Zo 08/07/2012 Oudenaarde :: Bike It

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dvc
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 02 sep 2005 16:17
Rijdt met: hardtail

Bericht door dvc »

3u20 :-)
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

dvc schreef:3u20 :-)
Kwam jij niet net na mij binnen samen met iemand anders? Alle 2 met een zwart regenjack aan? Die hadden namelijk ook ongeveer 3uur20min.

Het belangrijkste is uiteindelijk dat je plezier had toch :-D
dvc
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 02 sep 2005 16:17
Rijdt met: hardtail

Bericht door dvc »

Absoluut!
Zou wel kunnen dat wij dat waren.
Gebruikersavatar
Taghonske
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 17 aug 2007 13:56
Rijdt met: Granville pulse team replica

Bericht door Taghonske »

Ik heb na de rit aan de organisatoren gevraagd hoeveel bevoorradingen er waren. Blijkbaar 1 op de 50km en 2 op de 75km. Ik heb echter al veel mensen gehoord die twee bevoorradingen hadden en zo'n 60 km. Waarschijnlijk allemaal dezelfde afslag gemist...
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

Taghonske schreef:Ik heb na de rit aan de organisatoren gevraagd hoeveel bevoorradingen er waren. Blijkbaar 1 op de 50km en 2 op de 75km. Ik heb echter al veel mensen gehoord die twee bevoorradingen hadden en zo'n 60 km. Waarschijnlijk allemaal dezelfde afslag gemist...
Lijkt mij sterk. Ik heb met de GPS gereden en had 50km en toch 2 bevoorradingen. Op de website staat wel 1 maar volgens mij bij het inschrijvingen stond er dat er 2 waren. Al duurt het wel lang voordat de uitslag online staat dus zou best kunnen dat het een rommeltje is omdat er veel 2 bevoorradingen hadden op de 50.
Gebruikersavatar
RACING ANIMAL
Mountainbiker
Berichten: 236
Lid geworden op: vr 09 jan 2004 22:38
Rijdt met: Competitiebike; Fuji SLM 01 2012, wegfiets specialized sl3

Bericht door RACING ANIMAL »

uitslag?
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

RACING ANIMAL schreef:uitslag?
Ja vraag ik mij ook af. Hoewel het niet veel geld extra was voor de chrono mag je toch wel binnen een bepaalde tijd een uitlslag verwachten. Je fietst tenslotte niet voor niks een chrono.
dvc
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 02 sep 2005 16:17
Rijdt met: hardtail

Bericht door dvc »

Idd, mag nie veel werk zijn om de bevoorradingstijden van 50 (?) deelnemers van de totale tijd af te trekken :wink:
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

we hebben op de laatste knip de route moeten verleggen door wegenwerken en kruisingen met andere tochten. De 50 had in principe maar 1 bevoorrading, maar deze ommetour leidde jullie ook langs de tweede. Aldus correct.
Matthias Sabbe - Move iT Events vzw
Uiteindelijk klopt het dus dat we 2 bevoorradingen hadden en heb ik dus toch de goede route gevolgd. Vond het al zo vreemd.
Gebruikersavatar
zefii
Mountainbiker
Berichten: 1964
Lid geworden op: di 09 okt 2007 21:11
Contacteer:

Bericht door zefii »

Reflex schreef:
we hebben op de laatste knip de route moeten verleggen door wegenwerken en kruisingen met andere tochten. De 50 had in principe maar 1 bevoorrading, maar deze ommetour leidde jullie ook langs de tweede. Aldus correct.
Matthias Sabbe - Move iT Events vzw
Uiteindelijk klopt het dus dat we 2 bevoorradingen hadden en heb ik dus toch de goede route gevolgd. Vond het al zo vreemd.
aan het einde zeiden ze nochtans dat er maar 1 was en ik had 60km idpv 50 en dat ik wel misgereden had..
Plaats reactie