Zo 25/03/2012 Kortrijk :: Watermolentocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Ribbeke
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 14 mar 2008 10:27
Rijdt met: een moeilijk geval

Bericht door Ribbeke »

zullen hier ook aanwezig zijn met enkele Kapelanen.
Ben benieuwd naar het vernieuwd parcours
Gebruikersavatar
dickino
Mountainbiker
Berichten: 456
Lid geworden op: vr 08 okt 2004 14:56
Rijdt met: Scott Scale 80 + Scott Scale 20 + Scott Scale 710

Bericht door dickino »

Hallo,

Ben deze week wat ziekjes geweest en de 65 km zou wel eens ietsje teveel kunnen zijn.
Is het mogelijk om nog een afstand tussen de 40 en 65 km te doen ???

Misschien tot zondag
Gebruikersavatar
moonrider
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: ma 27 mar 2006 20:05

Bericht door moonrider »

zal ook van de partij zijn tegen 8u30

greetz

Moonie
bruno_dirt
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: di 14 apr 2009 10:33
Rijdt met: FOCUS BF 3.0

Bericht door bruno_dirt »

dickino schreef:Hallo,

Ben deze week wat ziekjes geweest en de 65 km zou wel eens ietsje teveel kunnen zijn.
Is het mogelijk om nog een afstand tussen de 40 en 65 km te doen ???

Misschien tot zondag
De 45km is een ideale tocht dan! 't een licht golvend parcours en zoals het er nu naar uitziet zal het niet lastig liggen!
Alvast veel beterschap :wink:
Gebruikersavatar
bike1968
Mountainbiker
Berichten: 174
Lid geworden op: ma 20 okt 2008 01:39
Rijdt met: sensa merano pro special

Bericht door bike1968 »

Heb hem al een paar keer gereden en dit blijft een leuke tocht. Volgens kwb normen een van de beste. Parkoer uitgestippeld door mannen met mtb ervaring. Leuke mensen met den grote glimlach en ieder jaar mooi weer. Leuke apres en de bookes zijn ook zeer lekker :wink: Ja ik kom ook weer terug met een 7vio bikers. :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

morgen ben ik ook nog eens van de partij. Vorig jaar eb ik mij flink geamuseerd, en was ik zelfs verrast door enkele passages.
Met het mooie weer kan het niet anders dan goed zijn. 'k zal wel eerst een beetje uitslapen, dus voor 9u verwacht ik niet te starten
Gebruikersavatar
Turfke
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: wo 08 jul 2009 21:47
Rijdt met: La Machine I & II

Bericht door Turfke »

Morgen hier ook van de partij :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
Keystof
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: do 10 nov 2005 17:49
Rijdt met: ne goen

Bericht door Keystof »

keybones komen af!
Gebruikersavatar
Erimy
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 07 mar 2008 07:25
Rijdt met: Trek

Bericht door Erimy »

kom ook eens af met Broer en pa, al lang niet meer langs ginder gepasseerd , ben benieuwd !
Gebruikersavatar
Jemp
Mountainbiker
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 18 jul 2009 10:53
Rijdt met: Scott Scale Pro 29 / Scott Solution

Bericht door Jemp »

Deze morgen van thuis uit gestart en ingepikt aan de Keiberg in Heestert. De bevoorrading was natuurlijk nog niet bemand en dus maar in één trek doorgereden naar de start. Daar dan netjes betaald en terug in Moen afgeslagen naar huis. Totaal 81.4km.
Naar parkoers toe kunnen we natuurlijk geen Ardennen tocht verwachten. Echter, het stuk tussen de laatste bevoorrading en de finish kon wel beter. Zeer weinig off road gezien op dit stuk. Gelukkig was dit voor mij het begin en kon het dus aleen maar beter worden. En dat deed het ook. :wink:
De beklimming in het natuurgebied(?) in Marke was net droog genoeg. Even verder was de single track door het bosje aan het Ei te mooi om het maar één keer te doen, dus lekker gebist =D> . ik had echter de indruk dat voor vele dit stukje een nachtmerrie was. :wink:
Mooi stukje langs de snelweg om dan richting Bellegem te rijden. Eerst nog een prima bevoorrading en dan richting Bellegembos. Dit zou het hoogtepunt van de tocht moeten worden.
Ik ga niet beweren dat de organisatie er alles heeft uitgehaald, maar wat ze ons voorschotelden was meer dan de moeite waard. =D> Rekening houdend met de tijd van het jaar kon het ook een ware modderpoel geworden zijn.
De rest was voornamelijk geinspireerd op de Boerenhoven route. Nog een pittig klimmetje na het Mortagnebos, maar met de benen die leeglopen kon ik er minder van genieten als anders #-o . De benen waren vandaag blijkbaar nog met het winteruur bezig.
In Moen het parkoers verlaten, nog vlug even de 'Ballons' gedaan en dan redelijk 'choco' naar huis.
Goede training, maar ik reken op een beter paar benen volgende week in Andrelues. :wink:
Plaats reactie