen en ons niet beklaagd.

Dat stuk jong geweld heeft zich te pletter geamuseerd en op die glibberige partijen had ik het zowaar soms moeilijker dan hij (al zullen die 6j oude versleten RaRa's op mijn stalen ros daar wel voor iets tussen gezeten hebben).

Onderweg nog enkele bekende gezichten van de forumbikers tegengekomen, altijd leuk enkele bekenden tegen te komen.
Bij aankomst in de zaal werd de kleine opgemerkt door iemand van de organisatie die vroeg naar zijn leeftijd en de afgelegde afstand, waarop hij naar voor mocht gaan achter een beker en medaille (ik vermoed "jongste deelnemer" maar ben niet zeker).
Toen ze hem een vraag stelden en de micro voor hem duwden wist hij niets beters te zeggen dan "maar ik versta jullie niet, ik ben van belgië" #-o

Zeker voor herhaling vatbaar dus en de liefde voor de terrils werd succesvol overgebracht naar de volgende generatie. (o)

SUPER
gcolin
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 16:11
Rijdt met: decathlon btwin 8.2
Contacteer:

Re: Zon. 16/02/14 Flines-lez-Raches ( Fr.)

Bericht door gcolin »

Bonjour


J'y suis allé, c'était génial. Un beau parcours, une organisation digne des brevets belges :), un temps exceptionnel. Bref une superbe matinée

Photos report here

http://gcolin.jalbum.net/Cyclos/2014/Fe ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Bye Gérard
Gebruikersavatar
Bresciani
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 21:15
Rijdt met: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Re: Zon. 16/02/14 Flines-lez-Raches ( Fr.)

Bericht door Bresciani »

gcolin schreef:Bonjour


J'y suis allé, c'était génial. Un beau parcours, une organisation digne des brevets belges :), un temps exceptionnel. Bref une superbe matinée

Photos report here

http://gcolin.jalbum.net/Cyclos/2014/Fe ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Bye Gérard
Merci Gérard pour ces belles images.

Hier si Jason B en zijne kleine.... chapeau voor de jonge kerel =D>

Afbeelding

Grtz,

Bresciani :-D
Gebruikersavatar
winnitou
Mountainbiker
Berichten: 973
Lid geworden op: di 15 apr 2008 20:40
Rijdt met: trek 6900

Re: Zon. 16/02/14 Flines-lez-Raches ( Fr.)

Bericht door winnitou »

steviejanneke schreef:PS: die laatste Terril word die afgesloten misschien ????
Voor zover ik weet is deze privé , als ge er langs rijdt ziet ge de (soms onleesbare) bordjes staan.

Zolang we er ieder jaar op mogen is er geen probleem hé. :-D

't Was plezant eindelijk nog eens op de terrils te spelen .
Op naar de volgende. (o)
TomR
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: di 26 nov 2013 20:28
Rijdt met: Cube reaction SL

Re: Zon. 16/02/14 Flines-lez-Raches ( Fr.)

Bericht door TomR »

Net voor de 1e bevoorrading stonden twee fotografen, eentje beneden en eentje op een heuveltje. Heeft iemand enig idee waar die foto's te vinden zijn?

voor de rest; top! (op die verdomde lekke band na)
Gebruikersavatar
kovan
Mountainbiker
Berichten: 614
Lid geworden op: za 24 sep 2011 20:44
Rijdt met: ene mee eps, en ene mee kees

Re: Zon. 16/02/14 Flines-lez-Raches ( Fr.)

Bericht door kovan »

TOP! Merci


Kovan
gcolin schreef:Bonjour


J'y suis allé, c'était génial. Un beau parcours, une organisation digne des brevets belges :), un temps exceptionnel. Bref une superbe matinée

Photos report here

http://gcolin.jalbum.net/Cyclos/2014/Fe ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Bye Gérard
Gebruikersavatar
NuRf
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: wo 23 nov 2005 11:14
Rijdt met: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)
Contacteer:

Re: Zon. 16/02/14 Flines-lez-Raches ( Fr.)

Bericht door NuRf »

Jemp schreef:
NuRf schreef:Wat betreft de grensovergang in Rekkem, dat kan je voorkomen door via Doornik te rijden...
Hey NuRf en Moonie, rijdt ge mee met de bende? 7h45 terplaatse om tegen 8 h te vertrekken.
Khad het te laat gezien, zal voor een volgende keer zijn dan!
Gebruikersavatar
steviejanneke
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: do 25 okt 2012 14:09
Rijdt met: Mtb

Re: Zon. 16/02/14 Flines-lez-Raches ( Fr.)

Bericht door steviejanneke »

winnitou schreef:
steviejanneke schreef:PS: die laatste Terril word die afgesloten misschien ????
Voor zover ik weet is deze privé , als ge er langs rijdt ziet ge de (soms onleesbare) bordjes staan.

Zolang we er ieder jaar op mogen is er geen probleem hé. :-D

't Was plezant eindelijk nog eens op de terrils te spelen .
Op naar de volgende. (o)
oké Merci !!! afblijven dus ;)
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: Zon. 16/02/14 Flines-lez-Raches ( Fr.)

Bericht door spiermassa »

TomR schreef:Net voor de 1e bevoorrading stonden twee fotografen, eentje beneden en eentje op een heuveltje. Heeft iemand enig idee waar die foto's te vinden zijn?

voor de rest; top! (op die verdomde lekke band na)

ier ei der al een paar
http://jalbum.net/fr/browse/user/album/1255614" onclick="window.open(this.href);return false;

mo der moetn der meer zin want kben zekers 6x geflitst
Gebruikersavatar
steviejanneke
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: do 25 okt 2012 14:09
Rijdt met: Mtb

Re: Zon. 16/02/14 Flines-lez-Raches ( Fr.)

Bericht door steviejanneke »

spiermassa schreef:
TomR schreef:Net voor de 1e bevoorrading stonden twee fotografen, eentje beneden en eentje op een heuveltje. Heeft iemand enig idee waar die foto's te vinden zijn?

voor de rest; top! (op die verdomde lekke band na)

ier ei der al een paar
http://jalbum.net/fr/browse/user/album/1255614" onclick="window.open(this.href);return false;

mo der moetn der meer zin want kben zekers 6x geflitst

inderdaad in de eerste Terril zijn er redelijk wat foto's genomen.... ik ben wel benieuwd naar deze
Plaats reactie