22-12-07 Lommel- Kattenbos

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Josss
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: za 23 okt 2004 21:57
Rijdt met: Gary Fischer Sugar

Bericht door Josss »

LMTB schreef:
mijn nieuw fietske hier ontmaagd
het leek precies andersom #-o
LMTB
Mountainbiker
Berichten: 633
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 19:12
Rijdt met: een nieuwe met groene strepen

Bericht door LMTB »

haha :-D :-D
hoekske
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 21 dec 2005 13:48
Rijdt met: scott

Bericht door hoekske »

Ik zelf heb het eerste deel uitgepijld. Dit heeft geduurd tot elf uur, hierna ben ik samen met nen kameraad die onze toer nog nooit gereden had, den hele toer nog eens nagereden. Tijdens de tocht zijn er constant clubleden den toer aan het rijden geweest met extra pijlen. Als je dit dan de hele tijd doet en dan steeds merkt dat er pijlen op de grond liggen en gewoon overal pijlen verdwijenen dan is dit heel frustrerend en wraakroepend :evil:
Ik denk dat we al het mogelijke hebben gedaan en dat we echt niet meer konden doen aan de uitpijling.
Ik hoop dat iedereen zich ondanks de pijlen toch goed geamuseerd heeft en volgend terug komt.
Gebruikersavatar
Marcopantani
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 07 dec 2007 16:55
Rijdt met: Viper Scanium

Bericht door Marcopantani »

Ik ben niet verkeerd gereden op de 40 km en wat het parcour betreft : (o)

Een van de mooiste ooit gereden ( Ardennen niet bij gerekend )
Was af en toe moeilijk om de pijlen te vinden, maar ja, in een bos is het niet zo makkelijk om deze te doen opvallen. Mischien fluo pijlen gebruiken ?
Al bij al een zeer geslaagde toertocht : =D>
Tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
big-Mac
Mountainbiker
Berichten: 587
Lid geworden op: wo 05 jul 2006 16:20
Rijdt met: In verwachting van ne schoone

Bericht door big-Mac »

Merci Pantani, er komen foto's op de site van Fiets-Promo[/img][/code]
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

Schitterende tt =D> .

Er werd wel insane hard geknald: 23 gemiddeld en dan nog kwamen ze langs alle kanten voorbij vliegen. Liggen der soms epospuiten onder de kerstboom dees jaar? :lol:
Gebruikersavatar
Marcopantani
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 07 dec 2007 16:55
Rijdt met: Viper Scanium

Bericht door Marcopantani »

Ik ook. 23,5 gem. en ik had de indruk dat ik stil stond. Ik ben dit soort parcour niet gewoon, bij ons in Wallonie komen we deze vlakke omlopen niet tegen. Vandaag bv : 42 km met 500 hoogtemeters op de teller.
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3461
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

Liberodger schreef: Als uitpijler, het uitgepijlde nog eens narijden, kan vele problemen voorkomen, omdat men dan wel merkt waar het onduidelijk en onoverzichtelijk is, en eventueel pijlen bij en terug op te hangen
Als uitpijler het bepijlde controleren heeft geen zin want zij weten waar ze hun pijlen gehangen hebben. Je moet iemand laten voorrijden die niet meegeholpen heeft met de bepijling sammen met iemand die wel geholpen heeft. Als die eerste verkeerdrijd (wat de 2de niet zal doen omdat hij de weg kent) weet je dat het niet goed is. Maar genoeg :off:
Ik heb deze tocht vroeger veel gereden, maar door de hoge brandstofprijzen is het niet meer doenbaar om van west-vlaanderen naar hier te komen :cry:
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Bericht door Biestie1 »

Liberodger schreef:... Als uitpijler, het uitgepijlde nog eens narijden, kan vele problemen voorkomen, omdat men dan wel merkt waar het onduidelijk en onoverzichtelijk is, en eventueel pijlen bij en terug op te hangen
Inderdaad, maar nog veel beter is : het uitgepijlde eens te laten narijden door anderen dan de uitpijlers, want de uitpijlers zelf, die weten uiteraard wel waar de pijltjes hangen. Sommigen hingen gewoon heel slecht zichtbaar achter een hoop (nu witte) takken tegen de boomstam.
Zoals al dikwijls aangehaald, die witte pijltjes die in Limburg gebruikt moeten worden, deugen gewoonweg niet ! PUNT ! (je moet maar eens de commentaren vergelijken over de Limburgse TT's tov. de Vlaams-Brabantse waar ze met die grote gele pijlen werken)
Wat ik ook dikwijls merk, sommige organisatoren hangen die pijlen zo hoog.
Als je op een bike zit, kijk je meestal op een hoogte van een meterke ofzo voor je en niet op 2 meter hoogte.
Dus volgens mij zijn pijlen die op een hoogte van 50 cm tot een meter aangebracht worden, het best.
Handige Harry
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 08 okt 2006 12:58
Rijdt met: mountainbike

Bericht door Handige Harry »

ik ben geen enkele keer verkeerd gereden!! mss ligt dat aan het concentratievermogen van sommige "bikers"!
het was een prachtige tt!
Plaats reactie