29/11/08 Gavere

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Haaike
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: di 05 dec 2006 11:55
Rijdt met: Thompson Mach5

Bericht door Haaike »

Rodenbach schreef:
Haaike schreef:De bevoorrading was ook dik in orde, inderdaad geen sportdrank, maar aangezien ik dat niet lust, was dat voor mij dus ook geen gemis.
't is een detail, maar volgens mij was er wél sportdrank, maar die was even helder als gewoon water... allez, ik heb alleszins iets doorzichtigs gedronken dat smaakte naar suiker ipv water :wink:

de soep was ook lekker btw, doet altijd deugd op zo'n kille ritten
Mijn excuses dan aan de organisatie. Ik let zelf nooit echt op sportdrank omdat ik het niet drink, maar kijk wel altijd snel even wat er beschikbaar is. En aangezien ik cola, soep en iets "doorzichtigs" zag én iemand hier ook al zei dat er geen sportdrank was, dacht ik dat er geen was. My mistake...
Hanneke
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: di 23 okt 2007 17:49
Rijdt met: Specialized

Bericht door Hanneke »

Ik kwam voor de eerste maal aan de start in Gavere, samen met mijn vriend (hij was er reeds enkele keren). Het was echt de moeite waard om af te zakken, er was voor elk wat wils en ik vond dat de 35 km redelijk wat off-road in zich had. Wat minder gelukkig met de modderstroken, maar des te gelukkiger was ik met de vele kerkwegeltjes ;-) Mijn vriend reed zich makkelijk doorheen de moeilijke stroken, en wachtte me telkens op 8) ! Toch haalde ik ook een goed tempo. Ik was best tevreden. De bevoorrading was goed en na afloop kregen we een aangename verrassing van de Sint. Het was in orde!!
Plaats reactie