14/10/07 Sleidinge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Marcus 2
Mountainbiker
Berichten: 274
Lid geworden op: za 24 sep 2005 21:02
Rijdt met: Cube

Bericht door Marcus 2 »

Problemen aan de schippersschool zijn verholpen, pijlen terug opgehangen.
Er zit nu al wat meer wind en alles droogt wat makkelijker op, het parcours zal behoorlijk snel zijn.

Deze ochtend de wandelaars gezien in de Oosteeklose bossen,ze hebben ook linten gehangen maar die worden morgen door ons verwijderd.
Gebruikersavatar
stoempe
Mountainbiker
Berichten: 247
Lid geworden op: za 22 sep 2007 17:48
Rijdt met: een merida

Bericht door stoempe »

Morgen kom ik ook af ,met dit mooie nazomerweer, en beste mountainbikers, respecteer de natuur , houd rekening met andere mensen,en wees sportief tegenover de anderen . Tot morgen boys en girls.
Gebruikersavatar
papa
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: do 29 sep 2005 21:30

Bericht door papa »

Morgen komen wij ook af. Deze morgen een buddybikers zien vallen in Aalter Brug. Hopelijk is het niet erg.

Ik zie dat er weer twee bevoorradingen zijn , vorig jaar hadden jullie zo lekkere cake met appels en annenas. :lol: Ga weer niet veel eten voor ik vertrek. (grapje)
Gebruikersavatar
Fre C
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: di 02 jan 2007 14:03
Rijdt met: Wilier Triestina 101 XN / Wilier Triestina Zero 7

Bericht door Fre C »

Onze Buddybiker Stany zal deze winter wat tochten missen. Sleutelbeen gebroken, twee gekneusde ribben, wat hechtingen aan de heup. Dinsdag wordt beslist als hij al dan niet geopereerd moet worden aan zijn sleutelbeen (heeft het al eens gebroken). Maar hij is aan de beterhand en is van plan vlug de fiets te nemen en opnieuw schade in te halen.Zal om te beginnen op de weg zijn hoor. Tot morgen!!
Gebruikersavatar
papa
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: do 29 sep 2005 21:30

Bericht door papa »

Ik hoorde vandaag vertellen dat jullie morgen WC op de bevoorradingen zetten. Nog nooit gezien op een VTT!!!!!! Zeer goed als waar is.
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3461
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

papa schreef:Ik hoorde vandaag vertellen dat jullie morgen WC op de bevoorradingen zetten. Nog nooit gezien op een VTT!!!!!! Zeer goed als waar is.
Wij doen dat elk jaar op onze tt in Oudenburg [-X :wink:
slakje
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 25 sep 2006 18:18
Rijdt met: stumpjumper marathon,stumpjumper 29 s works,Isaac Impact

Bericht door slakje »

Alles zag er veelbelovend uit, gratis bewaakte fietsstalling,grote afspuitplaats,mooi weer. Enkel na welgeteld 1km krak zadelpen afgebroken daar sta je dan, einde van de pret. Tot aan km 1 niks dan lof over het parcour voor die andere 54 zal iemand anders verslag moeten uitbrengen.
dju toch niks aan te doen volgende week beter zeker
Gebruikersavatar
dickino
Mountainbiker
Berichten: 456
Lid geworden op: vr 08 okt 2004 14:56
Rijdt met: Scott Scale 80 + Scott Scale 20 + Scott Scale 710

eerste maal

Bericht door dickino »

Hallo,

ik had veel keuze om ergens te rijden deze zondag en toen zag ik Sleidinge staan op de kalender. Nog nooit in die streek gereden.
Awel het was 60 km van thuis maar zeker de moeite.
- Prachtig parcours ( 55 km )
- Bevoorading om van te smullen
- één van de beste afspuitplaatsen
- Goede douche's
- Vriendelijke organisatie
- Geschenkje na de rit
Deze TT staat met stip aangeduid voor volgend jaar !!!

bedankt organisatie en tot volgend jaar ... zal dan enkele kollega's proberen te overtuigen om mee te komen.
Gebruikersavatar
surfbiker
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 12:59
Rijdt met: specialized stumpjumper marathon
Contacteer:

Bericht door surfbiker »

Bedankt voor de mooie rit die jullie voorgeschoteld hebben voor ons.
Ik heb van iedere seconde genoten op de 55 km.Een bevoorading om u tegen te zeggen en eigenlijk was alles voor de 100 % georganiseerd!!!
Je ziet hoe een vtt tocht kan groeien op drie jaar tijd.

Allé tot de volgende.
Cu
Gebruikersavatar
Christ D.
Mountainbiker
Berichten: 1621
Lid geworden op: zo 15 mei 2005 11:18
Rijdt met: Stalen rossen.
Contacteer:

Bericht door Christ D. »

Wegens tijdgebrek de 40 gedaan,zo had ik bij thuiskomst er toch ook +/-65 opzitten.Héél mooie tt!!! Eén van de beste,zoniet den besten,uit de streek.De passage door de Lembeekse bossen was prachtig.Wel mijn geschenkje vergeten bij aankomst omdat ik direkt doorgereden heb naar huis #-o
Wa wast?
Plaats reactie