15.05.2016 - Hasnon (Fra) - 6e Raid des Fléchettes

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
wattie
Mountainbiker
Berichten: 481
Lid geworden op: za 23 jun 2007 18:26
Rijdt met: rockrider 8.1 , Kona Process 134

Re: 15.05.2016 - Hasnon (Fra) - 6e Raid des Fléchettes

Bericht door wattie »

moonrider schreef:Tocht was in orde , ideaal weerke ook .
Heeft er toevallig nog iemand last van uitslag op zijn onderbenen ? De mijne staan vol met plekken en jeuken dat ze kunnen , wss een bepaald kruid of plant ? Is maar s'avonds begonnen , raar ...

Tot de volgende

Moonie
Ik ben zondag naar Virginal geweest en heb er ook van. Grasvlooien zeker :evil: ?
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3034
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Re: 15.05.2016 - Hasnon (Fra) - 6e Raid des Fléchettes

Bericht door Motorbiker »

Foto's online. Hier bv Moonie.
Afbeelding

alle fotos
https://photos.google.com/share/AF1QipN ... NCdlVsUEdB" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Re: 15.05.2016 - Hasnon (Fra) - 6e Raid des Fléchettes

Bericht door KUBA »

Single Tracker schreef:Hier en daar hebben we wel eens off-piste gegaan, zoals bijvoorbeeld op die megasteile terril recht naar beneden. (samen met een olijk duo van de Grysperres)
Raar mannen wi die Grysperres , best om inentingske gaan bij meneer doktoor :lol: :lol:
Neenee serieus, aangename kennismaking..dan heb ik u ook op beeld https://youtu.be/0BtQV0QVnkY

U was dan de man die plots de knuppel in het hoenderhok wierp? :wink: :wink:
Gebruikersavatar
Single Tracker
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 16:39
Rijdt met: Superior van bij Velo Timo
Contacteer:

Re: 15.05.2016 - Hasnon (Fra) - 6e Raid des Fléchettes

Bericht door Single Tracker »

KUBA schreef:
Single Tracker schreef:Hier en daar hebben we wel eens off-piste gegaan, zoals bijvoorbeeld op die megasteile terril recht naar beneden. (samen met een olijk duo van de Grysperres)
Raar mannen wi die Grysperres , best om inentingske gaan bij meneer doktoor :lol: :lol:
Neenee serieus, aangename kennismaking..dan heb ik u ook op beeld https://youtu.be/0BtQV0QVnkY

U was dan de man die plots de knuppel in het hoenderhok wierp? :wink: :wink:
Ik kom even in beeld boven op die steile terril die jij niet uitdagend genoeg vond om af te rijden :lol:.
Het was mijn kompaan die er plots een snokje aan gaf, maar jou demarrage was nog een stuk indrukwekkender! Nog een geluk dat de bevoorrading daar net was, of we zagen je niet meer terug 8).

Aangename kennismaking! :wink:
Zaterdag kom ik voor het eerst eens jou tracks uittesten in Rollegem.
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 15.05.2016 - Hasnon (Fra) - 6e Raid des Fléchettes

Bericht door spiermassa »

forumbikers in aktie

" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie