24/12/08 Hechtel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
firemen
Mountainbiker
Berichten: 374
Lid geworden op: di 10 apr 2007 14:33
Rijdt met: cube reaction pro sl 2014 29 inch

Bericht door firemen »

BIKEORDIE ------------ ga competitie rijden als het u niet bevalt dat er ook tragere rijders zijn. Misschien ben jij daar de traagste .
tt ' s zijn er voor iedereen. Ook voor SLAKKEN .


grtz
rollemol
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 18:50

Bericht door rollemol »

firemen schreef:BIKEORDIE ------------ ga competitie rijden als het u niet bevalt dat er ook tragere rijders zijn. Misschien ben jij daar de traagste .tt ' s zijn er voor iedereen. Ook voor SLAKKEN .


grtz
En dan na een halve ronde gedobbeld raken omdat hij daar zelf als slak rondfiets !!! [-X [-X [-X
Respect voor iedereen is zeker rond deze dagen van het jaar zeker op zijn plaats . =D> =D>
Gebruikersavatar
Guy S.
Mountainbiker
Berichten: 1441
Lid geworden op: do 03 mei 2007 21:39
Rijdt met: Eene met overal vering en nen harde
Contacteer:

Bericht door Guy S. »

firemen schreef:BIKEORDIE ------------ ga competitie rijden als het u niet bevalt dat er ook tragere rijders zijn. Misschien ben jij daar de traagste .
tt ' s zijn er voor iedereen. Ook voor SLAKKEN .


grtz
Groot gelijk =D>
Gebruikersavatar
VanBiLL.com
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: di 19 aug 2003 22:47
Rijdt met: Cannondale Flash Himod 2 race-rig + Red BuLL Xeon HT XTR mudbike

Bericht door VanBiLL.com »

We waren voor deze tocht helemaal uit de regio Bergen op Zoom (NL voorbij Antwerpen) gekomen dik 1h20min karren met de auto enkele trip.

Man, man wat een mooie tocht. Misschien was zoals een aantal andere bezoekers aangeven het middenstuk wat saai maar ik vond dat eigenlijk nog wel meevallen. Wát een uitsmijter waren de laatste 5km gaaf hoor. Ik heb alles rijdend kunnen halen maar ik voel me nu serieus brak...

Ik had eigenlijk gehoopt dat de route ons ook over het militair domein zou leiden maar dat zal wel niet mogelijk zijn (gevaren van ongeëxplodeerde klappertjes zeg maar).

Ik kom volgend jaar zeker terug! Hulde!
Gebruikersavatar
Jeffry
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: za 03 jun 2006 18:39
Rijdt met: Santa Cruz Bronson C + Nicolai Argon AM
Contacteer:

5 sterren

Bericht door Jeffry »

Voor deze is TT ***** waard 8) tegen over van helchteren TT nog geen ster waard is.

Alles was naar ons wensen proficiat =D> =D> =D> =D> =D>
Allez mannen bedankt voor deze TT, warme douche, afspuit, enz.... :-D

Tot volgende keer.

Grt, Jeffry
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

Dat ook de Nederlandse bikers die de moeite deden om naar Hechtel te komen genoten hebben van de tocht kan je hier lezen op het Nederlandse forum!
hoekske
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 21 dec 2005 13:48
Rijdt met: scott

Bericht door hoekske »

@ Fons: Inderdaad ge hebt prijs. Da was en is ze nog steeds. Dit is trouwens hare eerste foto van haar op den bike. Merci hiervoor. =D>
Gebruikersavatar
.:bert:.
Mountainbiker
Berichten: 619
Lid geworden op: wo 31 aug 2005 22:24
Rijdt met: ne witte, ne zwarte en ne grijze

Bericht door .:bert:. »

Ideaal toerke om nog meer sfeer op ne zo al sfeervolle dag te brengen!

Super, qua parcours en organisatie =D> =D>

Wat betreft de tragere deelnemers: sommige waren echt erg -> stoppen en afstappen voor ne plas waar rond te rijden was. Of juist boven op de berg, in het midden van het pad, stoppen om eens rond te kijken #-o #-o :evil:
De snellere moeten respect hebben voor de tragere, maar omgekeerd is zeker ook waar!

C-ya next year.
Gebruikersavatar
Fons Moors
Mountainbiker
Berichten: 1331
Lid geworden op: di 02 nov 2004 22:44
Rijdt met: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Bericht door Fons Moors »

hoekske schreef:@ Fons: Inderdaad ge hebt prijs. Da was en is ze nog steeds. Dit is trouwens hare eerste foto van haar op den bike. Merci hiervoor. =D>
Ze zal ook een paar keer in de film te zien zijn...

Moet ook wel zeggen dat het een mooie TT was.
Er stond echter één boom te veel op het parcour. Net die waar ik tegen knalde en mijn linker schouder en een paar ribben kneusde.
Gebruikersavatar
catchup!
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: wo 09 apr 2003 11:14

Bericht door catchup! »

prachtige tocht! singletrackheaven :-)

en voor de snelleren onder ons die 'gehinderd' worden door de recreanten: leren anticiperen he... maar da's lastig zeker als uw hoofd op ontploffen staat en er stoom uit uw oren komt
:P
Plaats reactie