22-12-07 Lommel- Kattenbos

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Stalley
Mountainbiker
Berichten: 119
Lid geworden op: vr 02 nov 2007 16:17
Rijdt met: SCOTT TEAM ISSUE

Bericht door Stalley »

Handige Harry schreef:ik ben geen enkele keer verkeerd gereden!! mss ligt dat aan het concentratievermogen van sommige "bikers"!
het was een prachtige tt!
Met een speed van 18/h, of 25/h over een bospad vliegen kan "misschien" ook een rol spelen.
Kleur van de pijlen is inderdaad niet perfekt (t.o.v. de gele), maar dat men eerst eens een beetje uniformiteit in de bepijling tracht te brengen.
Soms plaats men een pijl voor een afslag, 20 meter voor die bocht en dan plots voor een volgende afslag staat of hangt die pijl in of zelfs voorbij de bocht.
Als ge daar dan tegen een hoge snelheid op afkomt is het de ene keer te snel in de remmen en de andere keer te laat.
Het is wel opvallend dat dit euvel zich veel meer voordoet op limburgse tt danwel op vlaams-brabantse.Ondanks deze bevindingen amuseer ik me op elke tt en zal ik men bikeplezier nooit laten vergallen door een pijltje dat hier en daar verkeerd hangt.Het organizeren van een tt verdient lof.
Grt.
.
Handige Harry
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 08 okt 2006 12:58
Rijdt met: mountainbike

Bericht door Handige Harry »

ik had een gemiddelde van 23.25 km/u
Gebruikersavatar
bert bibber
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 20:29
Rijdt met: Giant Cadex, TREK 8500 ( mod 2007 )

Bericht door bert bibber »

verslag van de x-treme bikers

De bus zat meer dan vol
dus waren we klaar voor een goed tochtje.

Maar daar waren de technische problemen weer
Dus heb ik me maar een beetje ingehouden. Om mijn materiaal wat te sparen. Maar deze zijn nu defenetief voorbij ( =D> mersie neekens )

lekker soepke :P aan de bevoorading

+++ punt waren de warme douche's
----- punten was de bepijling ( maar dit had veel met het weer te maken )

tot de volgende keer bert
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

ook geweest, met vloke vanuit Genendijk vertrokken om dan in Lommel 40km op het gemakske te rijden. Door de bevroren ondergrond was het een snel toerke, al reden we op het gemak. Bepijling was idd probleem maar de rest was in orde.
Ik vraag met bij elke tt die ik rijd, al zijn dat er niet bijzonder veel,af of vele bikers denken dat een tt een wedstrijd is....er wordt soms gevlogen. Sommigen leggen hun pieken mss op een bepaalde tt ipv een chrono in de zomer??
Voor de rest, prima rit.
dieseltje
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 10 okt 2007 11:53
Rijdt met: merida sport

Bericht door dieseltje »

het safety jogger team kempen was ook aanwezig,wij hebben ook de grote tour gedaan en het was maar 40km en we zijn zeker niet verkeerd gereden,het is dat we er regelmatig komen rijden,het was een mooie tour,ik vond hem beter dan vorige week in lommel(blauwe kei)de afpijling was ook in orde en de bevoorading wasmaar poverkes,voor de rest ok,doe zo voort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bikeordie
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 18:04
Rijdt met: trek (ouder model maar wel snel)

Bericht door bikeordie »

prachtige tocht + organisatie
ook niet verkeerd gereden
het vele verkeerd rijden zal dus wel aan vermoeide oogpupillen liggen of ... Sommige drinken al nen leffe voooor ze vertrekken.... blijf dan aub in de kantine en zorg dat wij kunnen doorknallen! :drunk:
Gebruikersavatar
Jolyrodger
Mountainbiker
Berichten: 1528
Lid geworden op: vr 12 aug 2005 23:51
Rijdt met: Mijn Bikes: Wilier 401XB

Bericht door Jolyrodger »

bikeordie schreef:prachtige tocht + organisatie
ook niet verkeerd gereden
het vele verkeerd rijden zal dus wel aan vermoeide oogpupillen liggen of ... Sommige drinken al nen leffe voooor ze vertrekken.... blijf dan aub in de kantine en zorg dat wij kunnen doorknallen! :drunk:
Ik drink er 3 voor ik vertrek. :wink: Zou dat echt daaraan liggen :roll:
Plaats reactie