Zo 14/02/2010 Linkhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Fons Moors
Mountainbiker
Berichten: 1331
Lid geworden op: di 02 nov 2004 22:44
Rijdt met: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Bericht door Fons Moors »

Heel wat filmbeelden op komst.
Voorlopig wat fotokes geknipt uit filmbeelden op:

http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... 377&ref=mf
Gebruikersavatar
roland
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 09 mar 2009 23:11
Rijdt met: Principia

Mijn video's van de TT

Bericht door roland »

Heb mijn video's zojuist online gezet (zie de link hieronder). Ben benieuwd naar de video's van Fons aangezien ik zelf maar een heel klein stuk van het parcours heb gereden. Was van plan om de 60Km te doen maar vond het toch echt wel te glad en had denk ik ook teveel druk in de banden. Eerste 10Km 2x gevallen en dat was ik niet meer gewoon. Na 20Km weer aan de aankomst en thuis maar een uur training op de rollen erbij gedaan. Kom graag nog een keer terug op dit parcours als het er minder glad bij ligt.

http://www.youtube.com/user/RBaartschee ... C7BD074421
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5033
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Bericht door madskatingcow »

evil_yves69 schreef:Hallo,

ik heb net een stuk van de 60 helpen afpeilen. Het parcours ligt er prima bij. Bevroren ondergrond met een heel klein 'pelletje' sneeuw erop, bijna verwaarloosbaar. Geen gladde ijsplekken. De ondergrond ligt er perfect bij.

tot morgen
Toch wel het understatement van het jaar. Zodra er een hele meute over passeert verandert dat in een schaatsbaan : het was spékglad.

Gelukkig de meet van de 42km bereikt zonder valpartijen :wink:
bikegirl13
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 14:05
Rijdt met: Open

Bericht door bikegirl13 »

GeeCee schreef:
bikegirl13 schreef:Ik kon vooral de attentie - aan het einde - voor de dames wel apprecieren.. :-)
Verder ben ik totaal geen ijsduivel, dus kom graag eens terug bij een andere ondergrond. Zeeeeer rustig de 42 km gereden, en dat zonder op mijn gezicht te gaan :-)
Perfecte organisatie.
Nu maakt ge mij toch nieuwsgierig ... welke attentie hebben de dames gekregen dan? :bounce:
Sjaal van Jagermeister - komt altijd van pas, zeker nu de winter maar blijft duren - en.. pralinnekes :lol: =D>
evil_yves69
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 29 mar 2009 17:34
Rijdt met: Giant

Bericht door evil_yves69 »

Hallo,

In my defence ivm de staat van het parcours #-o : De staat van het parcours was zaterdag prima. De opmerkingen voorafgaand aan de rit van andere mtb'ers kunnen dit enkel bevestigen. Dat deze uitspraak een dag nadien door de sneeuwval van zondagmorgen niet meer 'up to date' was/is, is evenwel een feit. Hoe snel een parcours ook weer kan veranderen: bij het weghalen van de peilen, was het alweer niet meer glad. Fijn fietsen over de versgevallen sneeuw :-D

Allen nog hartelijk bedankt voor de toch wel talrijke opkomst (gegeven de weersomstandigheden): meer dan 900 mtb'ers! Bedankt hiervoor en bedankt voor de vele positieve reacties hier op het forum.

Tot volgend jaar!
Gebruikersavatar
Diamond
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: vr 04 jan 2008 09:07
Rijdt met: DIAMOND GUN & ROSE

filmke op vimeo

Bericht door Diamond »

Hoi,ook ik heb deze rit gereden,het parcours lag er s'morgens nog redelijk vlot bij,maar na een paar uurtjes was het toch wel spekglad op sommige plaatsen ook door de verse sneeuwval natuurlijk.
Ik heb hier wat filmmateriaal bijeen geraapt en dit komt na wat puzzelen nog op vimeo te staan.


Straks komt hier een link



Veel kijkplezier en wie weet herken je jezelf wel ergens.
:-({|= =D>
Laatst gewijzigd door Diamond op ma 15 feb 2010 20:00, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
GeeCee
Mountainbiker
Berichten: 1361
Lid geworden op: ma 12 nov 2007 19:15
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)
Contacteer:

Bericht door GeeCee »

Wij hebben ons ook weer geweldig geamuseerd (forumtreintje MTB Midden-Limburg) Veel mooie en spannende (door de plaatselijke gladheid) momenten meegemaakt, een paar maten zijn toch tegen de grond gekwakt maar zonder veel ernstige gevolgen :wink:
Ferme bevoorrading met lekker soepje, alles was naar wens: goed bezig mannen en tot volgend jaar!

Enkele foto's van tijdens de bevoorrading hier
singletracklover
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 16 feb 2010 10:51
Rijdt met: scott

Nieuw Parcours in Linkhout.

Bericht door singletracklover »

Heeft er iemand eigenlijk opgemerkt dat het parcours in Linkhout drastisch verandert was ?
Het plan dat aan het vertrek hing was nog niet upgedate, maar dat zal volgend jaar wel geregeld zijn.

We doen ons best om volgend jaar nog minder asfalt onder de wielen te schuiven, desnoods moeten we over privé terreinen :).
Gebruikersavatar
Fons Moors
Mountainbiker
Berichten: 1331
Lid geworden op: di 02 nov 2004 22:44
Rijdt met: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Bericht door Fons Moors »

Filmke deel 1 staat op het net. Deel 2 en 3 volgen nog..
Gebruikersavatar
BASSMAN
Mountainbiker
Berichten: 2741
Lid geworden op: do 18 okt 2007 22:33
Rijdt met: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Contacteer:

Bericht door BASSMAN »

E.I.N.D.E.L.I.J.K. fons :lol:
Plaats reactie