18-11-2007 Rotselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bartjebike
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 14 jan 2007 21:19
Rijdt met: trek

Bericht door bartjebike »

proficiat aan de organisatie voor deze prachtige TT.
1- zeer goede afpijling (de grootste pijlen ooit)
2- goede bevoorrading, was er vroeg dus nog volop aqarius en koeken.
3- goede afspuitstand vele lansen dan gaat het vlot vooruit.

Ne dikke merci voor de talrijke seingevers gasten merci =D> =D>
eveneens ne dikke proficiat aan mijne maat die ondanks goe ziek te zijn toch heeft meegereden STEFKE chapeau.
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

Bericht door jaro »

Voor de zoveelste keer in Rotselaar gaan rijden en voor het eerst dat de toer grotendeels gewijzigd was. Enkele vroeger ook gebruikte stukken werden in omgekeerde richting gereden, maar of deze toer beter is zal wel persoonsgebonden zijn waarschijnlijk. Geef mij toch maar " den oude toer ", ik vond het deze keer veel gemakkelijker dan vroeger.
Tot zover mijn persoonlijke mening.

De club van Rotselaar weet intussen al lang hoe het moet en dat hebben ze vandaag weeral bewezen.
Fietsbewaking voor en na de rit, vlotte inschrijving, zeer duidelijke bepijling met de nodige gevaarsborden en de talrijke seingevers horen bij een superorganisatie.
Aangezien ik reeds zeer vroeg vertrokken was bijna geen modder en de bevoorrading prima in orde met vocht, fruit en koek.
Of ik de tombola gewonnen heb zullen we ook nooit weten daar die stand nog gesloten was bij terugkomst, maar is niet belangrijk, 'k win toch nooit iets.

Voor mij was alles meer dan in orde en dus tot de volgende keer dan maar weer.

Jaro.
Laatst gewijzigd door jaro op zo 18 nov 2007 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Bericht door dirty »

Vandaag weeral afgezien ,geen goede benen (meer gaan trainen)
parcours bevoorrading en afpijling oke
steeds een goed georganiseerde tocht =D> =D> =D>

Ni vergeten vlaanderens grootste Kerstmarkt Opdorp 8 December 2007 (muddevils stand) !!!
www.kerstopdendries.be
Gebruikersavatar
Bumba
Mountainbiker
Berichten: 366
Lid geworden op: vr 20 mei 2005 09:25
Rijdt met: Cannondale FSI, Flash 3
Contacteer:

Bericht door Bumba »

Zoals steeds was alles dik in orde. Ik vond het leuk dat de toer in de andere richting werd gereden, zo hadden we geen saaie laatse 10kilomters . alhoewel .. aan de spoorweg vlakbij de heikant berg zijn we met menig bikers verkeerd gereden .. blijkbaar pijltje gemist of pijlte weg?
Gebruikersavatar
Rapid
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: ma 09 okt 2006 11:40
Rijdt met: Trek Procaliber 9.5

Bericht door Rapid »

Stefvh schreef: Ook gezien dat er enen aan het filmen was. Dit filmpje ging op het net geplaatst worden ... iemand enig idee waar ?

mvg

Stef

Ik zou ook wel eens willen weten wie er filmde? Den ROB, misschien?

Voor de rest:
Goei organisatie, goei uitgestippelde tocht, lekkere soep =P~ doe zo verder gasten!!
MÖBIAAN
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 02 jun 2007 21:14
Rijdt met: Focus Raven Expert

Bericht door MÖBIAAN »

Er stond nog maar één pijltje om daar rechts af te slaan aan de spoorweg, maar toegegeven, niet erg duidelijk en veel bikers die daar verkeerd reden.

Nu even de tocht zelf. Ik ben van de streek en moet toch ook zeggen dat het road-gehalte van deze tocht nogal hoog lag, maar dat is absoluut het enige minpuntje. Verder prima organisatie, goede bepijling, prima bevoorraading. Daarom: volgend jaar zeker terug van de partij ;-)

MÖBIAAN
Bumba schreef:Zoals steeds was alles dik in orde. Ik vond het leuk dat de toer in de andere richting werd gereden, zo hadden we geen saaie laatse 10kilomters . alhoewel .. aan de spoorweg vlakbij de heikant berg zijn we met menig bikers verkeerd gereden .. blijkbaar pijltje gemist of pijlte weg?
Gebruikersavatar
g-works
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 21:40
Rijdt met: specialized epic s-works 2013
Contacteer:

Bericht door g-works »

rond 9:15 gestart voor een prachtige TT , hier en daar waar de zon al een beetje stond was het wat vettig , maar alles viel nog goed mee.
alle heuveltjes goed opgeraakt, met 2bar druk op de bandjes is dat geen probleem, volgend jaar zeker terug, en hopelijk prijs met den tombola :P
dirty-4
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 14 aug 2006 12:55
Rijdt met: Stumpjumper Comp 2007

Bericht door dirty-4 »

om 9.30 vertrokken voor de 45 en toen we aan de bevoorrading kwamen was er niks om te eten, :-? ...en ik had zelf ook niks bij, dus laatste km's waren redelijk zwaar...af en toe een mooi stukske maar idd. veel te veel asfalt om goed te zijn, :wink: .
Stefvh
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: vr 10 jan 2003 21:10
Rijdt met: Haibike edition RX 2011 + extra's

Bericht door Stefvh »

Neen, t was niet den ROB => dixit de filmer
:wink:
Rapid schreef:
Stefvh schreef: Ook gezien dat er enen aan het filmen was. Dit filmpje ging op het net geplaatst worden ... iemand enig idee waar ?

mvg

Stef

Ik zou ook wel eens willen weten wie er filmde? Den ROB, misschien?

Voor de rest:
Goei organisatie, goei uitgestippelde tocht, lekkere soep =P~ doe zo verder gasten!!
dalertje
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 14:11
Rijdt met: specialized fsr stumpjumper

Bericht door dalertje »

het was een film voor vlaanderen vakantie land
Plaats reactie