02/11/14 8ste Editie MTB Kampenhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Haibikepower
Mountainbiker
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 21 sep 2011 20:13
Rijdt met: Granville/ SID Worldcup

Re: 02/11/14 8ste Editie MTB Kampenhout

Bericht door Haibikepower »

Espédé schreef:Dikke proficiat aan de organisatie! Het was een prachtige tocht, we hadden geluk met het weer en de afpijling en bevoorradingen (zelfs met warme soep!) waren dik in orde!

Ik was een beetje sceptisch omdat ik wist dat de Bloso's van Kampenhout nogal aan de platte kant zijn, maar dit hebben jullie heel mooi opgelost! Er zaten mooie klimmetjes in, en ik heb me super goed geamuseerd. De hamburgers en de Keizer Karel waren een mooie beloning na de inspanning. Top gedaan, ik kom volgend jaar zeker terug!

Thx voor de positieve comment.....see you next year =D>

HBP
slotnick
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: di 12 jul 2011 13:45
Rijdt met: GT

Re: 02/11/14 8ste Editie MTB Kampenhout

Bericht door slotnick »

Haibikepower schreef:
slotnick schreef:Fantastische toertocht!De leukste die we dit jaar gereden hebben. Merci aan de organisatie :-D

We wonen vlakbij en hebben echt wel super leuke stukken van onze streek ontdekt. Heeft iemand het parcours van de 44km? We zouden enkele delen ervan later graag nog eens herdoen.

Merci :-)

Thx voor de positieve comment, maar daar proberen we het elk jaar opnieuw voor te doen....tevreden bikers na de tocht.

Had je voor de 60km gekozen had je wss nog zeer leuke tracks ontdekt. :wink:

Aan een GPS track van de 44km kan ik U spijtig genoeg niet verder helpen....maar ik zal is polsen bij collega-bikers en laat dan eventueel de track posten!!!! 8)

HBP


De 60km staat dan alvast op ons lijstje voor volgend jaar ;) Alvast bedankt voor het navragen vd track.

Mercikes :-)
dieselpiet
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 30 jun 2014 21:38
Rijdt met: Cube Acid 29

Re: 02/11/14 8ste Editie MTB Kampenhout

Bericht door dieselpiet »

Mooi tochtje, niet teveel hoogtemeters ( daarom niet naar Aarschot gegaan) en technisch haalbaar voor iemand zoals ik :-D :-D . Echt genoten zeker met zo'n weer. Volgend jaar waarschijnlijk terug en dan voor de 50km. Een opmerking over het "technisch stukje" ergens in een bos. De markering (zwart lint rond de bomen) was niet altijd duidelijk waardoor ik meer dan eens " de weg" kwijt was ( en blijkbaar ik niet alleen), voor de rest een zeer leuk stukje.
Algemeen een dikke pluim voor de organisatie. =D> =D> =D>
Ik heb een GPS track van de 44km maar weet niet hoe ik deze hier beschikbaar kan zetten. Staat op Polar Flow en is publiek. De 60km staat er ook op ( maar dan niet van mij).
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Re: 02/11/14 8ste Editie MTB Kampenhout

Bericht door Schijfrem »

Haibikepower schreef:
Schijfrem schreef:Mooie tocht en prima organisatie, ik koos voor de 55km maar kon na 32km de rit staken omdat moeder natuur letterlijk een stok in mijn derailleur stak. Na een half uurtje wachten werd ik samen met nog 3 andere pechvogels terug naar de sporthal gebracht. De pechverhelpers van dienst hadden het druk want er moesten nadien nog 2 rijders met panne opgepikt worden. Bedankt gasten om ons ze snel te depanneren =D>

Het parcous zelf was heel mooi, hier en daar een beetje modder maar overal kon je gemakkelijk ernaast voorbij rijden. De enige bevoorrading op 22km was er eentje om U tegen te zeggen.
Tot volgend jaar.
Dan was het nog maar de kleine bevoorrading in Bertem.....je pech was op slechts 1KM van de grote bevoorrading in Kortenberg :roll:

Thx voor de comment en tot next year dan :wink:

HBP
Iemand vertelde mij daar dat ik eventueel in de Kruisstraat naar beneden moest gaan en iets verder zou daar idd nog een bevoorrading zijn. Maar ik wou niet afwijken van het parcours, kwestie om het de takeldienst niet te moeilijk te maken.
Soit, ik vond dit al een goed voorziene bevoorrading, ik heb dus echt dubbele pech gehad :lol:
Afbeelding
Impanis11
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 26 sep 2014 09:58

Re: 02/11/14 8ste Editie MTB Kampenhout

Bericht door Impanis11 »

Bedankt 1433 deelnemers !!!

De eerste foto's vind je op:

https://plus.google.com/photos/10280718 ... 0111512609
Gebruikersavatar
Schoupabiker
Mountainbiker
Berichten: 321
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 00:24
Rijdt met: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel SE - MSC Zion Tandem

Re: 02/11/14 8ste Editie MTB Kampenhout

Bericht door Schoupabiker »

Na wat ziekte, toch present voor de 55... Deed pijn op de eerste bergskes :-?
Maar na de eerste bevoorrading weer het goeie ritme gevonden.
Stond wel heel erg snel aan de tweede bevoorrading :-D
Het was als een nieuwjaarsbuffet =D> =D> =D>
Moe maar voldaan ...
Tot volgend jaar!
Plaats reactie