31.12.2016 - De Haan - Sylvester VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mrdepo
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:43

Re: 31.12.2016 - De Haan - Sylvester VTT

Bericht door mrdepo »

Aartrijke aanwezig.

Mvg
Gebruikersavatar
iceman321
Kerstman
Berichten: 209
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 18:05
Rijdt met: CUBE STEREO HYBRID 120 HPA SL 29

Re: 31.12.2016 - De Haan - Sylvester VTT

Bericht door iceman321 »

Geraardsbergen en Lierde ook aanwezig ! :bounce: =D>
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1988
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 31.12.2016 - De Haan - Sylvester VTT

Bericht door filiep72 »

Forumbikers ook aanwezig (peis ik toch 8-[ )
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 31.12.2016 - De Haan - Sylvester VTT

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Enkel hopen dat de rit naar daar niet in vries omstandigheden moet gebeuren en dan denk ik aan mogelijke gladde wegen.
Gebruikersavatar
perre
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: vr 20 jan 2006 13:06
Rijdt met: cannondale

Re: 31.12.2016 - De Haan - Sylvester VTT

Bericht door perre »

Enkele sasbikers vanuit humbeek komen ook af
Grt
Gebruikersavatar
geertje
Kerstman
Berichten: 697
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 18:24
Rijdt met: Flanders accent

Re: 31.12.2016 - De Haan - Sylvester VTT

Bericht door geertje »

Hallo Ridleybiker, hallo topbiker en vrienden van de Zeevogels,

ik wens jullie morgen veel succes met jullie Sylvester VTT, ikzelf zal er morgen door omstandigheden niet kunnen bij zijn. Ik vind het echt jammer maar m'n lichaam heeft op dit ogenblik rust nodig in voorbereiding naar volgende week.
Wees gerust er komt een delegatie vanuit Moerkerke naar de kust om te mountainbiken, te flyeren en te genieten van de after VTT.
Smeer maar jullie kuiten in want het wordt terug heel druk bij jullie.

Vriendelijke groeten,

geertje :wink:
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Re: 31.12.2016 - De Haan - Sylvester VTT

Bericht door KUBA »

Deze morgen met een 3-tal grysperre's hier gereden , veel volk maargoed was te verwachtten en toch uitstekend genoten.

Alleen , wat was dat met de mentaliteit vandaag seg?? is het niet het moment van het jaar om elkaar graag te zien :lol: :lol: :lol:
Paar keer ne hoop verwijten achter mijne kop [-X [-X
Als er file is , en ik vraag/verwittig vriendelijk of ik kan passeren / dat dan op een rustige manier doe zonder ook maar iets of iemand te hinderen en erna nog een vriendelijke dankuwel geef.......wat kan ne mens meer doen?? :roll: :roll:

Dus
- Nee ik reed de kleine toer niet. :roll:
- Nee ik rij in de zomer niet op de weg. #-o
- Nee ik vind mezelf , en bevestigd door vriendenkring , zeker geen arrogante zak :cry: :cry:

Maargoed gepasseerd worden als ge uzelf ne semi prof waant piekt precies toch een beetje :lol: :lol: :lol: :lol:
mrdepo
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:43

Re: 31.12.2016 - De Haan - Sylvester VTT

Bericht door mrdepo »

Hallo,

Prachtige rit, zeker niets op aan te merken. En idd eerste technische stukken heel veel file wachten.....
2de deel veel beter doenbaar.



Mvg Jurgen
5peedy
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 05 sep 2010 18:55
Rijdt met: scott scale

Re: 31.12.2016 - De Haan - Sylvester VTT

Bericht door 5peedy »

Eerlijk gezegd ik verspeel er onderweg geen energie aan. Maar persoonlijk vind ik het asociaal om een wachtrij voorbij te rijden als het duidelijk is dat er een blokkage is door een valpartij of wat dan ook. Men staat daar niet voor zijn plezier te koekeloeren.
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: 31.12.2016 - De Haan - Sylvester VTT

Bericht door i-Mac »

5peedy schreef:Eerlijk gezegd ik verspeel er onderweg geen energie aan. Maar persoonlijk vind ik het asociaal om een wachtrij voorbij te rijden als het duidelijk is dat er een blokkage is door een valpartij of wat dan ook. Men staat daar niet voor zijn plezier te koekeloeren.
Ook opgemerkt aan de file aan de eenmalige passage. Iemand die lukraak een lege verpakking weggooit. Hij/zij mag blij zijn dat ik niet zag van wie het kwam, want die ging de volle laag krijgen van mij en mijn 2 kompanen. Het viel ons daar ook op er bikers zijn niet willen aanschuiven, en willens nillens iedereen voorbij stelen. wat win je daar nu mee?

Buiten die 2 zaken dubbel en dik genoten van deze toertocht. Prachtig werk van de Zeevogels.

We hebben de toertocht verlaten daar waar je te Bredene het strand op mocht tot in De Haan(?). Terug thuis aangekomen stonden er netjes 77km op de teller.

Ik heb er een schitterend fietsjaar op zitten. 134 ritten en 11190km.

Genieten van oud en nieuwe 8)
Plaats reactie