Za 21/01/2012 Moerkerke / Damme :: 17De Damse Smokkeltocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
betonboerke
Mountainbiker
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 24 nov 2004 21:18
Rijdt met: SPECIALIZED 29/hyp ht comp carbon cw
Contacteer:

Bericht door betonboerke »

old walker schreef:Als mijn fiets in orde is ( 2 trappers ) komen we af =D> =D> Altijd mooie rit daar, ik kom graag terug :-D
Kom de mijne dan maar halen !! Voor echte vrienden doe ik alles !!! :bounce: : :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
betonboerke
Mountainbiker
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 24 nov 2004 21:18
Rijdt met: SPECIALIZED 29/hyp ht comp carbon cw
Contacteer:

Bericht door betonboerke »

old walker schreef:Als mijn fiets in orde is ( 2 trappers ) komen we af =D> =D> Altijd mooie rit daar, ik kom graag terug :-D
Kom de mijne dan maar halen !! Voor echte vrienden doe ik alles !!! :bounce: : :bounce: :bounce:
SLIJKSCHAAP
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: di 12 jan 2010 09:07
Rijdt met: trek 6700

Bericht door SLIJKSCHAAP »

Aan Geertje , mooie fotoreeks zo kan je iedereen overtuigen om af te komen, voor mij was dit al niet nodig , de omstandigheden nemen we er zo bij , hoe vetter hoe prettiger, nee hoor, laat de winterzon maar schijnen! :P :lol:


ZATERDAG 28 JANUARI VTT JABBEKE
old walker
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: za 08 aug 2009 14:12
Rijdt met: minerva

Bericht door old walker »

betonboerke schreef:
old walker schreef:Als mijn fiets in orde is ( 2 trappers ) komen we af =D> =D> Altijd mooie rit daar, ik kom graag terug :-D
Kom de mijne dan maar halen !! Voor echte vrienden doe ik alles !!! :bounce: : :bounce: :bounce:
Dank u wel =D> =D> Ik heb een traantje gelaten :drunk: :drunk: :drunk:
Gebruikersavatar
geertje
Kerstman
Berichten: 697
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 18:24
Rijdt met: Flanders accent

Bericht door geertje »

Hallo,
we zijn reeds goed opgeschoten langs het parcours, de pijlen vallen duidelijker op met hun fluo oranje punt, de linten wapperen langs het ganse parcours en...... het parcours ligt er perfect bij.

Het parcours bestaat uit een basis nl de toer van 36km, daarop komen 2 lussen van ongeveer 6km om tot de 49km te komen. wil je dus een tussnafstand van ongeveer 42/43km doen neem je er gewoon één lus bij. Tip de tweede lus is heerlijk met de mooie technische strook tussen Zelzatebrug en de Groene Wandeling.
Voor de 27km zitten er 3 afsplitsingen in de 36km om tot de 27 te komen. In totaal dus 5 splitsingen
De parcours vind je op https://picasaweb.google.com/Sintritatr ... zbzP8aKlPA#

@Slijkschaap, we verwachten een mooie delegatie uit Jabbeke (gezien het VBR klassement). Onze affiches hebben een tijdlang broederlijk naast elkaar gehangen. Volgende weken ook een mooie delegatie st Ritatrappers in Jabbeke, in Sijsele,.....

@old walker, met die fiets van betonboerke komt dit zeker in orde, wie hem nadien terug opkuist moeten jullie maar nadien bespreken.

@Sporty Spice het wordt pas een geestige boel met de dochters en zonen van Breydel.

Morgen zijn we er opnieuw met meer nieuws uit Moerkerke.

Grtn

geertje :wink:
Cristal biker
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: do 20 mei 2010 20:47
Rijdt met: Merida XL Pro

Bericht door Cristal biker »

Normaal kom ik ook af met m'n jongste zoon. Is het te doen voor een 9 jarige knaap? niet te veel modder?
breydelzoon k
Mountainbiker
Berichten: 154
Lid geworden op: wo 02 dec 2009 22:56
Rijdt met: canondale

Bericht door breydelzoon k »

hoi Geertje,

inderdaad altijd plezier met de breydels er bij , elkaars rug wassen in de douches zal er niet in zitten in Moerkerke want de kleedplaatsen en douches zijn strikt gescheiden voor onze dochters en zonen . Voorgaande jaren kunnen vaststellen .
eens een zonnige dag voor jullie mag wel voor zaterdag na al die jaren van nattigheid .

groeten en tot zaterdag
Gebruikersavatar
geertje
Kerstman
Berichten: 697
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 18:24
Rijdt met: Flanders accent

Bericht door geertje »

Cristal biker schreef:Normaal kom ik ook af met m'n jongste zoon. Is het te doen voor een 9 jarige knaap? niet te veel modder?
Het parcours zal door de regen wel een aantal % zwaarder worden. Ik veronderstel dat jullie dan de 27km rijden? Daar zitten 2 kuitebijters in. Eentje net voor de bevoorrading van 1km en eentje er net na van 1.5km waarvan vrijdag bekeken word of hij in het parcours blijft afhankelijk van de weergoden. Voor de rest moet dit volgens mij wel lukken.

Grtn

geertje :wink:
SLIJKSCHAAP
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: di 12 jan 2010 09:07
Rijdt met: trek 6700

Bericht door SLIJKSCHAAP »

Ik zelf hoop ook terug met een mooi groepje te zijn .
Wij , mijn schoonbroer en ik zullen inpikken in Damme.
Tot zaterdag.
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Bericht door Superfan »

@Geertje, der is toch iets met die eiers zunne :wink: :evil: :cry:
Plaats reactie