25.03.2018 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek - Vlaams Brabant)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Kip
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: wo 26 okt 2016 13:07

Re: 25.03.2018 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek - Vlaams Brabant)

Bericht door Kip »

tandem schreef: 2.5km voor het einde van de toeren vanaf 43km, staat er een wegwijzer: "terug langs de weg". Elk jaar is er op dit forum heel wat discussie tussen de liefhebbers en haters van dit stuk natuurgebied langs een tak van de Winge. Je hebt dus een alternatief.
Top initiatief van de organisatie. Vorig jaar had ik op dat rotstuk veel zin om mijn fiets in de beek te zwieren
tandem
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: vr 23 aug 2013 21:51
Rijdt met: canyon neuron
Contacteer:

Re: 25.03.2018 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek - Vlaams Brabant)

Bericht door tandem »

Kip schreef:
tandem schreef: 2.5km voor het einde van de toeren vanaf 43km, staat er een wegwijzer: "terug langs de weg". Elk jaar is er op dit forum heel wat discussie tussen de liefhebbers en haters van dit stuk natuurgebied langs een tak van de Winge. Je hebt dus een alternatief.
Top initiatief van de organisatie. Vorig jaar had ik op dat rotstuk veel zin om mijn fiets in de beek te zwieren
Vorig jaar had het al weken niet meer geregend. Daarom was het zo hard. De molshopen waren net stenen. ](*,)
Dit jaar is dat een ander verhaal. Heel zacht. Je snijd door de hopen.
Nadeel is: harder stoempen!!! Maar mooie natuur. De vogeltjes zijn terug uit het zuiden..... :-({|=
Gebruikersavatar
Flupke70
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: do 23 feb 2012 09:42
Rijdt met: Scott Scale 915 29" 2018

Re: 25.03.2018 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek - Vlaams Brabant)

Bericht door Flupke70 »

AlReDo schreef:
tandem schreef:2.5km voor het einde van de toeren vanaf 43km, staat er een wegwijzer: "terug langs de weg". Elk jaar is er op dit forum heel wat discussie tussen de liefhebbers en haters van dit stuk natuurgebied langs een tak van de Winge. Je hebt dus een alternatief.
Ik heb deze TT nog niet gereden, wat bedoel je hiermee? Er zijn 2 opties om die laatste 2.5km af te rijden? Wat is er lief te hebben of te haten?
Als je denkt... pfff mijn benen zijn op, 't mag hier stillekes gedaan zijn.... dan voelt dat 2,5km hotsbots pad langs de beek aan als nog 10km extra ](*,) Maar es goe vloeken als je erdoor zijt doet ook deugd :lol:

Maar laat u niet afschrikken want is supertocht! Ondertussen ne klassieker geworden, we komen er elk jaar vanuit Limburg met plezier op af. :bounce:
ProsseN
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 30 dec 2016 10:45

Re: 25.03.2018 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek - Vlaams Brabant)

Bericht door ProsseN »

Iemand enig idee of het er erg vettig bij ligt? Ben van Brugge en twijfel om 3 uur in de auto te zitten. Wil deze rit wel super graag rijden dus als het al bij al meevalt kom ik sowieso af!

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: 25.03.2018 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek - Vlaams Brabant)

Bericht door TaurineR »

Als het droog blijft zal het wel meevallen (en de weerberichten zeggen dat het droog blijft).
Ik heb vandaag in het Waasland gefietst, na de regendag van gisteren, en het was reeds goed te doen..
Ik ben dus hoopvol gestemd!
Gebruikersavatar
levo_specialized fsr
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: vr 29 apr 2016 06:40
Rijdt met: levo specialized

Re: 25.03.2018 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek - Vlaams Brabant)

Bericht door levo_specialized fsr »

ik zal aan wezig zijn voor de eerste keer O:)
tandem
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: vr 23 aug 2013 21:51
Rijdt met: canyon neuron
Contacteer:

Re: 25.03.2018 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek - Vlaams Brabant)

Bericht door tandem »

ProsseN schreef:Iemand enig idee of het er erg vettig bij ligt? Ben van Brugge en twijfel om 3 uur in de auto te zitten. Wil deze rit wel super graag rijden dus als het al bij al meevalt kom ik sowieso af!

Alvast bedankt!
ben vandaag nog kritische punten gaan bekijken. Ik wil ook graag overal door kunnen rijden.
Te vettige stukken worden geschrapt en hiervoor heb ik al een alternatief.
Zaterdag blijft het droog en gaan we afpijlen.
Ik geef zeker een update.
tandem
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: vr 23 aug 2013 21:51
Rijdt met: canyon neuron
Contacteer:

Re: 25.03.2018 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek - Vlaams Brabant)

Bericht door tandem »

De zandgroeve is al afgepijld. stenen zijn verwijderd. grachten van de enduro's zijn zijn dichtgeschept.
Ge kunt dus morgen al gaan oefenen. (o)
Alles is mogelijk, ik heb ze zelf allemaal al gedaan met mijn hardtail, maar niet overmoedig zijn hé. :bounce:
ProsseN
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 30 dec 2016 10:45

Re: 25.03.2018 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek - Vlaams Brabant)

Bericht door ProsseN »

Top, bedankt voor jullie reactie. Tot morgen!!
Gebruikersavatar
Fitzy
Mountainbiker
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 13 dec 2009 19:27
Rijdt met: Cannondale Scalpel SE, Cannondale scalpel si, Giant Anthem Pro

Re: 25.03.2018 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek - Vlaams Brabant)

Bericht door Fitzy »

Wacky's komen af !
Plaats reactie