05/11/06 Langdorp 18de TT Goorbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Trekkie 800
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:14
Rijdt met: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Bericht door Trekkie 800 »

Vandaag de 40km gedaan. Geweldig eerste deel, tweede deel vond ik persoonlijk iets minder maar toch nog altijd zeer tof. Goede bepijling naar de start toe en ook zeer goede bepijling onderweg. Op laatst had ik eigenlijk een beetje spijt dat ik niet voor de 60 had gekozen. Was er eigenlijk een bikewash en bewaakte fietsenstalling ? Btw, mijne hartslag is ook niet onder de 140 geweest.[/url]
Gebruikersavatar
Serge R
Mountainbiker
Berichten: 2707
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 20:15
Rijdt met: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Bericht door Serge R »

Zeer Geslaagde zondagvoormiddag gehad, dank zij de organisatie en weergoden.
Bij de eerste bevoorrading op de 60km lus, ff een klapje gaan doen met de persoon die de aankomende bikers controleerde op dragen van een geel polsbandje.
Jongens, ik wist niet dat er zoveel zwartrijders op een tt rijden en die worden nog niet rood als ze hierop gewezen worden.
Wel allemaal ene vette bike onder hun gat, maar geld voor deelname, dat is wat anders.
Misschien een tip voor de volgende editie, een fotograaf portretjes van die heren laten maken en op jullie site zwieren .
Direct na aankomst had ik had ik mezelf op een paar Leffe’s willen trakteren, maar aangezien de organisatie een bikebewaking vergeten of niet nodig vond, ben ik uit principe maar in mijn eigen dorpstamcafé gaan consumeren.
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Bericht door Iegienie »

Ik ben er ook geweest. Toch de eerste 40km. Ik voelde me niet zo best in mijn sas, twas gisteren een beetje laat, en mijn verkoudheid begint wat erger te worden.

Wij zijn rond 8h10 vertrokken met een viertal mtb team langdorpers, en toen al was het heel druk. Eén iemand van ons vertelde trouwens dat de single tracks van het begin van de tocht allemaal ten dode opgeschreven zijn. ze gaan het bos kappen en alles volzetten met huizen.

Voor de rest, schitterende tocht in een al even schitterende streek. Heb zelfs twee stukjes ontdekt die ik nog nooit gedaan had. Er was iemand die eventjes samen reed met ons, en hij zei : ziedewel dat ge niet naar dardennen moet om te biken... we waren juist de rommelaar aan het op en afcrossen. tja, waar hebben we dat nog gehoord he...
zagato
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 10 okt 2004 22:01
Rijdt met: SPECIALZED FOR EVER ......

Bericht door zagato »

Prachtig toerke van 60 gedann en prima organisatie zoals het hoort dus
hoedje af voor die gasten !

Ik betrap mij er soms ook op om risico's te nemen bij het inhalen op
single tracks doch hoop niemand in gevaar te brengen want dit kan nooit de bedoeling zijn.

totaal afstand 63,4 avs 22,6
dikki
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: di 29 nov 2005 01:14
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Carbon 29er

Bericht door dikki »

vandaag de 60km gereden met twee makkers,heel goede TT met goede bevoorradingen en goed bepijld =D> ,maar één minpuntje:nog maar eens de racers :evil: onderons,wordt het nu eens geen tijd dat jullie je associaal rijgedrag thuis laten,niet iedereen kan snel fietsen he.Passeer als het kan,of vraag het gewoon.Met een beetje goede wil van beide kanten gaan we nog plezier beleven met ONZE hobby.
Gebruikersavatar
Joekke26
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 26 jul 2006 20:53

Bericht door Joekke26 »

dikki schreef:vandaag de 60km gereden met twee makkers,heel goede TT met goede bevoorradingen en goed bepijld =D> ,maar één minpuntje:nog maar eens de racers :evil: onderons,wordt het nu eens geen tijd dat jullie je associaal rijgedrag thuis laten,niet iedereen kan snel fietsen he.Passeer als het kan,of vraag het gewoon.Met een beetje goede wil van beide kanten gaan we nog plezier beleven met ONZE hobby.
Das gesproken sé. Zoals ik blijf verkondigen: het is en blijft een TT, fun voor iedereen. Ik steek nooit iemand voorbij zonder eerst iets te zeggen in de aard van: "Ik kom langs Links als ik mag" .... mensen die onverwacht voorbijsteken brengen niet alleen hun eigen in gevaar, maar meer nog de biker voor hun, die er hem helemaal niet aan verwacht.
Vandaag viel ik ook nog op een helling, omdat er net voor mij iemand ook viel, dat kan gebeuren en ik heb daar helemaal geen problemen mee, en op zo'n moment excuseer ik mij dan ook voor de mensen die spijtiggenoeg achter mij even worden opgehouden, de jongen die voor mij viel excuseerde hem naar mij toe ook, waarop ik zei 'Das helemaal ni erg' en de sfeer was goed 8) . Tot er dan twee gasten voorbij gingen en één die zei 'Daar krijg ik het nu van hé' (op mijn valpartij bedoeld), achteraf heb ik er nog woorden mee gehad, .... mensen die hun druk maken voor zoiets, zijn volgens mij niet het TT-volk dat je nodig hebt, gelukkig is het maar en minderheid ...

Maar ja, ... je kunt er over blijven zeveren, ... sommige mensen hebben manieren, ... anderen niet. (waarmee ik helemaal niet wil zeggen dat ik bij de eerste categorie ben :lol: ) Voor diegenen van die laatste categorie zouden ze beter een 'pistereglement' opstellen zoals bij het skieën :-D maar das dan weer wat overkill, en daarbij zullen ze de boodschap toch nog niet doorhebben 8) .
Het is zoals het altijd en overal .... een paar rotte appels die het meestal voor gans den hoop verpesten, ... al is dit natuurlijk wel wa zwaar uitgedrukt :lol:
Vanaf nu dan ook een foto makken van de TT-rotte appels, naast de zwartrijders zoals hiervoor al gesuggereerd :lol: (de kans is misschien groot dat sommigen in beide klassen zitten)

Maar laten we die mannen ni teveel aandacht, en gezaag schenken, ... en laten we terugdenken aan daarnet .... het was en blijft een prachtige TT die ze toch niet meer van ons kunnen afnemen.
Gebruikersavatar
surfbiker
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 12:59
Rijdt met: specialized stumpjumper marathon
Contacteer:

Bericht door surfbiker »

Speciaal van Gent afgekomen om eens in Langdorp nen tt te rijden en ik heb het me nt beklaagd.Een mooie bosrijke omgeving en een parkoer om van te genieten want zo hebben we het graag.Ook een goede organisatie.
Bedankt voor de mooie zondag.
Tot de volgende ...
helap
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: do 20 nov 2003 22:28

Bericht door helap »

De Goorbikers bedanken alle 2147 deelnemers en alle helpers. We hebben er samen een prachtige tocht van gemaakt.

Volgende toerttocht van de Goorbiker: 29 april 2007

Er zijn 1 koersbroek en 1 handdoek achtergebleven in de kleedkamers
Gebruikersavatar
Fuzzion
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 08 mar 2004 19:06
Rijdt met: Trek Superfly 9.6

Bericht door Fuzzion »

Mooie tocht met veel single tracks en van die klevende grond, lekker afgezien, maar wel blij bij het zien van de aankomst.

Grtz
Gebruikersavatar
Flexx
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: do 05 jan 2006 15:34
Rijdt met: explorer by Batavus / Merida

Bericht door Flexx »

Bij de eerste bevoorrading op de 60km lus, ff een klapje gaan doen met de persoon die de aankomende bikers controleerde op dragen van een geel polsbandje
Heb niemand gezien, of er heeft toch niemand naar gevraagd. Vroeg mij al af waarom dat polsbandje diende?
Mooi parcour spijtig van de vele verharde (gebroken puin) stukken. Het bos en de heuvels waren ok!
Misschien tot de volgende!
Plaats reactie