MTB Weekend Happening op 14 en 15 april in Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5033
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Bericht door madskatingcow »

Na het binnenkomen 63 km op de teller :drunk: De helling van 35% tot boven opgereden ':- Benieuwd naar de foto's (o) Het Safety Jogger fluo vest is mooi meegenomen :wink: Bij navraag bleken er meer dan 2000 deelnemers geweest te zijn, waarvan slechts een 75 tal tot boven zijn geraakt (das 3,7% :-D ). Naar verluidt was er zelfs iemand (Roel ... ?) die hem op de grote plateau heeft gereden - respect! =P~

De tocht was een absolute aanrader, diegene die hem gemist hebben, noteer alvast de Hagelandse Chrono =D>
Gebruikersavatar
sportyboy
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 09 jul 2004 19:22
Rijdt met: Canyon AL 9.0 2009

Bericht door sportyboy »

De 60 km gedaan. BANG-E-LIJK!!! =D>

Door TT's zoals deze ben ik blij dat ik mountainbiker ben [-o< . Ik werd er op ne moment gewoon gelukkig van. :-D tochten als deze maken mountainbiken schitterend.

Aan't eide van de rit een zalig en tevreden gevoel.

Volgend jaar zien ze mij hier terug! :P

Max. speed: 52 km/u, afstand: 62,4 km, gemiddelde: 20,43
Gebruikersavatar
Fozzie
Mountainbiker
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 31 okt 2005 11:05
Rijdt met: Granville u6
Contacteer:

Bericht door Fozzie »

=D> =D> =D> =D>

Zo moest het elke week zijn!!! :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
papasven
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 22:54
Rijdt met: Willier ORO PURO FS, NE kapotte Orbea OIZ Carbon Marathon ! En nog nen hele hoop andere !
Contacteer:

Bericht door papasven »

IDD, zalig tochtje! Voor mij waren de 60 er 65 geworden! Toch pittig hoor !

Morgen eventjes losrijden denk ik !
nr16
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 02 apr 2006 20:18
Rijdt met: scott
Contacteer:

Bericht door nr16 »

Beste bikers


Allemaal merci om te komen. Want met dit weer was het zwaar maar toch fijn om er bij te zijn.
We zijn net klaar met opruimen en kunnen weer al beginnen denken aan volgend jaar. We hopen dat jullie er dan ook allemaal weer bij zullen zijn.
Hier even vertellen wat je allemaal nodig hebt om een goede toertocht te organiseren. , een goede ploeg met veel inzet en durf, goe weer, 500 hout pijlen, 900 pijlen,veel lint, kalk, 140 kg appelsienen, 10 dozen bananen, heel veel water, nen goede douche, en veel vaten leffe en veel volk.

groetjes
Gebruikersavatar
g-works
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 21:40
Rijdt met: specialized epic s-works 2013
Contacteer:

Bericht door g-works »

ik moet hier al niet te veel meer aan toevoegen, alles was dik in orde.
als er iemand ziet wanneer de fotokes op de site staan,mag het hier snel gepost worden, ik ben weer zeer benieuwd ,
Volgend jaar in vette letters in mijn agenda, zeker weten
Mon...
Mountainbiker
Berichten: 383
Lid geworden op: di 20 jun 2006 18:26
Rijdt met: Ghost SE7300

Bericht door Mon... »

Gewoonweg een super tocht, volgend jaar opnieuw voor mij.

Wat betreft die berg, mijn benen was geen probleem, maar ik kon mijn voorwiel echt niet aan de grond houden. 93kg op een redelijk korte fiets en een heel hoog zadel is toch iets te veel boven het scharnierpunt denk ik.
Ik peis dat nen trek of ne specialized misschien beter zijn voor zoiets, die zijn wat langer.
Anders de volgende keer er wat gewicht van voor aan hangen :-)
Fredrik
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 31 okt 2005 14:59
Rijdt met: Merida Mission Carbon Lite Disc

Bericht door Fredrik »

De tocht was een absolute aanrader, diegene die hem gemist hebben, noteer alvast de Hagelandse Chrono =D>[/quote]

Inderdaad super tocht, schitterende uitpijling. Goede bevooradingen.
Af, echt.

Hagelandse crono helaas, de Ardenne trophy is het de dag erna: 90 km VVT met ~2300 hm. Echt zwaar....voor mij dan toch
Gebruikersavatar
Steven 13
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: vr 28 jan 2005 13:19
Rijdt met: Trek

Bericht door Steven 13 »

Wegens alle Rillaarse Bikers:

Bedankt aan alle 2450 bikers op een ganse MTB-Weekend-Happening. Wij hebben er alles aan gedaan om van deze organisatie weer een super Organisatie te maken, en het blijkt weer gelukt te zijn. Maar ... Ook jullie waren allemaal geweldig.
Wij zijn ZEER ZEER blij om zo veel goede woorden te mogen lezen na een zwaar weekend.
Hopend jullie ook volgende jaar weer op onze TT te mogen ontmoeten. Met misschien nog meer ...

DANK U DEELNEMERS !!! =D> =D> =D>
Autocrosser
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: di 11 apr 2006 11:59
Rijdt met: Cube LTD CC

Bericht door Autocrosser »

Uiteraard speelt het weer hier een enorme rol maar dit was echt een supertocht! Genoten van begin tot einde ... :-D
Plaats reactie