16/11/2008 Heusden-Zolder

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
joery
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 07 nov 2008 21:39
Rijdt met: Granville pulse 3.0 met witte fox

Bericht door joery »

mij zie je morgen ook
Gebruikersavatar
Benneke
Mountainbiker
Berichten: 2202
Lid geworden op: za 13 okt 2007 16:13
Rijdt met: Isaac Impact/Ridley Ignite

Bericht door Benneke »

Waar is da juist die Valentinusstraat ?

Is da daar aan de kluis of wa ?
Gebruikersavatar
l.a
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: za 19 jan 2008 15:00
Rijdt met: rocky mountain instinct

Bericht door l.a »

denk aan de tris van heusden,vorige jaren was da toch daar
Gebruikersavatar
Jolyrodger
Mountainbiker
Berichten: 1528
Lid geworden op: vr 12 aug 2005 23:51
Rijdt met: Mijn Bikes: Wilier 401XB

Bericht door Jolyrodger »

De Heidetrappers zullen er ook zijn met een delegatie.
Ben verwonderd dat de vorige topic over Heusden verdwenen was, waarschijnlijk ging het off topic teveel over sex ipv biken. :lol:
De Berkenrijders zullen wel zorgen voor een goeie tocht, i t t wat sommigen al dadelijk denken en schrijven. Beter wat meer respect tonen voor inrichters die per slot van rekening hun best doen en met zoveel factoren moeten rekening houden.
Geef er een lap op mannen!!!
Gebruikersavatar
Peaches
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 22 sep 2008 20:51
Rijdt met: is sneller dan mij!

Bericht door Peaches »

Juist terug van Heusden. Leuke tocht, soms wat vettig, maar we komen niet fietsen om met propere kleren naar huis te gaan. Sommige mensen vonden de bevoorrading wel wat ver liggen, maar ik vond het niet echt erg. Geen regen gehad onderweg, enkel toen we naar huis reden met de auto heeft het even geregend. Wel een spannend stukje gehad in het begin waar je van de weg naar een lager gelegen pad moest gaan en op het einde van de afdaling zat een dikke boomstronk die wit geverfd was. Ergens middenin ook het brugje over de sloot met 2 balkjes over. Heb het gedurfd om er over te rijden en ook het geluk gehad om niet te schuiven en in de sloot te belanden.
bikeordie
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 18:04
Rijdt met: trek (ouder model maar wel snel)

Bericht door bikeordie »

Peaches schreef:Juist terug van Heusden. Leuke tocht, soms wat vettig, maar we komen niet fietsen om met propere kleren naar huis te gaan. Sommige mensen vonden de bevoorrading wel wat ver liggen, maar ik vond het niet echt erg. Geen regen gehad onderweg, enkel toen we naar huis reden met de auto heeft het even geregend. Wel een spannend stukje gehad in het begin waar je van de weg naar een lager gelegen pad moest gaan en op het einde van de afdaling zat een dikke boomstronk die wit geverfd was. Ergens middenin ook het brugje over de sloot met 2 balkjes over. Heb het gedurfd om er over te rijden en ook het geluk gehad om niet te schuiven en in de sloot te belanden.
Ik ben reporter bij man bijt hond... Mag ik je interviewen??
js1986
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 10 aug 2008 15:31
Rijdt met: Cube LTD team, Cube AMS HPC

Bericht door js1986 »

Ook deze gereden omda ik zelf van Zolder ben dus kon em nie laten schieten. Nu het was het omgekeerde van de bloso route op wa stukken na ma da interesseert mij nie het gaat erom da ik mij geamuseerd heb. Persoonlijk vond ik de bevoorrading ook wa ver liggen zelf had ik hem op de parking van bovy verwacht omdat daar toch veel plaats voorhanden is. Ook de bepijling was zeer goed.
Al bij al een geslaagde zondagvoormiddag gehad.

merci.
charre
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: di 03 jul 2007 21:38
Rijdt met: S-works

Bericht door charre »

We zijn ook geweest,ik vond dat de inrichter moeite heeft gedaan om iets af te wijken van de bloso route,veel meer dan dit zat er wettelijk niet in denk ik .Tenzij de terril op, als dat eens mocht. Ik heb mij geamuseerd.tot de volgende.
Gebruikersavatar
Jolyrodger
Mountainbiker
Berichten: 1528
Lid geworden op: vr 12 aug 2005 23:51
Rijdt met: Mijn Bikes: Wilier 401XB

Bericht door Jolyrodger »

Toertocht is goed meegevallen. Meer moet dat niet zijn.
Geen klachten!!
Gebruikersavatar
Ducha
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: ma 04 apr 2005 08:21
Rijdt met: Scott

Bericht door Ducha »

De organisatie van deze toertocht was zeker geslaagd. Goede bepijling, mooie tocht en een goede afspuitstand. (wat met dit weer en een vettig parcour zeker belangrijk is) =D>
De bevorading vond ik persoonlijk ook vrij laat liggen, op 31km op een afstand van 43 km. Het voordeel is dan wel dat je het laatste stuk iets sneller verteerd. Maar toch zou ik die in de toekomst iets verder naar voor leggen.

Al bij al een zeer toffe voormiddag.

Tot de volgende keer !
Plaats reactie