Zo 13/12/2009 Aartrijke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
marcievus
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: di 02 dec 2008 14:00
Rijdt met: Trek

Bericht door marcievus »

hopelijk kan ik vanavond al een paar indrukken (foto's) van het parcours tonen zodat er nog meer mtb'ers trek krijgen in onze tocht.
Gebruikersavatar
marcievus
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: di 02 dec 2008 14:00
Rijdt met: Trek

Bericht door marcievus »

Motorbiker schreef:
Welke bos- en andere leuke passages?

Laat maar komen jongens, laat maar komen.... we kunnen ertegen
misschien nog een kleine tip van de sluier: als je weet dat Martin LOgghe hoofdsponsor is en dat hij heel wat stellingen in zijn bezit heeft, dan kun je je al iets voorstellen ... :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
marcievus
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: di 02 dec 2008 14:00
Rijdt met: Trek

Bericht door marcievus »

alvast een foto van de eerste prijs van de tombola.
trekking rond 12u in de kantine van het voetbal.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door marcievus op di 08 dec 2009 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

marcievus schreef: De eerste (in den hof van traxer) is al d....
Héla, dichtbij is nog niet IN, hé... #-o :lol:
Misschien is er IN ook wel een trekske te leggen :roll: 60 meter road en 250 meter off-road moet doenbaar zijn... #-o Natuurlijk enkel voor de forumbikers! :wink: Madam traxer zou tevreden zijn mochten er zo'n duizend bikers door haar gazon rijden... :-?
Gebruikersavatar
marcievus
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: di 02 dec 2008 14:00
Rijdt met: Trek

Bericht door marcievus »

even een paar foto's van plaatsen waar het zeer kan doen ...
Afbeelding
= een stukje uit de achtertuin van Traxer

Afbeelding
ik heb er hier al achteruit de heuvel zien afkomen :lol: :lol:

Afbeelding
de plaats waar we deze week nog de brug van 6 m moeten leggen
Gebruikersavatar
stamper
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 22 feb 2008 21:15
Rijdt met: een zwarten

Bericht door stamper »

marcievus schreef:
stamper schreef:Is er geen mogelijkheid om 40/45 km te rijden :oops: . 30 km is een beetje weinig, maar 50 km in de winter is voor mij soms net iets teveel :oops:
een extra lus bijleggen is gezien het parcours en de omstandigheden nogal laat, maar ik stel voor dat je een aantal technische stroken dubbelt.
De eerste (in den hof van traxer) is al direct met de neus op de feiten en zo geraak je zeker aan ongeveer 40 km. :lol: :lol:
Wij hebben de tocht van 52 km al verschillende keren proef gedraaid en er zitten zeker stukken tussen die je kunt dubbelen.

Een van de mooiste stukken, vind ik persoonlijk, is een lichte helling bij boer Tolpe met als apotheose een brug van 6 meter lang =D> =D> =D>
dank u.
Ik kom zeker af :bounce:
Gebruikersavatar
Rodenbach
Mountainbiker
Berichten: 481
Lid geworden op: di 31 okt 2006 16:22
Rijdt met: Granville Evo-R

Bericht door Rodenbach »

BAZIEL schreef:Er zitten heel veel privéstukken in die nog nooit bereden werden.
dit vind ik wel een gewaagde uitspraak, in een redelijk platgereden streek... ben curieus en zou wel eens durven afkomen naar de buren 8)
Gebruikersavatar
marcievus
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: di 02 dec 2008 14:00
Rijdt met: Trek

Bericht door marcievus »

Rodenbach schreef:
BAZIEL schreef:Er zitten heel veel privéstukken in die nog nooit bereden werden.
dit vind ik wel een gewaagde uitspraak, in een redelijk platgereden streek...
daar zeg je zoiets, de streek wordt inderdaad veel bereden maar we hebben onze uiterste bestgedaan om heel wat nieuwe stroken te zoeken (en te vinden!) om jullie een zo aangenaam mogelijke rit te bezorgen.

Maar het warm water hebben we nu ook niet uitgevonden, dus zullen er zeker gekende stukken inzitten.
Gebruikersavatar
Sloebertje
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 21:12

Bericht door Sloebertje »

Het technisch gedeelte in de warande . Het bos met de prachtige Rododendroms van dhr. van Caloen de Basseghem.
Een van de mooiste stukken is een lichte helling bij boer Tolpe met als apotheose een brug van 6 meter lang
Zit dit allemaal ook in de 30km ? :roll:
Gebruikersavatar
gert scorpio
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 18:14
Rijdt met: specelaized epic comp

Bericht door gert scorpio »

als Moen niet in mijn kuiten zit kom ik zeker af de foto's hebben allezins al een positieve indruk nagelaten =D>
Plaats reactie