15/11/09 Noyelles-sous-Lens (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Verzamelen we tegen dat de kerketoren "wiet" slaat???

Ik zal tegen 7u30 arriveren om een "fokkietje" te verorberen en het inschrijvingsformulier aan te vragen.

Oja,en nie vergeten uw medeforumbikers "ne zaligen hoogdag" te wensen,wat dat wordt het.

Noyelles-sous-lens : dat is de elfde feestdag in een kalenderjaar!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

Nog vlug de lokaties van de nieuwe 'portrettetrekkers' in mijne gps steken en klaar. :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
luckyluc
Mountainbiker
Berichten: 155
Lid geworden op: za 01 jan 2005 18:59
Rijdt met: zwarte no name / blauwe orbea

Bericht door luckyluc »

1. Moustache (met zijn nieuw vestje aan!)
2. Veeteeteetje
3. Motorbiker
4. Lisalized
5. Slijkcrosserke
6. Traxer
7. Jodelaietie
8. Winnitou
9. Henkieboy
10. Mountainbiker66
11. Spiermassa
12. Davy
13. Filiep72
14. Jason B
15. biker tino
16. Belle
17. Hein
18. Corleone
19. Vinckierke
20. Sgt.Stedenko
21. soene
22. AMG
23. Smdd
24. Jägermeister
25. Rik C
26. Fritsie
27. Falco Peregrinus
28. Luckyluc
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Bericht door spiermassa »

man man voelen jullie ook zo nerveus ,tis precies of sinterklaas komt morgen .straks begin ik hier nog te zingen.kdenk dak met mijn koersekleers ga slapen dak zekers gree sta morgenvroeg.
Gebruikersavatar
Moustache
Kerstman
Berichten: 2448
Lid geworden op: vr 16 dec 2005 20:30
Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
Contacteer:

Bericht door Moustache »

Fritsie schreef: Een nieuwe bike voor onze Prèsident...gaat hij overstappen naar het A-team misschien? Ik dacht dat de prille vijftigers een nieuwe moto kochten. #-o
Moto's? Dat is voor mannen met ne midlife crisis. Maar ik zal met mijn nieuw machien even rap gaan (bergaf).
veeteeteetje schreef:Verzamelen we tegen dat de kerketoren "wiet" slaat???
Yep yep, tegen dienen tijd ginder, maar... blijf maar van diene wiet vanavond, dat ge morgen een beetje ne frisse kop hebt. #-o
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

Moustache schreef:
Fritsie schreef: Een nieuwe bike voor onze Prèsident...gaat hij overstappen naar het A-team misschien? Ik dacht dat de prille vijftigers een nieuwe moto kochten. #-o
Moto's? Dat is voor mannen met ne midlife crisis. M#-o
Midlife crisis? :roll: Wat is dat... :roll: Hmmmm, heb daar eigenlijk geen tijd voor... :-k Of ben ik daar al te oud voor? :roll: O:)
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

staat bij voorlopig nog altijd "on hold". Richtlijnen voor morgen: om 12u30 in't restaurant, dus thuis tegen ten laatste 12u15.
Starten om iets voor 8, 2.5 uur fietsen +0.5h bevoorradingen. Theorethisch perfect haalbaar 8) . De praktijk??
Morgenochtend vroeg beslis ik pas.
Gebruikersavatar
Moustache
Kerstman
Berichten: 2448
Lid geworden op: vr 16 dec 2005 20:30
Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
Contacteer:

Bericht door Moustache »

Traxer schreef:Midlife crisis? :roll: Wat is dat... :roll: Hmmmm, heb daar eigenlijk geen tijd voor... :-k Of ben ik daar al te oud voor? :roll: O:)
Neen, bijlange niet... midlife is voor jou pas ten vroegste binnen 8-9 jaar :wink: :wink: :wink:
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

k'had hier ook willen starten maaaaaaar......
- mijne compaan laat het afweten
- stel vast dat mijne gps geen route's aangeeft in la douce = brol

Ge zou voor minder in nen hond zijn b.....n bijten #-o #-o godv./.é'(èé§&(ç&!è§'!èé&!('!è(§"àç)'ç-'ç-")'ç-ç!

T'zal dus ene dichter bij de deur worden.
Misschien volgend jaar.
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Bericht door jodelaietie »

uncle sam schreef:Afspraak ginder om 8h, om ten laatste tegen 8h10 te vertrekken.
Ik wil niet hetzelfde meemaken als vorig jaar, toen pas om 8h30 vertrokken met de bende, en aan iedere bergop/single track een lange fille voetgangers voor je...
Ben er ook voorstander van maar dit betekent dat iedereen best thuis nog eens pipi en kaka doet. :-D :-D
Vorig jaar zijn we pas laat kunnen starten wegens immense lange rij aan het toilet ....
Morgen om 6u45 :-? afgesproken aan den bakker in "Slaffie" met nog 2 compagnons. We zullen dus nog op ons gemak een fokkietje kunnen drinken. Als er nog zijn uit de streek kom gerust naar daar. Ik wil voor rijden.
Laatst gewijzigd door jodelaietie op za 14 nov 2009 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie