Zo 26/01/2014 Wechelderzande :: 20e Grote Veldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Connie
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 06 mar 2011 15:32
Rijdt met: oud en rood
Contacteer:

Re: Zo 26/01/2014 Wechelderzande :: 20e Grote Veldtoertocht

Bericht door Connie »

Amai, 2200 foto's, geen wonder dat ik m'n armen bijna niet meer op kan tillen...
Davidoff
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: ma 11 aug 2008 11:47
Rijdt met: Specialized 29er stumpjumper Comp

Re: Zo 26/01/2014 Wechelderzande :: 20e Grote Veldtoertocht

Bericht door Davidoff »

Zoals eerder vermeld, top tochtje vandaag!
Gisteren een ferme regenvlaag maar de ondergrond heeft dit goed verwerkt.
Aan de inschrijving een ECHTE bewaakte fietsstalling!
Prachtig parcours met veel mooie prive stukken.
Perfecte bepijling en mooie tussenstop. Zelfs voor de late starters zoals wij.
Van schilde over en weer + grote toer = prachtige dagmet net geen 80K!
Connie, ik kijk al uit naar men foto, dat zal er eentje worden om in te kaderen :-"
Liever Bergaf Organisatie
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: ma 11 jan 2010 20:57
Rijdt met: tweewieler

Re: Zo 26/01/2014 Wechelderzande :: 20e Grote Veldtoertocht

Bericht door Liever Bergaf Organisatie »

Aan alle 1421 deelnemers van vandaag, ne ferme merci! Hopelijk hebben jullie weer je harten kunnen ophalen op de Kempense gronden. Jullie waren voorbeeldig!!! =D> =D> =D>
De goeie commentaren die we hier al lezen doen ons deugd en geven ons vleugels om er ook voor het volgende jaar weer VOL tegen aan te gaan!!
:drunk: :bounce: 8)

Liever Bergaf
Liever Bergaf Organisatie
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: ma 11 jan 2010 20:57
Rijdt met: tweewieler

Re: Zo 26/01/2014 Wechelderzande :: 20e Grote Veldtoertocht

Bericht door Liever Bergaf Organisatie »

En...

...neem uiteraard even de tijd om de foto's te bewonderen op http://www.conniesinteurfotografie.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
mor or less
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 26 jan 2014 17:54

Re: Zo 26/01/2014 Wechelderzande :: 20e Grote Veldtoertocht

Bericht door mor or less »

Speciaal van de Oostvlaamse Leiestreek afgezakt om de Kempense ondergrond eens te ervaren , en wat een belevenis !!! schitterend parcour ,alles goed berijdbaar ,geen smurrie of kleistoestanden ,had ik hier wel genoeg gehad en wou eens iets anders . Uitstekende bepijling , bij momenten in de bosjes het gevoel op een roetsjbaan te zitten .Jullie hebben natuurlijk het geluk om van een uitgestrekt privé terrein gebruik te mogen maken .Dit was een aanrader voor alle oost en westvlaamse mountainbikers . Echt de moeite om wat langer onderweg te zijn . Wel één van de mooiste toertochten die ik al gedaan had dit jaar .
Dank aan de organisatie voor de geleverde inspanningen alsook aan ons legertje om de toestemming hun (onze ) gronden te mogen berijden
Twas top !!! zal het ook wel in onze provincie verder zeggen :-)
Ik kom zeker terug
nen biker
Mountainbiker
Berichten: 246
Lid geworden op: wo 13 mei 2009 08:55
Rijdt met: veel te zwaar

Re: Zo 26/01/2014 Wechelderzande :: 20e Grote Veldtoertocht

Bericht door nen biker »

mor or less schreef:Speciaal van de Oostvlaamse Leiestreek afgezakt om de Kempense ondergrond eens te ervaren , en wat een belevenis !!! schitterend parcour ,alles goed berijdbaar ,geen smurrie of kleistoestanden ,had ik hier wel genoeg gehad en wou eens iets anders . Uitstekende bepijling , bij momenten in de bosjes het gevoel op een roetsjbaan te zitten .Jullie hebben natuurlijk het geluk om van een uitgestrekt privé terrein gebruik te mogen maken .Dit was een aanrader voor alle oost en westvlaamse mountainbikers . Echt de moeite om wat langer onderweg te zijn . Wel één van de mooiste toertochten die ik al gedaan had dit jaar .
Dank aan de organisatie voor de geleverde inspanningen alsook aan ons legertje om de toestemming hun (onze ) gronden te mogen berijden
Twas top !!! zal het ook wel in onze provincie verder zeggen :-)
Ik kom zeker terug
Wij bedanken niet alleen de militairen maar ook de prive grondbezitters die ons deze mogelijkheid bieden, BEDANKT
Légumes
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: vr 15 jun 2012 19:03
Rijdt met: Ridley Probe RS

Re: Zo 26/01/2014 Wechelderzande :: 20e Grote Veldtoertocht

Bericht door Légumes »

Top tocht gereden vandaag . Goede bewegwijzering , goede bevoorrading . Behoud die goede kontakten maar met de boswachters van Blommerschot , want dit is zo'n mooi gebied om in te mountainbiken . Dank aan al die GROENE mannen daar !!!
Gebruikersavatar
TNTrek
Mountainbiker
Berichten: 153
Lid geworden op: di 18 aug 2009 14:55

Re: Zo 26/01/2014 Wechelderzande :: 20e Grote Veldtoertocht

Bericht door TNTrek »

Vorig jaar deze maar kunnen rijden tot ik op het cyclocrosslusje kettingbreuk leed, nu volledig. Toptocht! Weet nu al wat kiezen het laatste weekend van januari 2015 =D>
Gebruikersavatar
Mr. Stitchen
Mountainbiker
Berichten: 495
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 18:05
Rijdt met: kzien 'm zoe geire

Re: Zo 26/01/2014 Wechelderzande :: 20e Grote Veldtoertocht

Bericht door Mr. Stitchen »

Trade N Cycle Team stuurde op het laatste moment nog bij. Ipv een gezamenlijke rollentraining (ingeroepen vanwege de voorspelde regen) trokken we gelukkiglijk naar Wechelderzande. We reden er een prachttocht, die kop en nek boven de andere organisaties van de afgelopen weken uitstak.
Een verslagje van onze rit lees je op onze website
Gebruikersavatar
cuby
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: do 15 apr 2004 21:54

Re: Zo 26/01/2014 Wechelderzande :: 20e Grote Veldtoertocht

Bericht door cuby »

Knap tochtje van de mannen van Wechel en eindelijk heb ik die met haar wit broekske op haar poep geslagen ;-) Merci daarvoor !
Plaats reactie