Zo 08/04/2012 Olmen / Balen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
aanklamper
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 30 nov 2008 21:26
Rijdt met: cube

Bericht door aanklamper »

het parcour was inderdaad in orde. =D> mijn complimenten zelfs aan al de mensen die zich daar 1 of meerdere keren per jaar mee bezig houden (het uitstippelen en afpijlen van tochten),zodat ik zonder verloren te rijden een leuke tocht kan maken =D> =D> =D> En voor een prima tocht wil ik zelfs 5 euro geven,maar hier waren er toch wel enkele min-puntjes.pijltjes waren niet zo duidelijk zodat we toch enkele keren te ver gereden zijn :-? bevoorrading was voor mij wel voldoende,maar ik heb er voor een euro minder toch al andere tegen gekomen. :wink: en de bewaking voor de fietsen was toch wel ondermaats(veel en veel te klein).Maar ondanks deze foutjes toch een aangename tocht gehad , en met de kms heen en terug erbij 88 km gedaan.Met dank aan mijn makker die het meeste kopwerk voor zijn rekening nam :oops:
ges
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 05 jul 2010 15:24
Rijdt met: scott

Bericht door ges »

Misschien om de vier tochten eentje niet inschrijven , liefst de slechts georganiseerde van verleden jaar !!!!!!!!!
Het inschrijvingsgeld is toch te fors gestegen en hier komt ( met de tijd meegaan!!!!!) staking van .
Gebruikersavatar
nightmare
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: za 11 sep 2010 14:27
Rijdt met: trek8500

Bericht door nightmare »

ges schreef:Misschien om de vier tochten eentje niet inschrijven , liefst de slechts georganiseerde van verleden jaar !!!!!!!!!
Het inschrijvingsgeld is toch te fors gestegen en hier komt ( met de tijd meegaan!!!!!) staking van .
Het begin van het einde is in de maak!!!! oa Lissenvijver dat afgelast is omdat de groenen de moutainbikers zien als de dooddoeners van de natuur...en dan organisaties die de sport (mis)gebruiken, enkel om winstbejag... ik moet er haast van kotsen!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5036
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Bericht door madskatingcow »

Afbeelding
daco
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 15 aug 2011 08:12
Rijdt met: scott

Bericht door daco »

op de website van fietspromo is de mogelijkheid om 'uw opinie' in te vullen.. doen!
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5036
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Bericht door madskatingcow »

Mijn mening kunnen ze alvast krijgen 8-[
Gebruikersavatar
MoC
Mountainbiker
Berichten: 302
Lid geworden op: zo 01 feb 2004 13:40
Rijdt met: Radon Black Sin 9.0

Bericht door MoC »

Zoals ik al schreef in een ander toppic:

de fout ligt hier bij Fietpromo (lees golazo). Onze club organiseert al jaren TT's onder Fietspromo, maar dit jaar is de laatste keer! Volgend jaar zal het onder de VWB zijn! :wink:

Hopelijk zijn er clubs die ons voorbeeld volgen! :wink:
Plaats reactie