22-12-07 Lommel- Kattenbos

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
big-Mac
Mountainbiker
Berichten: 587
Lid geworden op: wo 05 jul 2006 16:20
Rijdt met: In verwachting van ne schoone

Bericht door big-Mac »

Awel hier in lommel kunde ook een mooie kerstwandeling maken. Valk bij het vertrek ligt recreatie domein Blauwe meer. Op het domein is een mooi kerst dorp ingericht. Hier kan je gezellig wandelen tussen tal van stalletjes met dieren.
Misschien een goed idee voor de vrouw en kindjes van de bikers.
LMTB
Mountainbiker
Berichten: 633
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 19:12
Rijdt met: een nieuwe met groene strepen

Bericht door LMTB »

waauw hier wordt mijne nieuwe velo ontmaagd =D> voor de renners van de LMTB trophy die hun warm sjaalke nog niet hebben ontvangen tegen 15uur is marleen er met de sjaalkes :bounce:
hoekske
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 21 dec 2005 13:48
Rijdt met: scott

Bericht door hoekske »

Awel LMTB, gij zult nie de enige zijn die hier zijn nen nieuwe bike gaat showen. Mijne is ook geariveerd en zal zaterdag voor het eerst in de strijd gegooid worden. :-D
stoffel-olmen
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: do 22 nov 2007 12:14
Rijdt met: Cube LTD COMP 2008

kattenbos

Bericht door stoffel-olmen »

De stoffel zal ook aanwezig zijn.
Je kan maar beter goed voorbereid aan de feesten beginnen he.

gr
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

Hej bikers,
Fiets deze ook ff in mijn naam.Het gaat me waarschijnlijk niet lukken om af te komen.
Bedenk juist dat ik maandag en dinsdag een feestje heb waar ik nog redelijk wat voor moet doen.Het is blijkbaar nu al Kerstmis,het valt precies vroeg dit jaar.

:wink:
Gebruikersavatar
CyclingDream
Mountainbiker
Berichten: 328
Lid geworden op: za 08 okt 2005 11:16
Rijdt met: Scott Scale LTD (1x duwen = 100m Bolle)
Contacteer:

MTB Kattenbos

Bericht door CyclingDream »

Vandaag eens snel een kijkje gaan nemen in de bossen rondom Kattenbos en,

- De pijltjes hingen er nog NIET !
- Alles was bevroren, en ik hoop dat het ook so blijft ?
- Het zag er ook heel WIT uit, zeker van de vallende SMOG ?
- Hopelijk komt de temperatuur niet boven de 0c uit, anders kan het wel eens een heel vettige boel worden, zeker als de zon van de partij is !


Wil je graag eens kijken door welke streek men juist Mountainbiked, dan kan je altijd eens een kijkje nemen op www.gpscyclingtour.be

Je kan de een Mountainbike parcours (Lommel - Overpelt) bekijken dat dwars door de streek loopt waar de MTB route van Lommel - Kattenbos doorheen gaat.

Dit zowel in Google Earth, Google Maps en als Gps track

In de Google Maps weergave kan men het gebied zelfs bekijken in maar liefst 9 verschillende kaarten, ook in de terrein weergave.

Let op... Dit is niet de echte MTB route die vanuit Kattenbos vertrekt, maar geeft wel een prachtige weergave weer van het gebied waarheen men doorheen fietst.
LMTB
Mountainbiker
Berichten: 633
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 19:12
Rijdt met: een nieuwe met groene strepen

Bericht door LMTB »

verdomme toch zit er toch gene REBA :bounce: in mijne nieuwe fiets in plaats van ne RECON( thx patrick Deckers)
Gebruikersavatar
big-Mac
Mountainbiker
Berichten: 587
Lid geworden op: wo 05 jul 2006 16:20
Rijdt met: In verwachting van ne schoone

Bericht door big-Mac »

Morgen vroeg worden de pijltjes gehangen. Vroeger mag normaal niet van mr. de boswachter. Er zijn eenmaal regels die gevolgd moeten worden.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

LMTB schreef:verdomme toch zit er toch gene REBA :bounce: in mijne nieuwe fiets in plaats van ne RECON( thx patrick Deckers)

Gij hebt ook altijd pech hé :roll: :lol: :lol: ik zal hier trouwens ook komen bollen, vertrek voorzien tegen 12u30 :wink:
Gebruikersavatar
big-Mac
Mountainbiker
Berichten: 587
Lid geworden op: wo 05 jul 2006 16:20
Rijdt met: In verwachting van ne schoone

Bericht door big-Mac »

We zullen eens zien hoe het met den LMTB zijn conditie gesteld is. Het is eens iets anders als achter de inschrijvingstafel te zitten. :P
Maar de mensen die den LMTB willen volgen moeten goe in form zijn.
Hij heeft zijne BOB bij. :drunk: =D> =D>
Plaats reactie