Zo 06/05/2012 Hulshout :: Mtb Tocht Sjotbikers Hulshout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1004
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door koppigaard »

[ Bevoorrading was top (zeker de Aquarius-madam mocht er zijn
In Overijse moesten we ons tevreden stellen met twee jonge gasten. De Aquarius zal wel hetzelfde hebben gesmaakt.
Gebruikersavatar
focuske
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: di 24 mar 2009 16:04
Rijdt met: zanatta

Bericht door focuske »

mooie toer,zwaar genoeg,maar meld voortaan dat het 52 km is ipv 48,die 4 extra in de finale doe zeer zalle
Gebruikersavatar
Steenrijen
Mountainbiker
Berichten: 212
Lid geworden op: di 24 jun 2008 08:56
Contacteer:

Bericht door Steenrijen »

spijtig genoeg met ernstige stukken de rit na een 15 tal kilometers moeten staken.. :) Van westerlo met den autostop terug naar houthulst... Volgend jaar beter. Die blonde pittige bediening met de bordeaux botjes aan .. amai die mag er wezen !! :-)
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Bericht door Speedy G. »

Naar Hulshout gekomen met de intentie om de 65km te doen maar wijselijk besloten om toch maar voor de 28km te gaan want ik voelde me allesbehalve lekker. Zit namelijk al een week in de lappenmand.
Toch maar vertrokken en aan de bevoorrading gehoopt om in te pikken op de 28km. Blijkt die daar helemaal niet te passeren dus mezelf grondig verslokken in deze tocht.
Bij aankomst dan ook nog eens vaststellen dat het ruim 4km meer was, is natuurlijk niet erg leuk.
Voor mij GELUKKIG dat er zoveel asfalt in stak want anders had ik nooit aangekomen. :lol:
Hopelijk volgende week stukken beter.
Gebruikersavatar
Dirty Daddy
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: di 27 mei 2008 18:58
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Contacteer:

Bericht door Dirty Daddy »

Steenrijen schreef:spijtig genoeg met ernstige stukken de rit na een 15 tal kilometers moeten staken.. :) Van westerlo met den autostop terug naar houthulst... Volgend jaar beter. Die blonde pittige bediening met de bordeaux botjes aan .. amai die mag er wezen !! :-)

Ja...Joke die is gelak wijn..."beter met de jaren", wa van derre vent dan weer ni kan gezegd worden :wink:
Gebruikersavatar
Flupke70
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: do 23 feb 2012 09:42
Rijdt met: Scott Scale 915 29" 2018

Bericht door Flupke70 »

focuske schreef:mooie toer,zwaar genoeg,maar meld voortaan dat het 52 km is ipv 48,die 4 extra in de finale doe zeer zalle
Jep zo denk ik er ook over. Er op't laatst een koerske van gemaakt met een paar maten. Me 'gelanceerd' op km 43 met als gedacht da wel 5km te kunnen volhouden tot de aankomst....heb dus serieus liggen vloeken die laatste 4 extra km's
Dat ze er iets naast zitten no problem...maar 4 km?? toch wel een flaterke van organisatie m'n gedacht :-?
Plaats reactie