Zo 08/07/2012 Oudenaarde :: Bike It

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
asno
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 18 jun 2007 16:32
Rijdt met: Cube Ltd

Bericht door asno »

merci :)

Omdat ze zeiden dat ze zondagnamiddag op de site zouden staan, dacht ik dat er misschien nog een andere website was.
Ze zullen waarschijnlijk veel werk hebben met hun tijden in te geven. Was nogal de old school way van een 'chrono' #-o
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

Denk dat het wel meevalt. Ik ben na 9 uur vertrokken en ik vermoed 1 van de laatste en was nr39. Van 39 man moeten ze dus de tijden uitrekenen en de tijden van de bevoorrading eraf halen. Bij de finish wisten ze al dat ik 2 uur en 40 min had gereden, enkel nog niet hoeveel eraf ging van de bevoorradingen.

Het loont tevens niet om voor zo weinig mensen chips te bestellen.
Gebruikersavatar
aj kwak
Mountainbiker
Berichten: 661
Lid geworden op: do 17 apr 2003 20:07
Rijdt met: funnybikers.be - chronorace.be - eventit.be

Bericht door aj kwak »

Reflex schreef: Het loont tevens niet om voor zo weinig mensen chips te bestellen.
idd, voor minder dan 100man kan je het perfect met manueel doen.
Spijtig dat ze geen controlepunten hadden. Het systeem met de stoptijden aan de bvr vond ik wel leuk.

Leuk parcourtje, spijtig dat ze pech hadden met het weer.
asno
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 18 jun 2007 16:32
Rijdt met: Cube Ltd

Bericht door asno »

Het parcours was idd echt de moeite. Ondanks de regen en de valpartijen in ons groepje echt van genoten =D>
Gebruikersavatar
zefii
Mountainbiker
Berichten: 1964
Lid geworden op: di 09 okt 2007 21:11
Contacteer:

Bericht door zefii »

mijn chrono zal wrss slechter uitdraaien dan ik gisteren effectief gereden heb.. heb namelijk ergens gemist tussen 50 en 75 en toegekomen met 61km en 2bevoorradingen.. godverd.. had nochtans goed gereden..
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

Dat is inderdaad het nadeel bij een chrono. Ik had ook 1 keer mis gereden enkel zat er iemand achter mij die mij nog kon roepen. Een bordje is snel gemist. Mijn tijd is ook niet super hoor, met name voor de bevoorrading liep het voor geen meter. Erna kreeg ik eindelijk de kracht in mijn benen terug. Het was ook voor de fun hé :wink:
dvc
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 02 sep 2005 16:17
Rijdt met: hardtail

Bericht door dvc »

Ah zut, ik ook 2 bevoorradingen op de '50 km'... Ben ik dan ook verkeerd gestuurd? Wij hebben zonder kilometerteller gereden (ene vergeten, ene heeft het begeven haha) en vond al dat 't zo lang duurde en dat onze tijd maar matig was.
Zijn er mannen die maar 1 bevoorrading hadden op de 50? Wij waren verwonderd om er een 2e tegen te komen, maar toen we vroegen of we op de 50 zaten, zeiden de bevoorraders (man en vrouw onder ne carport) 'dat alles zowat daar passeerde'.
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

De 35 had 1 bevoorrading de 50 had er 2. Je zou normaal dus gewoon goed moeten zitten. Wat was je tijd dan? Je moet ook niet verwachten op zo een parcours een gemiddelde van 30 te halen hé. Heb toch veel afdalingen redelijk met de rem op moeten rijden.
dvc
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 02 sep 2005 16:17
Rijdt met: hardtail

Bericht door dvc »

O zal wel ok zijn dan. Thx!
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

dvc schreef:O zal wel ok zijn dan. Thx!

Maar wat was je tijd dan?
Plaats reactie