10.11.2018 - Stal - Koersel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
disc
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: vr 24 feb 2006 00:50
Rijdt met: Scott

Re: 10.11.2018 - Stal - Koersel

Bericht door disc »

Volgens mij is dit een forum om de ritten te beschrijven.

De inschrijvingsprijzen zijn op voorhand gekend (en al jaren de zelfde). Als het u te veel is blijf thuis en stop met 'zeiken'.
Wij komen uit het Gentse en met verplaatsing heeft het ons veel meer gekost dan 8 Euro.

Al meerdere malen aanwezig, top organisatie, schitterend parcours (wij kunnen daar alleen maar van dromen) en komen met heel veel plezier volgend jaar terug.

En wie iets beters aan te bieden heeft, laat het maar weten via het forum. Komen met veel plezier af
Uiteraard voor minder dan 8 Euro, minimum 85 km, uitgebreidere bevoorrading, meer offroad, ... anders maak je uzelf belachelijk!

Het wordt tijd dat de 595 van de 600 tevreden deelnemers hun stem laten horen en zich niet langer laten leiden door de 5 negativisten die heden ten dage de sociale media beheersen (en dan nog het liefst niet onder hun eigen naam).
Laatst gewijzigd door disc op za 10 nov 2018 23:09, 2 keer totaal gewijzigd.
tomba la bomba
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 08 okt 2007 14:16
Rijdt met: Cannondale

Re: 10.11.2018 - Stal - Koersel

Bericht door tomba la bomba »

vandaag samen met mijn zoon vanuit Hamme naar Beringen afgezakt...die tocht van 82km sprong in mijn oog en ik moest die dus doen :-)
Beiden de 82 km gereden en ik op het eind nog eens die terril (was de kers op de taart) waarmee ik aan 87 km kwam. Mijn zoon was redelijk choco maar ne junior moet daar tegen kunnen :-)
Geen seconde spijt gehad van deze tocht !! de 8€ zeker waard !!
perfecte bepijling (geen enkele keer misreden en we hielden toch een vlot tempo), prachtig parcours, bos bos en nog eens bos...af en toe ook eens wat technischer voor de afwisseling...
Dit is er eentje om voor terug te komen volgend jaar !
duidelijk een club die dit met hart en ziel ineen steekt !
we hebben dan ook met plezier nog iets gedronken en een hotdog genuttigd...voldaan nog een uurtje naar huis gereden en het werd al stil in de auto :lol: klopke van de hamer kwam opzetten :-?
doe zo verder mannen !!!!!! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 10.11.2018 - Stal - Koersel

Bericht door frits motaar »

Amaai, wat één zinnetje toch kan uitlokken...
first
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: wo 28 okt 2009 22:55
Rijdt met: Scott Spark 29 - Scott E spark 27.5+
Contacteer:

Re: 10.11.2018 - Stal - Koersel

Bericht door first »

De 47 gereden mooie rit perfect afgepeild: en helemaal droog. Blij dat ik toch afgekomen ben. :-D =D>
Plaats reactie