Zo 05/06/2011 Thuin

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Bresciani
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 21:15
Rijdt met: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Bericht door Bresciani »

Ze zijn waarschijnlijk quasi rond met het bepalen van 't parcours....
Dit hier gevonden vandaag... TRACK van de 75km

't Ziet er goed uit... =D>
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Bericht door filiep72 »

132 km vanuit Moorsele. Op mijn vrij weekend ? Ga ik dat wel doen ? :-k [-( ](*,) [-X :-k :-k ](*,) :roll:
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3034
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Bericht door Motorbiker »

Er zijn duidelijk een aantal overlappingen met Leernes.
75 km is voor mij NIET haalbaar. Rond de 50km in deze streek is meer dan genoeg. We hadden er 50 in Leernes en ik was zachtgekookt.

Hoe dan ook. Ik ga mee. Deze streek is te mooi om over te slaan.
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3034
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Bericht door Motorbiker »

Zojuist nog een mail van organisatie ontvangen. Bij mij zijn de laatste twijfels verdwenen. Integendeel, ik zal waarschijnlijk een pamperke voor lichte ongemakken aandoen.

Bonjour,

Je peux vous dire que le parcours de notre rando sera encore plus technique et certainement plus physique que celui du COGA/LEERNES.
Le parcours du COGA/LEERNES était plutôt centré sur la vallée de la sambre et le bois de l'abbaye d'Aulne.
Notre parcours va combiner la vallée de la sambre et la vallée de l'eau d'heure et qui dit vallée dit montées et descentes
De plus, vous aurez droit a un single technique qui n'avait jamais été utilisé dans une rando dans notre région (il me fait penser un peu aux singles qu'on peut trouver dans les vosges) je pense que vous allez adorer, moi qui adore le technique, je le trouve magnifique

Le parcours de 75 kms est vraiment très beau et physique, gardez un peu de force pour la fin du parcours.

Franchement, je ne pense pas que vous serez déçu du parcours et on va tout faire pour avoir un fléchage impeccable.
En espérant vous voir nombreux dimanche prochain.

Fabrice.


Samenvattend:
Nog technischer en fysieker dan de (magnifieke) tocht van LEERNES drie weken terug. Waar LEERNES zich beperkte tot de vallei van de Samber en het bos van de Abdij D'Aulne, neemt THUIN nog de vallei van l'Eau D'Heure erbij. En dat, beste bikers, is een Grand Cru Classée.
En totaal nieuwe technische single-track zal je het gevoel van de Franse Vogezen geven. Voor de Vlamingen lijkt een pamper geen overbodige luxe.
Gebruikersavatar
Bresciani
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 21:15
Rijdt met: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Bericht door Bresciani »

Ik kijk er al naar uit... :wink:
Gebruikersavatar
pjer
Mountainbiker
Berichten: 518
Lid geworden op: vr 18 apr 2008 20:52
Rijdt met: trek

Bericht door pjer »

Den dezen zal ik -met tandengeknars- aan me moeten laten voorbijgaan.
Toemme.
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3034
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Bericht door Motorbiker »

Met het aanhoudend droge weer moeten we zeker Thuin meepikken.
Echte mountainbikers aan het roer, gewoon één van de mooiste streken
binnen bereik om te biken, en een resem panorama's die de vakantiesfeer gaan versterken.
Ik heb juist een aantal telefoontjes gekregen van Forumbikers, die anoniem wensen te blijven, maar aandringen om zondag goed te doseren. Ik ga - louter uit amicale overwegingen - hun vraag respecteren.
QM
Mountainbiker
Berichten: 955
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 20:43
Rijdt met: Na de rit in gebroken wit

Bericht door QM »

Allez, als afsluiterke mag ik dat hier nie missen 8) De daarop volgende drie weekends gaan samen goed zijn voor +3000km op de moto dus voor we diene velo aan den haak hangen... =P~
Gebruikersavatar
Bresciani
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 21:15
Rijdt met: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Bericht door Bresciani »

Motorbiker schreef:Met het aanhoudend droge weer moeten we zeker Thuin meepikken. 8)
Echte mountainbikers aan het roer, gewoon één van de mooiste streken
binnen bereik om te biken, en een resem panorama's die de vakantiesfeer gaan versterken. :bounce:
Ik heb juist een aantal telefoontjes gekregen van Forumbikers, :drunk:
die anoniem wensen te blijven, maar aandringen om zondag goed te doseren. :roll:
Ik ga - louter uit amicale overwegingen - hun vraag respecteren. =D>
Zeg zou je uit amicale overweging niet gaan voor de 75km?

We hadden er dit weekend in Dour 71km met 1042HM UP... :bounce:

In Thuin zijn 't er 75km met 1212HM UP.... :-D

Ik ben alvast aan 't onderhandelen om dat hier verkocht te krijgen... #-o
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Bericht door Fritsie »

Bresciani schreef:
Motorbiker schreef:Met het aanhoudend droge weer moeten we zeker Thuin meepikken. 8)
Echte mountainbikers aan het roer, gewoon één van de mooiste streken
binnen bereik om te biken, en een resem panorama's die de vakantiesfeer gaan versterken. :bounce:
Ik heb juist een aantal telefoontjes gekregen van Forumbikers, :drunk:
die anoniem wensen te blijven, maar aandringen om zondag goed te doseren. :roll:
Ik ga - louter uit amicale overwegingen - hun vraag respecteren. =D>
Zeg zou je uit amicale overweging niet gaan voor de 75km?

We hadden er dit weekend in Dour 71km met 1042HM UP... :bounce:

In Thuin zijn 't er 75km met 1212HM UP.... :-D

Ik ben alvast aan 't onderhandelen om dat hier verkocht te krijgen... #-o
Dit vind ik een faire deal...de volledige rit maar op een 40-50plus tempo. Alleen het weerbericht baart me wat zorgen. :roll:
Plaats reactie