Za 02/04/2011 Ninove :: Ronde van Vlaanderen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
geitenboer
Mountainbiker
Berichten: 1292
Lid geworden op: ma 26 nov 2007 15:02
Rijdt met: mtb cube reaction '09

Bericht door geitenboer »

freezy schreef:Zeker niet minachtend bedoeld hoor :wink: want mijn oorspronkelijke ambitie was om dit jaar eens de 260km met de MTB te doen, (na reeds 3 maal uitgereden te hebben met de koersfiets), maar door een mindere conditie en ziekte de laatste week ga ik het op de koersfiets houden. Misschien als ik me zaterdagmorgen super voel dat ik de MTB uithaal.

Het enige wat ik soms spijtig vind zijn altijd maar weer die uitspraken van MTB'ers die er bij de RVV eens een wielertoerist afgereden hebben. Op zo'n dag weet je dat de Muur (en Koppenberg, Paterberg, Molenberg e.d.) er eerder uitziet als een of andere plaatselijke wandelorganisatie dan een wielerevenement. Met een klein verzet en noppenbanden ben je dan sowieso veel beter af dan met de koersfiets.

Ook veel succes zaterdag! :wink:
Heu het belangrijkste is toch dat we allemaal dezelfde sport uitoefenen, hetzij met de race fiets of met de mtb. Het is het plezier dat telt, wie zich daar niet kan mee vereenzelvigen, moet maar een vergunning aanvragen en gaan koersen !!
Gebruikersavatar
wesley snipes
Mountainbiker
Berichten: 168
Lid geworden op: wo 11 mar 2009 10:06
Rijdt met: nen cube in carbon

Bericht door wesley snipes »

Wat is dat hier allemaal zeg,
"ge-ertefret" over dat geld en Wielertoeristen.

Degene die nie willen betalen, blijf gewoon thuis , moet er nu persé een vijs los zitten bij ons die wel betalen? Ik ben blij dat ik mag en kan betalen!

Kan er niet eens gepraat worden over het sportieve aub? zijn er nog voordelen ook aan de RVV?

MVG [-o<
Gebruikersavatar
VaMalder
Mountainbiker
Berichten: 393
Lid geworden op: zo 17 feb 2008 09:29
Rijdt met: Ene me 64 spaken en 2 pedalen

Bericht door VaMalder »

1 ding is zeker, zondagmiddag zitten we allemaal in onze zetel :P
Gebruikersavatar
Mobyboy
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 08 apr 2007 19:13
Rijdt met: Specialized S=works / Niner Air9

Bericht door Mobyboy »

Iemand een idee van het totaal aantal hm's op de 140km?
Gebruikersavatar
jakke-pompier
Mountainbiker
Berichten: 978
Lid geworden op: zo 27 jan 2008 21:56
Rijdt met: gt zaskar 9r carbon / lynskey pro29

Bericht door jakke-pompier »

Ik heb 2jaar geleden op de baan 150km gedaan en vorig jaar de 75km mtb'en
En ik moet zeggen dees jaar doe ik hem terug op de baan.
Op het mtb parkoer heb je de sfeer van de ronde van vlaanderen niet vind ik persoonlijk en kan je idd beter een gewone tt gaan rijden.
De ronde van vlaander is nu eenmaal een weg koers en vin ik dus ook da je hem op de baan moet rijden.
Dus ik ga de baanjannet uithangen mee de koersfiets.
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

Mobyboy schreef:Iemand een idee van het totaal aantal hm's op de 140km?
Meestal zit dat rond de 1500htm. Al zit er dit jaar een nieuwe lus in het parcours, langs Schorisse en Ronse waar ze anders de vlakke kant langs Oudenaarde aandoen. Dat zou wel voor nog eens een 200-tal htm's extra kunnen zorgen
Gebruikersavatar
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Berichten: 915
Lid geworden op: za 13 okt 2007 10:31
Rijdt met: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Contacteer:

Bericht door Emperor of the Mud »

Ik doe de 150km + de extra lus richting Knokteberg en Oude Kwaremont (rond de 10km extra)... ik rij hem ook op vrijdag met enkele vrienden... en dan nog eens de zaterdag met Deurbieter, tzal een beetje nijpen denk ik, de zaterdagavond... alle respect voor gasten met een koersvelo, maar dat ze dan plaats maken voor de rest als ze de Koppenberg niet opgeraken. Ik heb me daar al ieder jaar verrot zitten schreeuwen op gasten wiens ego nog groter is dan hun kleinste plateau waarmee ze hellingen van +20% willen opgeraken...
Gebruikersavatar
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Berichten: 915
Lid geworden op: za 13 okt 2007 10:31
Rijdt met: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Contacteer:

Bericht door Emperor of the Mud »

VaMalder schreef:1 ding is zeker, zondagmiddag zitten we allemaal in onze zetel :P
nope, op café, lekker op groot scherm
jant
Mountainbiker
Berichten: 236
Lid geworden op: do 20 mar 2008 13:56
Rijdt met: Scott scale 710

Bericht door jant »

na al die jaren betaald te hebben en vorig jaar een snauw op de laatste bevoorading op de 100 km voor het nemen van meerdere stukjes banaan ,rij ik graag in het zwart :-D ,de plaatselijke bakkers zullen er wel mee varen met het uitgespaarde geld :-D
Gebruikersavatar
Bozo
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: vr 22 sep 2006 10:55
Rijdt met: Cannondale Slate, YT Jeffsy te koop..

Bericht door Bozo »

iemand die de gps track weet staan voor de 100 km mtb?
Plaats reactie