Za 02/04/2011 Ninove :: Ronde van Vlaanderen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
NicoDT
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: za 17 nov 2007 18:37
Rijdt met: Cube reaction GTC Pro 29er

Bericht door NicoDT »

teveel geld en al bij al maar een triest parcours voor de mtb'ers
ik rij vrijdag met de koersfiets 150
jant
Mountainbiker
Berichten: 236
Lid geworden op: do 20 mar 2008 13:56
Rijdt met: Scott scale 710

Bericht door jant »

Bozo schreef:iemand die de gps track weet staan voor de 100 km mtb?
nog iets waarom ik niet meer betaal, de cyclo is verkrijgbaar in gpx via de RVV site, de mtbers blijven in de kou staan :-?
Gebruikersavatar
s-biker gert
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: za 17 nov 2007 18:07
Rijdt met: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Contacteer:

Bericht door s-biker gert »

freezy schreef:Het enige wat ik soms spijtig vind zijn altijd maar weer die uitspraken van MTB'ers die er bij de RVV eens een wielertoerist afgereden hebben. Op zo'n dag weet je dat de Muur (en Koppenberg, Paterberg, Molenberg e.d.) er eerder uitziet als een of andere plaatselijke wandelorganisatie dan een wielerevenement. Met een klein verzet en noppenbanden ben je dan sowieso veel beter af dan met de koersfiets.
+22


Ik betaal ook niet voor de ronde en neem toch elke bevoorrading mee Afbeelding
Gebruikersavatar
Turfke
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: wo 08 jul 2009 21:47
Rijdt met: La Machine I & II

Bericht door Turfke »

Na 1 jaar de 75 mtb en 2 jaar de 100mtb, nu eens de 140 op de weg met den mtb. Diene krak in m'n hoofd zit er al sedert mijn jeugd, dus da hoge inschrijvingsgeld heb ik ook maar weer betaald. Moet ik afstappen omdat er teveel volk is, ewel dan stap ik af. Als ik ga mtb-ken moet ik soms ook afstappen (maar dan meestal niet omwille van het vele volk).
Ik ga er mijn slaap niet voor laten, voor mij is dit fun, zeker voor iemand gelijk ik die niet wekelijks of zelf maandelijks ginder in de regio kan gaan rijden.
En voor de zwartrijders, als ge niet betaalt tot daar nog aan toe, maar kom dan aan de bevoorradingen niet in de weg staan van degenen die wel betaald hebben [-X [-X
Michaël
Mountainbiker
Berichten: 266
Lid geworden op: di 30 dec 2008 22:56
Rijdt met: Canyon

Bericht door Michaël »

Ik zal er voor de derde keer ook zijn met de koersfiets voor de 140. Deze tocht is voor mij altijd het begin van de periode met het betere weer.
Gebruikersavatar
s-biker gert
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: za 17 nov 2007 18:07
Rijdt met: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Contacteer:

Bericht door s-biker gert »

Turfke schreef:Na 1 jaar de 75 mtb en 2 jaar de 100mtb, nu eens de 140 op de weg met den mtb. Diene krak in m'n hoofd zit er al sedert mijn jeugd, dus da hoge inschrijvingsgeld heb ik ook maar weer betaald. Moet ik afstappen omdat er teveel volk is, ewel dan stap ik af. Als ik ga mtb-ken moet ik soms ook afstappen (maar dan meestal niet omwille van het vele volk).
Ik ga er mijn slaap niet voor laten, voor mij is dit fun, zeker voor iemand gelijk ik die niet wekelijks of zelf maandelijks ginder in de regio kan gaan rijden.
En voor de zwartrijders, als ge niet betaalt tot daar nog aan toe, maar kom dan aan de bevoorradingen niet in de weg staan van degenen die wel betaald hebben [-X [-X
't is nie omdat ge nie betaald dat ge daarom zwartrijder zijt, alé met een orange streep dan
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

Hoeveel HM zijn er voorzien op de 100 km MTB :roll:
De Wreter
Mountainbiker
Berichten: 1240
Lid geworden op: di 14 sep 2010 09:07
Rijdt met: Vanalles

Bericht door De Wreter »

Turfke schreef:Na 1 jaar de 75 mtb en 2 jaar de 100mtb, nu eens de 140 op de weg met den mtb. Diene krak in m'n hoofd zit er al sedert mijn jeugd, dus da hoge inschrijvingsgeld heb ik ook maar weer betaald. Moet ik afstappen omdat er teveel volk is, ewel dan stap ik af. Als ik ga mtb-ken moet ik soms ook afstappen (maar dan meestal niet omwille van het vele volk).
Ik ga er mijn slaap niet voor laten, voor mij is dit fun, zeker voor iemand gelijk ik die niet wekelijks of zelf maandelijks ginder in de regio kan gaan rijden.
En voor de zwartrijders, als ge niet betaalt tot daar nog aan toe, maar kom dan aan de bevoorradingen niet in de weg staan van degenen die wel betaald hebben [-X [-X
Mij vindt ge altijd wel ergens in een berm aan m'n rijkelijk buffet :)
Gebruikersavatar
vermeulen
Mountainbiker
Berichten: 241
Lid geworden op: di 17 mei 2005 20:17
Rijdt met: Granville - Evo

Bericht door vermeulen »

Het parcours zal uitermate technisch zijn op de muur.
Vandaag gelezen dat men 23.000 BETALENDE mensen verwacht. :drunk:
Deze avond wat oefenen in de garage om over koersfietsen te rijden met de mtb. :roll:
remco1985
Mountainbiker
Berichten: 462
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 20:24
Rijdt met: cube reaction gtc sl

Bericht door remco1985 »

wa uur ist aan te raden om te starten?
Plaats reactie