06.01.2018 - Knokke-Heist - 8e Wacky Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
verry slowwww
Mountainbiker
Berichten: 152
Lid geworden op: vr 04 jan 2013 21:20
Rijdt met: granville mahone(oud),canyon yellowstone, fat rat ktm

Re: 06.01.2018 - Knokke-Heist - 8e Wacky Toertocht

Bericht door verry slowwww »

heb deze samen gereden met fillip72 hier ook , tjah ....goeie compagnie :-" ,keuzes maken ,de juiste ouwe 26 er met modder bandjes erop. we hebn toch ons dik geamuseerd ,beetje glijden en vuil ....das mtb in de winter e' .
ik vond da glijden wel tof ,had ni veel miserie toch , maar enkelen hadden reden om klagen dat hun gemiddelde laag ging zijn [-X .
doorsteek door die weide ,had geen meerwaarde ,maar je moet het doen met wat er is natuurlijk :wink:
konings bos ,jammer van de drukte ,maar zeer mooi , de rest geen reden om te klagen , de wacky's boden hulp overal waar er vraag was .
bewaakte parking ,de poort stond wagenwijd open , deze kon je ni missen , goeie locatie en lekker soepje (o) (o)

tot de volgende keer (o)
Haylon
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: di 21 mar 2006 09:29
Rijdt met: Cube Reaction GTC SL

Re: 06.01.2018 - Knokke-Heist - 8e Wacky Toertocht

Bericht door Haylon »

Frodo1974 schreef:Beste bikers,

Heb alle commentaren gelezen en daarbij ieder zijn mening en dat respecteren we ook. Wil jullie vooreerst bedanken daarvoor. Sommige kritieken zijn meer dan terecht andere dan weer minder.

Kritiek dat het stuk na de splitsing er te slecht bij lag kan ik met leven. Wij doen regelmatig dat stuk gans het jaar door en dat is dan wel degelijk mtb-waardig. We bekeken de mogelijkheid om dit eruit te laten maar dan zouden we op een te smalle fietsstrook de bikers doen mekaar tegenrijden. Door de uitzonderlijke regenval van de laatste weken konden we dit ook niet eerder voorzien maar zullen we volgend jaar wel degelijk mee rekening houden.

Dat sommige geen rijkelijk gevulde bevoorrading zagen is ook terechte kritiek. Het is onze negende editie en ieder jaar voorzien we rijsttaartjes, bananen, koeken, franchipanes van de bakker. Het grootst aantal deelnemers was 1000 deelnemers en dit jaar kregen we er 1900 over de vloer. We hebben wat te laat geanticipeerd op het tekort en slaan hierbij mea culpa voor de bikers die later zijn gestart.

De bewaakte parking is echter wel ons stokpaardje want we zijn bij de enigen die dat in de verwarmde zaal plaatsen. We steken daar heel veel werk in met daar 5 mensen die de bikes bewaken en dat doet dit extra pijn om te lezen dat sommigen beweren dat er geen was. Je kon er bijna niet naast kijken maar we zullen volgend jaar wat grotere borden voorzien om dit aan te duiden.

De lange rijen aan de afspuitstand is bij zo een aantal bikers echter onvermijdbaar. Er stonden tien spuiten en ik denk dat dit genoeg moet zijn maar ik begrijp dat het afspuiten wat langer duurde dan normaal. Dat er bij de après enkel bier en water was dat begrijp ik niet. We voorzien voor ieder te eerste gratis soep en nadien is er frisdrank, koffie, zware bieren, pils…. We hebben de zaal beginnen opkuisen om 19u en dan nog was er nog alles voorradig.


Kijk, we hebben met meer dan 50 Wacky’s er het beste proberen van te maken en we nemen de kritieken ter harte naar volgend jaar toe en hopelijk konden jullie genieten van ons mtb-habitat.


Wens ieder een prachtig bikejaar toe en wees kritisch maar toch een beetje mild voor de toekomstige organisaties want gelukkig voor ons, bikers, zijn er mensen die dit op poten willen zetten.


Barry Sey
Wacky Racers
Top om dit antwoord te lezen!
Veel succes met de volgende edities. Bij iets betere omstandigheden kom ik zeker nog eens af :-D
Plaats reactie