Zo 01/07/2012 Boom :: Summer Bike Festival

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bjorn30j
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: do 03 nov 2011 12:56
Rijdt met: fixie

Bericht door bjorn30j »

Zijn de foto's mislukt? :oops:
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Bericht door tek-zotic »

bjorn30j schreef:Zijn de foto's mislukt? :oops:
geen idee, maar was het uberhaupt wel iemand die foto's maakte voor een bepaalde site? of gewoon een fotograaf die er toevallig was en een paar kiekjes van de mountainbikers maakte?
ik heb bijna non stop van 7.30 tot 15.00u gereden en ben maar 1 keer een fotograaf tegengekomen (nog eens snel stukje opnieuw gereden voor nog ne foto :p) en dat was op het testparcours, toen ik een half uurtje later weer op die plaats passeerde was die fotograaf weeral weg
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

Zou ook wel eens willen weten mbt de foto's. Blijkbaar heeft de organisatie wel een mail-adres, maar hebben ze geen zin van te antwoorden op de vraag waar de foto's verschijnen. Als ze het niet weten en is het een losse fotograaf dan had ik het ook graag geweten.

Mail maandag verstuurd en nog geen antwoord .......
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

Een beetje respect richting de organisatie is wel op zijn plaats hé. Moet iedereen maar iedere 5 minuten naar zijn mail kijken?
Het organiseren van een 2 daags bike-evenement is al druk genoeg dat ik best kan begrijpen dat de riem er nu even af is. Voor zover ik weet is er geen fotograaf geweest vanuit de organisatie.
d0mm3
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 18 mei 2012 20:11
Rijdt met: climb

Bericht door d0mm3 »

Da was nog eens mountainbike sé,de eerste keer dat ik in boom kwam,en ze gaan ons zeker terug zien.Als die van Beerse dit lezen??hoe is het met de schouder afgelopen door die val aan die visput waarvoor ik de ambulance gebeld heb???



de mannen van Beerse hebben het gelezen . hij heeft wa stukken aan zijn schouder een bandje aan het sleutelbeen dat over is en het sleutelbeen staat wat open . een paar weken rust en dan kunnen we terug gaan vallen he . ik moest u bedanken voor het bellen van de ziekenwagen en de bezorgdheid . het was voor ons ook den eerste keer maar komen zeker nog terug . heel knap en technisch
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Hallo iedereen,

Om te beginnen wensen we iedereen te bedanken die aanwezig was op één van beide dagen.

* Wandelaars: een dikke maand terug komen we per toeval te weten dat er een wandeltocht gelijktijdig zal plaatsvinden, op quasi dezelfde offroadstroken als de toertocht. We hebben er vervolgens alles aan gedaan om dit in goede banen te leiden. Op aandrang van natuurpunt, ANB, de provincie en de Schorre hebben beide organisatoren rond de tafel gezeten. Kort samengevat zien ze bij de wandelvereniging weinig problemen en zijn ze amper tot toegevingen bereid. Van onze kant mag het ook gezegd worden, offroafstroken schrappen is niet aan de orde. Buiten de Schorre hebben we ieder stukje offroad nodig om een volwaardige toertocht te kunnen aanbieden. Anderzijds is het wegnemen van pijlen zeer binnen de perken gebleven, wat vooraf onze voornaamste vrees was. Een week vooraf lees ik in een locaal krantje dat er bovendien nog ene tweede wandeltocht zal plaatsvinden, gelukkig meer in de namiddag. De aanvraag voor onze tocht is goedgekeurd in januari, terwijl je voor een wandeltocht geen vergunning dient aan te vragen. Van deze situatie is de VWB en de provincie op de hoogte, we zullen kijken want in de toekomst zal brengen.

* Techniciteit van het parcours: hierover is al veel geschreven en in tegenstelling tot editie 2011, hebben we dit jaar wel duidelijk gemaakt dat de technische lussen in de Schorre niet voor iedereen weggelegd zijn. Op de technische lussen mocht er idd hier en daar nog een extra waarschuwingsbord hangen, klopt.

* Langere afstand: kan perfect, maar is dan wel meer in het genre van de 30 -40 km zonder de technische lussen. De rest van het gebied is jammer genoeg in prive-handen en in het verleden hebben we hiervoor nooit toestemming gekregen.

* Afspuitstand: Easy Washer heeft jammer genoeg op het laatste moment afgebeld.

* Expozone: blijft een moeilijk verhaal. Jaar na jaar hopen we op een grotere opkomst. Zelf dachten we wat dit onderdeel betreft na editie 201 op de goede weg waren. Jammer genoeg haakten vooral de fietsmerken af, wegens onvoldoende personeel, Tourstart, geen budget (hun mensen die op zondag komen moeten bijv, recup krijgen in de week terwijl het bedrijf in kwestie op die dagen ook moet kunnen werken natuurlijk)

* Fotograaf: niemand van de Mountainbike.crew heeft foto's genomen, al onze mensen hadden andere taken

* Bepijling: zou best kunnen dat het niveau iets minder was dan vorige edities. Als hoofdverantwoordelijke ben ik donderdagmiddag tijdens het afpijlen zwaar ten val gekomen. Resultaat: hersenschudding, gebroken neus, twee gebroken ribben en 1 gebarsten rib en zeker geen bike meer de komende weken. Vanaf vrijdag tot dinsdag hebben we ik me dan zoveel mogelijk nuttig proberen te maken en al wandelend een aantal offroadstroken bepijld. Voor de rest ben ik gelukkig kunnen terugvallen op de inzet van een aantal medewerkers die een tandje hebben bijgestoken. Voor alle duidelijk, ik ben gevallen in het parkje in Rumst, vol over de kop gegaan nadat ik een put van een halve meter (gegraven door kids) te laat opmerkte.

* Editie 2013? misschien de invulling van het programma herbekijken? Op zaterdag puur een testdag voor mountainbikes? Op zondag de MTB-tochten en in de namiddag een vier uren wedstrijd?.... Sowieso dringt zich een andere datum op want de wandeltocht heeft reeds aangegeven volgend jaar opnieuw op dezelfde datum (29 juni) te organiseren. Voor ons is die om allerhande redenen niet haalbaar: 1. broedseizoen en 2. een week later gaat de Shcorre dicht voor de opbouw van Tommorowland...
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Summerbikefestival 2012

Bericht door StrammerMax »

Beterschap!

Er is een fotoreportage verschenen op de site van de Gazet Van Antwerpen. Mogelijk enkel van de wedstrijd! Klik daarvoor hier!
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5036
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Bericht door madskatingcow »

ka.dee schreef: * Expozone: blijft een moeilijk verhaal. Jaar na jaar hopen we op een grotere opkomst. Zelf dachten we wat dit onderdeel betreft na editie 201 op de goede weg waren. Jammer genoeg haakten vooral de fietsmerken af, wegens onvoldoende personeel, Tourstart, geen budget (hun mensen die op zondag komen moeten bijv, recup krijgen in de week terwijl het bedrijf in kwestie op die dagen ook moet kunnen werken natuurlijk)
Da's toch onzin? Jullie hebben niemand van de exposanten van vorig jaar gecontacteerd. Lijkt mij toch de logica zelve? In Houffalize zijn ze in het zelfde bedje ziek. Ook daar doen ze de moeite niet de exposanten van het jaar voordien opnieuw te contacteren. Ik ken zelf 3 exposanten die vorig jaar bij jullie aanwezig waren, niemand heeft dan ook maar wat van jullie gehoord. Één iemand heeft zich spontaan ingeschreven, weken niets gehoord en uiteindelijk na een week voor het event zélf te informeren, krijgt hij te horen dat er wat fout was met de computer. Toen hoefde het voor hen ook niet meer.

Een aandachtspunt voor volgend jaar :bounce:

En verder : jammer dat er geen terras meer was aan de cafetaria
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Klopt niet want alle exposanten van editie 2011 zijn wel degelijk gecontacteerd geweest.
Gebruikersavatar
Stijn Vdb
Mountainbiker
Berichten: 129
Lid geworden op: vr 04 dec 2009 21:23

Bericht door Stijn Vdb »

ka.dee schreef:Klopt niet want alle exposanten van editie 2011 zijn wel degelijk gecontacteerd geweest.
hmmm... :-?
Plaats reactie