01/03/09 Mol-Wezel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Ghost-biker
Mountainbiker
Berichten: 528
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 21:46
Rijdt met: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Contacteer:

Bericht door Ghost-biker »

Ga misschien ook eens naar hier komen, zou de eerste keer zijn, alleen wat schrik voor teveel "zondagsrijders" op de singletracks die op een gratis friet afkomen, de keerzijde van het succes hé Lowie, maar we zijn toch al gewaarschuwd :wink: De frit en den trappist moogt ge trouwens houden, hoop alleen op een goed douchske achteraf [-o<
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Bericht door Fritsie »

Ik ben serieus aan het twijfelen om ook eens naar deze tocht te komen. Niet de frieten, noch de gratis Tongerlo trekken mij aan...maar wel de verwachte singletracks. :drunk: Het is natuurlijk ver om van West-Vlaanderen naar de Antwerpse Kempen te rijden...
Laatst gewijzigd door Fritsie op do 26 feb 2009 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Bericht door lowie »

Ghost-biker schreef:hoop alleen op een goed douchske achteraf [-o<
In de Nyrstar-vestiging mogen we gebruiken maken van de badzaal met 25 zo goed als spiksplinternieuwe douche-cabines.
Klein nadeeltje : je moet er wel een dikke 300 meter te voet voor gaan, want op de fabrieksterreinen zijn geen fietsen toegelaten.
Maar de voldoening zal achteraf des te groter zijn, tenminste aan de commentaren van vorig jaar te horen !
steven Vl
Mountainbiker
Berichten: 117
Lid geworden op: wo 18 mei 2005 23:01
Rijdt met: Canyon RC

Bericht door steven Vl »

Deze tocht staat elk jaar weer in onze agenda en dit al enkel jaren na elkaar.
We hebben de tocht zien uitgroeien van een kleine tocht die start in een parochiezaal tot de tocht die het nu is ( in een heel grote feesttent).
Met uitzondering van elektriciteitsproblemen in de tent, parkeren wat niet altijd vlot verloopt en de drukte in de tent, is er helemaal niks aan te merken op de tocht. Maar los zo'n problemen maar eens op voor 3000 bikers...
Op het parcour verloopt alles vrij vlot en heb je niet echt de indruk dat er zoveel volk is, en dat is toch het aller belangrijkste. Niet?

Tot zondag :bounce:
Gebruikersavatar
Herder Scubaluc
Kerstman
Berichten: 825
Lid geworden op: za 06 aug 2005 13:42
Rijdt met: Iene mee twie wiele + Cannondale Rush Carbon 2
Contacteer:

Bericht door Herder Scubaluc »

Fritsie schreef:Ik ben serieus aan het twijfelen om ook eens naar deze tocht te komen. Niet de frieten, noch de gratis Tongerlo trekken mij aan...maar wel de verwachte singletracks. :drunk: Het is natuurlijk ver om van West-Vlaanderen naar de Antwerpse Kempten te rijden...
Fritsie, niet twijfelen man, gewoon doen.
Kurtje73
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: do 05 feb 2009 16:15
Rijdt met: Cube LTD team / Koga Miyata Granwinner

Bericht door Kurtje73 »

@Ghost-Biker
Deze zondagsrijder komt ook af. Om uwe getalenteerde fietshoogheid ter wille te zijn, zal ik starten na 10u. Mochten onze paden zich alsnog kruisen, zal ik zo snel mogelijk in de berm gaan staan, alwaar ik met bewondering uw fietsprestatie zal aanschouwen.
Kan u mij nog wel laten weten wanneer uw handtekeningsessie doorgaat?
Ik zou deze kans immers niet aan mij willen laten voorbijgaan
Gebruikersavatar
Sjeek
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 05 jan 2009 15:58
Rijdt met: BULLS Bushmaster 2

Bericht door Sjeek »

We zien er al naar uit! :-D
Supernaut
Mountainbiker
Berichten: 840
Lid geworden op: do 21 okt 2004 15:46

Bericht door Supernaut »

Manman , 5 pagina's al .
Hoe laat , hoe nat , hoe dit , hoe dat #-o
Als iedereen nu eens aandachtig die post van lowie op pagina 1 had gelezen , dan was het allemaal veel simpeler geweest .
Er wordt hier op deze manier meer tijd en energie in een discussie gestoken dan in het biken zelf .

Aja , ik ga daar gewoon biken en we zien wel .
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5032
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Bericht door madskatingcow »

Denk dat wij ook naar hier afzakken voor de 70km. Als ik vanochtend de veldwegen bij ons in de buurt zie, belooft het daar in Bierbeek een (te) vettige bedoening te worden.
Gebruikersavatar
Ebo
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 06 mar 2005 20:04
Rijdt met: KTM - Michty

Bericht door Ebo »

Steven VI schreef:
We hebben de tocht zien uitgroeien van een kleine tocht die start in een parochiezaal tot de tocht die het nu is ( in een heel grote feesttent).
Wij ook, maar alles had en heeft zijn charmes.( maar ik zit toch liever in de tent dan in de parochiezaal hoor, vooral de douches zijn nu heerlijk.)
Vooral door de prima organizatie en een felle inzet van alle leden zijn ze op dit niveau geraakt. =D> =D> =D>

De TT Bikers zullen zoals gewoonlijk aanwezig zijn om ons weer heerlijk te laten verwennen. :-D :drunk:
Plaats reactie