27 en 28/06 VELDEGEM

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

Enig idee waar ik in de omgeving van Aartrijke op het parcours kan inpikken? :roll: Het wordt voor mij een zaterdagrit.
Gebruikersavatar
Spark
Mountainbiker
Berichten: 745
Lid geworden op: vr 26 aug 2005 21:34
Rijdt met: Specialized Epic Comp Carbon 2012 26"
Contacteer:

Bericht door Spark »

den wakkere bakker gits schreef:
AMG schreef:
bushrider schreef::P de grysperrés zullen er met een treintje bij zijn
waarvan ik sowieso één van de wagonnetjes zal zijn .Warme bakker (en)of tram4 zal het treintje wel trekken :P
We weten nog niet exact hoe laat we vertrekken , maar wees er maar zeker van , we komen :bounce: :bounce:
Bushrider, ik wil me anders ook wel eens oppofferen om locomotief te spelen :lol: :lol:
Maar in ieder geval, zondag zal ik erbij zijn!
Tot dan! :-D
At'is datte daj mist jen ego word niet genoeg gestreeld :lol: #-o ](*,)
Ik zal ook nog ne keer afkomen hé. Wel slechts om samen te starten want ik zal maar 55km doen omdat ik tegen de middag moet terug zijn (gaan eten).
8u20 daar!

Greetz
Gebruikersavatar
oxirane
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: zo 04 jun 2006 20:08
Rijdt met: thompson Zeus en scott 610

Bericht door oxirane »

Gisteren een deel van het parcours gereden vanaf kazerne Zedelgem t/m Merkenveld. Alle gekende weggetjes worden aangedaan. Alles ligt er kurkdoog bij en sommige plaatsen zijn zelfs echt zanderig.
Blijkbaar hadden ze nog niet alle pijltjes gehangen of waren er al verdwenen en ook waren er al enkele die de verkeerde richting aangaven. :evil:
Hopelijk zorgt de organisatie dat alles tegen morgen in orde komt want anders zullen de mensen die niet van de streek zijn zich toch wel afvragen welke richting ze uitmoeten.
Alléé tot morgen.
Gebruikersavatar
den willy
Mountainbiker
Berichten: 195
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 18:32
Rijdt met: een gryzen
Contacteer:

Bericht door den willy »

Normaal zou ik zaterdag Leupegem hebben gereden, maar wegens prive omstandegheden gaat dit niet door. Zal zondag proberen toch nog deze rit mee te pikken.
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Bericht door den wakkere bakker gits »

Spark schreef:
den wakkere bakker gits schreef:
AMG schreef: Bushrider, ik wil me anders ook wel eens oppofferen om locomotief te spelen :lol: :lol:
Maar in ieder geval, zondag zal ik erbij zijn!
Tot dan! :-D
At'is datte daj mist jen ego word niet genoeg gestreeld :lol: #-o ](*,)
Ik zal ook nog ne keer afkomen hé. Wel slechts om samen te starten want ik zal maar 55km doen omdat ik tegen de middag moet terug zijn (gaan eten).
8u20 daar!

Greetz
Wilde tegen 8u naar fietsen maes komen dieter want jonas en Eric gaan mee de velo's is geen probleem om in mijn oto te steken maar anders gaat er ene in de laadbak moeten zitten en das ook geen werk e azo
Stephan M
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: do 29 mei 2008 15:03

startplaats

Bericht door Stephan M »

waar is de startplaats eigenlijk?

kan op zondag ook de 80 km gereden worden?
Gebruikersavatar
hieno
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: vr 09 mei 2008 20:28
Rijdt met: Cube Reaction XT

Bericht door hieno »

Deze morgen ondanks wat knieproblemen toch gestart voor de 80 km. Mooie rit, leuke off-road stroken, niet te veel baan. Totale afstand klopte wel niet : aan de aankomst had ik maar 71 km. (opmerking ook gehoord van nog andere bikers) Nochtans nergens verkeerd gereden (denk ik). Bepijling kon op sommige plaatsen wel beter. Bevoorrading was basic doch voldoende voor mij. Dit blijft voor mij 1 van de betere ritten in de streek.
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

2 flaters van de organisatie:
- afstand 71km ipv 80km, als dit een manier is om toch maar 3eur te kunnen vragen [-X
- mtb tocht laten passeren waar (jaarlijks zelfde scenario) er smorgens een "vinke-zetting" plaatsvindt [-X

Over dat laatste wil ik eff iets kwijt: vanaf nu heeft iedere "vinke-liefhebber" afgedaan bij mij, ik kan geen vink meer zien of horen!
Als brave bikers passeren we aan 5km/h voorbij de deelnemers, zonder kritiek en in dankafgenomen begrip voor de stilte, tot we een "oude zak pattatten" aan het eind van wegversperring tegenkomen. Die vond het interessant om mij in de gracht vol netels te duwen... jaja de ouwe garde, de "vinke-liefhebber" ... gepassioneerd dat niemand mocht passeren.
Met de benen vol brandnetelprikkels (300tal) mijn verstand gebruikt, politie kwam net langs...
Gelukkig geen lichamelijke of materiele schade.

Verdraagzaamheid in de moderne wereld is soms ver zoek!
de skerpen
Mountainbiker
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 13 apr 2008 17:32
Rijdt met: Merida Mission 3000 disc , Ridley Shark

Bericht door de skerpen »

Vond dit eigenlijk jammer genoeg geen topper :-? , teveel baanstukken :evil: . De bospassages maken iets goed maar konden wellicht talrijker zijn :roll: .

Efkes met de sympatieke katrien20 meegereden maar dan de gaeze opengetrokken tot aan km 71 ????? #-o [-X #-o

Als ge wilt rijden op speed dan ben je hier aan het juiste adres . gem van 25.8 toont dit aan ! 8)

Volgend jaar wellicht eens elders de benen strekken . :oops:
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3034
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Bericht door Motorbiker »

Weinig reacties tot nu toe. Maar de commentaar is gunstig.
Ik ga voor één keer zelfs voor de 80km.
Starten rond 8u.
Plaats reactie