Zo 28/02/2010 Mol-Wezel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
miebe
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: wo 26 dec 2007 14:07
Rijdt met: Trek 6700 (2010)

Bericht door miebe »

3560 man is wel verdeeld over 6 afstanden en als er ergens droge ondergrond is na een week regen is het wel in deze regio! Kom zeker af! :wink:
Kiekefretter in de kempen
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: za 17 jan 2009 17:36
Rijdt met: Cube Reaction

Bericht door Kiekefretter in de kempen »

Is er gene Tongerlo deez keer ? :roll:
Gebruikersavatar
big-Mac
Mountainbiker
Berichten: 587
Lid geworden op: wo 05 jul 2006 16:20
Rijdt met: In verwachting van ne schoone

Bericht door big-Mac »

Het file rijden valt al bij al nog redelijk goed mee. Je komt dan ook geregeld, zij het voor een kort stukje, uit de single tracx en kan hierdoor netjes voorbij schuiven.

Van mij zal je dit jaar geen last hebben. Ik blijf nog wel een paar weekjes trouw aan mijn bedje
stoffel-olmen
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: do 22 nov 2007 12:14
Rijdt met: Cube LTD COMP 2008

Bericht door stoffel-olmen »

Van mij zal je dit jaar geen last hebben. Ik blijf nog wel een paar weekjes trouw aan mijn bedje
Maakt er maar een paar maandjes van Dirk en laat alles maar rustig genezen want als ge u laat doen zit ge morgen al op de rollen
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Bericht door Geoffe »

Als die rotverkouwdheid eindelijk over is, kom ik genieten van de 70km in mijn vroeger hometown :drunk: ... laat die regen ook maar achterwegen
dg-trek
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 24 feb 2010 17:39
Rijdt met: trek 8500

Bericht door dg-trek »

is er info over staat van ondergrond?
Fiets-Am@teurke
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 17 jan 2010 14:59
Rijdt met: Rider Carbon; SRAM X0

Bericht door Fiets-Am@teurke »

Te druk daar, ik ga mijn eerste Ardennen tochtje van dit jaar doen, zeker zo plezant...
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Bericht door lowie »

dg-trek schreef:is er info over staat van ondergrond?
een paar posts hoger heb ik maandag al geschreven :
"parcours-updates volgen later in de week"

maar allez : deze middag lag alles er opvallend droog bij (ik ben eens langs de gevoelige plekjes gefietst) - alleen op een paar bredere verbindingswegen stonden nog plassen.
Maar alles hangt af van het verdere verloop van het weer, en vooral de uren vóór en tijdens de tocht.

Ik hou jullie nog op de hoogte.
Weet alleszins zeker dat dit zondag qua ondergrond de droogste TT van België zal zijn, ongeacht de omstandigheden.
Mr. Miyagi
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: wo 12 nov 2008 14:35
Rijdt met: Olympia CSL 29"

Bericht door Mr. Miyagi »

Ik kom ook afgezakt naar Wezel, heb deze tocht al een 4 tal keer gereden en hij blijft gewoon de moeite om elke keer opnieuw te doen. :lol:
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

lowie schreef:
dg-trek schreef:is er info over staat van ondergrond?
Weet alleszins zeker dat dit zondag qua ondergrond de droogste TT van België zal zijn, ongeacht de omstandigheden.
zo is dat Lowie...enkele jaren geleden lag gans Belgie onder de plassen en de modder. Maar in Mol viel zeer goed te fietsen. Misschien een extra tip voor zij die twijfelen: rij niet rond de plassen maar er door: daar is de ondergrond hard (je wordt er alleen maar nat van...maar van ploeteren is dan nie veel sprake)
Plaats reactie