Zo 12/02/2012 Waregem :: Waterhoek Mountainbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
timeass t
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 01 okt 2007 17:41
Rijdt met: ridley shark

Bericht door timeass t »

weet er iemand wie de fotos genomen geeft
en waar je die kunt bekijken
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

Keystof schreef:fiesten stelen is not done! [-X [-X [-X
sterke! ik sluit hem steevast.

Wat de rit betreft: bere koud, maar berefun! proficiat! heb me goe geamuseerd! Oh ja: en we dachten slim te zijn aan de splitsing met de 55/35 om in te korten, bleek dat we dus meer dan de 55 mochten bollen... :oops: :oops: voortaan blijf ik op de juiste afstand rijden.
LOL, het moeten jullie geweest zijn aan de bevoorrading die er over bezig waren, pfff zo koud en nog 17km, ik zie da ni zitten, over de weg naar de start... Ik had zo'n binnenpretje, wetende als je niet van de streek bent dat dit wel iets verder kon zijn dan je dacht en je hebt het mooiste van de rit dan nog moeten missen :lol:
Volgende keer help ik jullie wel hoor... 8)
ditram
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: za 01 nov 2008 17:33
Rijdt met: Scott

Bericht door ditram »

Goed georganiseerd, Parkoer met variatie. Door harde ondergrond net een wegkoers maar we hebben het al anders geweten :-? Voor mij ideaal. Spijtig voor dienen kerel die zijne fiets gepikt is. Maakte hetzelfde reeds mee. Tip : meld dit op alle forums met foto bij . Weinig waarschijnlijk maar misschien komt hij zo uit.
Gebruikersavatar
pjer
Mountainbiker
Berichten: 518
Lid geworden op: vr 18 apr 2008 20:52
Rijdt met: trek

Bericht door pjer »

Net zoals vorige edities zaten stuursuitziende mannen aan de inschrijvingstafel. Het contrast met de Franse organisaties is groot. Daar zitten Franse dames met puisten, onverzorgd haar en ongehuwd sinds eeuwenlang te wachten op iedere biker. Ze doen dit echter met zoveel flair en liefde zodat menig Vlaamse biker er stande pede verliefd op wordt. Zelf ben ik van het honkvaste type en bijwijlen niet van plan om mijn trouwboek te beschadigen. Spontaan denk ik nu aan een Vlaamse biker die hier .....72 noemt. Ginder heet hij ook Filiep, doch ze noemen hem in één adem " Le soixante-neuf".
Waarom ?
Ik weet het ook niet.

Toch vind ik deze rit een tof dingske. Alleen al voor de Spitaelbossen. En voor de rest ook.
Gebruikersavatar
Keystof
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: do 10 nov 2005 17:49
Rijdt met: ne goen

Bericht door Keystof »

prideandglory1891 schreef:
Keystof schreef:fiesten stelen is not done! [-X [-X [-X
sterke! ik sluit hem steevast.

Wat de rit betreft: bere koud, maar berefun! proficiat! heb me goe geamuseerd! Oh ja: en we dachten slim te zijn aan de splitsing met de 55/35 om in te korten, bleek dat we dus meer dan de 55 mochten bollen... :oops: :oops: voortaan blijf ik op de juiste afstand rijden.
LOL, het moeten jullie geweest zijn aan de bevoorrading die er over bezig waren, pfff zo koud en nog 17km, ik zie da ni zitten, over de weg naar de start... Ik had zo'n binnenpretje, wetende als je niet van de streek bent dat dit wel iets verder kon zijn dan je dacht en je hebt het mooiste van de rit dan nog moeten missen :lol:
Volgende keer help ik jullie wel hoor... 8)
ajje wilt! :roll:
meester biek
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 10:11
Rijdt met: sensa fiori

Bericht door meester biek »

Tevreden over de rit, goed tempo, de ondergrond en het parcours (nogal veel road) lieten dit toe.
Bij de inschrijving rond 9.45 u was het heel kalm, dank u wel omdat jullie rekening hielden met de vergunningrijders die nu maar 3 euro moesten betalen ipv 3.80. Vorig jaar was dit nog anders.
Soepke op de 2de bv. smaakte heel lekker :P
Fiets was op het eind vol 'stof' en dit bij een winterrit #-o
Douchke was warm, nog 2 bernarduskes met enkele bokes maakten het af.
In de namiddag nog es de 'Gavers' aangedaan ditmaal om niet rond de plas te rijden, maar op de plas te glijden.
Bedankt voor de aangename voormiddag.
Gebruikersavatar
zefii
Mountainbiker
Berichten: 1964
Lid geworden op: di 09 okt 2007 21:11
Contacteer:

Bericht door zefii »

vandaag toch na 30km ingekort(vd 55) handschoenen hebben blijkbaar hun tijd gehad na 2jaar en ik voelde mijn vingers niet meer en tenen zagen paars...

mietje ? nee, maar eerder slim geweest
jezelf pijn doen is ook maar dom..
Gebruikersavatar
zefii
Mountainbiker
Berichten: 1964
Lid geworden op: di 09 okt 2007 21:11
Contacteer:

Re: toch+ velo gestolen

Bericht door zefii »

prideandglory1891 schreef:
Krierecrosserdisney schreef:Al bij al zeer veel baan in de tocht, maar da geefde niet en was goed voor de conditie een beetje op te bouwen, maar erger is d at tussen 11:40 en 12u mijn velo is gestolen aan de ingang :o

Het betreft over een Orbea alma H50 http://images01.olx.pt/ui/10/48/40/1294 ... Lisboa.jpg

Maar er zit wel een andere vork op een zwarte en beetje lakschade an de stuur en de zadel en aan de zijkant staat er rijwielen rudy op Als iemand iets gezien heeft wie hem zou kunnen meegenomen hebben gelieven aub een seintje te geven

Want ben er heel kapot van :s zoiets doe je toch nie om iemand zijn velo te rippen :(
Zo'n mensen mogen ze de handen afkappen, maar alé gast... Zo een zaal, zet gewoon uw fiets binnen.. Deed ik ook bij de inschrijving, komt bij enkele mss wat arrogant over maar ik heb deze morgen gewoon naar binnen gereden. In ieder geval, hopelijk zie je uw fiets nog terug!

Zeffi, waarde gij da met diene heikki vélo? Met een blauw teneuke?
thats me :p khad uw machine wel herkend :drunk:
Gebruikersavatar
jimmyvlb
Mountainbiker
Berichten: 587
Lid geworden op: za 06 mei 2006 20:34
Rijdt met: VN Tuareg 650b & VN Zion SS

Bericht door jimmyvlb »

Zo, deze ochtend na mijn nachtshift gelijk doorgereden naar Waregem om een toerke te doen. Ik koos voor de 55 km
Al snel bleek dat het een supersnel parcours zou worden, iets voor de mannen van het groot verzet... waar ik me jammergenoeg niet bij kon rekenen gezien mijn singlespeed in 34*18 gearing :roll: .

Ik vond er veels te veel weg in zitten tussen de vertrekplaats en de E17, zowel in de heen als op de terugweg. Dus samen zowat 20km.
Het tussenstuk was iets gevarieerder, maar alles lag er snoeihard bij en er kon dus overal aardig doorgereden worden.
Vooral na de tweede bevoorrading zaten er nog enkele mooie stukken in met een mooie klim op een privaat terrein.


Ondanks mijn mini verzetje de 51,7 km aan 21,4 gemiddeld binnengerold.

Voor de liefhebbers hier de garmin gegevens.

http://connect.garmin.com/activity/149183218
Gebruikersavatar
Leo 95
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 30 mei 2011 19:58
Rijdt met: KTM ultra race 29er 2014

Bericht door Leo 95 »

Mijn eerste keer hier.
Het begon inderdaad aan de inschrijving met een paar norse mannen die er precies dik tegen hun zin zaten. Om negen uur zaten ze al aan mekaar te vragen hoe lang de inschrijving nog open moest blijven.

Voor de rest vond ik dit in feite wel een plezante vtt die goed uitgepijld was enz.
Lekkere soep aan de bevoorraading deed echt heel veel deugd.

Jammer dat er dus alweer iemand zijn mtb gepikt is aan de inschrijving.
Als hij niet gesloten was heb je er mee gespeeld en verloren.
Als hij wel gesloten was is het een zeer trieste zaak.
Om ongemerkt een fiets die aan een slot hangt te stelen op een plaats waar voortdurend mensen binnen en buiten lopen moet je toch echt durven en weten hoe het moet!

Plaats reactie