Zo 09/10/2011 Mol-Millegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Bruce Wayne
Mountainbiker
Berichten: 335
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 12:03
Rijdt met: KONA KAHUNA DL & SALSA FARGO & FUSION HELLFIRE 4X
Contacteer:

Bericht door Bruce Wayne »

ook ik ben vanmorgen met mr c afgezakt naar mol. omdat ik nogal last heb van slapende handen op mijn commencal had ik de fsr maar weer eens van de muur gehaald. ik zit daar veel rechterop dus ik heb minder last. nadeel is wel dat de fsr minder "snel" is. dat merkte ik toch wel. Ik had het gevoel dat ik niet voorruit kwam. Ik moet veel meer "werken" om voorruit te komen. tot aan de rust had ik toch wel moeite. ik reed niet lekker. Maar het parcours maakte veel goed. meeer dan genoeg st's. Ik had het idee dat het parcours veranderd was ten opzichte van vorig jaar. maar dat vond ik niet erg. Het was de moeite waard.
Na de rust ging het me toch wat beter. Het parcours bleef ook goed. De modder viel ook goed mee. De pijlen hingen goed, bevoorrading was goed, eigenlijk was alles wel goed. Mr c. probeerde me er nog af te rijden tegen het einde maar eigenlijk trok hij de sprint voor me aan, wat ik mooi af kon maken.
ondanks dat ik geen goed gevoel had over mijn rijden hadden we toch een goed gemiddelde. wel afgezien maar voldaan naar huis
Gebruikersavatar
fred racket
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: wo 10 jun 2009 18:57
Rijdt met: Bulls Copperhead 3

Bericht door fred racket »

Snelle tocht op een goed berijdbare ondergrond. Organisatie was uitstekend!

Wel verschillende sukkelaars gezien die zich geen helm kunnen veroorloven. Misschien kan er een steunfonds opgericht worden?

Sukkelaars...
:roll:
Gebruikersavatar
Dirty Daddy
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: di 27 mei 2008 18:58
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Contacteer:

Bericht door Dirty Daddy »

fred racket schreef:Snelle tocht op een goed berijdbare ondergrond. Organisatie was uitstekend!

Wel verschillende sukkelaars gezien die zich geen helm kunnen veroorloven. Misschien kan er een steunfonds opgericht worden?

Sukkelaars...
:roll:
+99
hakkeVB
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: za 18 jun 2011 20:14
Rijdt met: Ghost

Bericht door hakkeVB »

Wij zijn vanuit Kasterlee met de bike vertrokken en de 80km komen rijden.
Leuke tocht, goede bevoorradingen =D> maar ik had soms toch problemen met de bepijling. Ben regelmatig een verkeerde pad ingedraaid om dan vast te stellen dat ik fout zat. Mss hier en daar een kalklijn had niet mis geweest, maar het kan ook aan mij gelegen hebben dat ik uit vermoeidheid alleen naar de grond keek :-?
Gebruikersavatar
rony_rabijns
Mountainbiker
Berichten: 168
Lid geworden op: ma 01 nov 2010 16:47
Rijdt met: Cube LTD Team

Bericht door rony_rabijns »

fred racket schreef:Wel verschillende sukkelaars gezien die zich geen helm kunnen veroorloven.
Een helm dragen zal niet met hun imago overeenstemmen waarschijnlijk. :-)
Ik heb ook de indruk dat er iedere week meer en meer zijn die zonder "butsmuts" rondrijden. Tot ze iets aan de hand krijgen, en dan is de organisatie de schuldige waarschijnlijk ...
kristofmerida
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 28 sep 2008 20:44
Rijdt met: merida HFS 3000 FLX (gepimpt)

Bericht door kristofmerida »

Om half 8 thuis vertrokken (Olmen) met de CycloCrosser tegen 8 uur waren we in Millegem.
10 min later vertrokkken met 4 voor de 100km. Int begin was het al vrij druk tot de splitsing er kwam. Heel de rit goe doorgereden met benen die altijd ma beter werden. Wel wa problemen gehad met de mekaniek. Kameraad ketting over en zelf men crank losgekomen. Beide euvels werden verholpen. De tocht was weer leuk gevarieerd en hopen ST. Met iets meer dan 26 gemiddeld op de tocht zelf ideale training voor Scherpenheuvel-Hapert!!!
leonc
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: do 07 jul 2011 08:01
Rijdt met: trek

fotos mol millegem

Bericht door leonc »

kan iemand mij zeggen waar ik de fotos kan vinden van deze tocht alvast bedankt
Gebruikersavatar
rony_rabijns
Mountainbiker
Berichten: 168
Lid geworden op: ma 01 nov 2010 16:47
Rijdt met: Cube LTD Team

Re: fotos mol millegem

Bericht door rony_rabijns »

leonc schreef:kan iemand mij zeggen waar ik de fotos kan vinden van deze tocht alvast bedankt
http://www.wtmillegem.be/
Gebruikersavatar
roland
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 09 mar 2009 23:11
Rijdt met: Principia

Snelle mooie toer

Bericht door roland »

Geen regen maar toch nog een beetje zon op de 60Km. Was een goed gepijlde tocht die er snel en droog bij lag. Prima organisatie in een mooie omgeving. 8)
Gebruikersavatar
wardje
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: ma 08 jun 2009 11:46
Rijdt met: scot spark 920 / 2019

Bericht door wardje »

rony_rabijns schreef:
fred racket schreef:Wel verschillende sukkelaars gezien die zich geen helm kunnen veroorloven.
Een helm dragen zal niet met hun imago overeenstemmen waarschijnlijk. :-)
Ik heb ook de indruk dat er iedere week meer en meer zijn die zonder "butsmuts" rondrijden. Tot ze iets aan de hand krijgen, en dan is de organisatie de schuldige waarschijnlijk ...
[-X #-o [-X
Klopt ge ziet er de laatste tijd meer en meer , zelfs in vlaams waals brabant , kunnen ze het niet verplichten , ? dat ze dr eigen in de puinpoeier rijden moeten ze zelf weten, maar wie moet da opkuisen , en wie word er dan zwart gemaakt .....?
dus fietsen is met helm , geen helm , verkoopt dan uwe fiets aub ...


PS Pachtig tochtje . 82 gedaan , heeelveel single tracks , mooi , en plezant , goede bevoorrading ,geweldige afspuitstand , en douches , alleen voor de madammen van de fietsbewaking volgend jaar een tentje neerzetten , geef ik een fles advocaat ...blijven ze langer zitten
ze bvertelde me niet te lang te blijven hangen .....dhuu waar kennen die mij van ...lol thanks =D> :lol:
Plaats reactie